性格爽朗的莊思敏 Jacquelin,心直口快,直認貪新鮮又快厭舊,令她從不錯過試車機會,有車匙在手就乜都試一餐。試車無數,心頭好亦多的是,面對 BMW 650iA開篷車,評語如出一轍:「開篷車?我 OK o架!個篷有時開吓有時閂吓,感覺新鮮啲嘛。」記者:許維雅攝影:梁細權Hair: Roy Yung@KEN QiWardrobe: Jan Ahlgren


其他副刊影片 乜都制 三級就 No

幾年前人人只會叫她做吳浩康女友,到現在好多人都喊得出莊思敏這個名,這兩年總算有些少成果。一步步建立自己的名聲,背後的最大動力莫過於膽識,隆胸唔怕認,敢作敢言的形象為她帶來不少工作機會,例如近期為 J2新少女節目「姊妹淘」當主持。摸索 Jacquelin的膽量底線,三級片拍唔拍?「除咗三級片,乜角色都夠膽做!」做癲婆都肯?怎知興奮大叫:「我好想呀!我成日同晶哥講好想接套戲係做一個好癲嘅角色,最好剃頭,因為我好想,但現實中無機會,實俾經理人鬧死。」性格如是,你我都估到她駕車的膽識當然不細,「飄移?唔驚!最緊要有保險。」「鍾意揸快車!不過近年少咗,因為太多快相機,香港限制太大喇,我覺得車速 70真係好慢,所以香港咪成日塞車!」 Jacquelin更笑言自己唔可以搬入新界北,唔夠一個月就俾人扣晒分!

放大圖片
■立體線條車尾配偏長尾燈充滿型格。

■立體線條車尾配偏長尾燈充滿型格。

放大圖片
■內櫳設計有型,波棍係其中之一。

■內櫳設計有型,波棍係其中之一。

放大圖片
■內櫳備有大量高科技配備,揸車輕鬆得多。

■內櫳備有大量高科技配備,揸車輕鬆得多。

放大圖片
■大讚軟篷開得快, 19秒內完工。

■大讚軟篷開得快, 19秒內完工。

 

乜都啱  Dream哥是 Deep

由未考牌已跟朋友去 Morning Drive,到考到牌就成日偷老竇啲車揸,貪刺激的 Jacquelin自細愛揸車。老竇愛換車,玩車朋友一大堆,對車從不陌生的她還有一貪,就係貪新鮮,「平治、寶馬、賓利都試過,亦揸過朋友嘅古董車,總之一有車匙喺我手,我都會試。」話 Dream Car係 BENTLEY Continental GT或 PORSCHE Panamera,究竟鍾意雙門定四門?「總之款獨特少人有。我都鍾意古董車,試過揸朋友架古董 MINI,乜都冇好得意,軚又超實,要畀晒力咁揸好過癮!」呢位小姐乜都叫過癮!借來時速達 250km/h, 0-100km/h只需 5秒的 BMW 650iA Convertible讓她試駕,應可滿足她的胃口,怎知她最大興趣反而是 6系的開篷外形,「好型呀!個樣夠惡夠 Cool,操控又比我想像中舒服。估唔到開篷可以開得咁快,我都鍾意開篷車,唔使咁悶,可以多啲變化。」暫時來看,莊小姐最長情的,相信只有她的愛人 Deep哥。

放大圖片

 

放大圖片

 

放大圖片
■ Jacquelin直言愛硬頂多過軟篷,但勝在尾箱多點空間。

■ Jacquelin直言愛硬頂多過軟篷,但勝在尾箱多點空間。

放大圖片
■年頭老竇送了一部平治 C Class給她作獎勵。

■年頭老竇送了一部平治 C Class給她作獎勵。

 

BMW 650iA Convertible 放大圖片

 

引擎: 4,395cc V8連 TwinPower Turbo馬力: 407hp/5,500-6,400rpm扭力: 600Nm/1,750-4,500rpm傳動: 8速 Steptronic連+/-售價:$1,708,850查詢: 3129 9000( BMW HK)


■貪心 Jacquelin一樣愛開篷車,貪佢外形有變化保持新鮮感。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()