楊千嬅昨日出席在北角舉行的手機發佈會,談到有周刊指千嬅在微博上哭訴流產一事,她說:「我睇完之後都覺得好嬲,我只係轉發《我真的受傷了》嘅歌詞分享吓文筆,我會用周刊名義捐錢,幫佢哋做善事『戥番勻』,我會平和嘅心情去面對,呢啲係我老公教我。」千嬅強調說:「我唔明白點解咁關心我啲後代?我家未有 BB,今年搞完香港嘅演唱會,跟住又會去美加、澳洲同內地巡迴,又會拍一部戲,我諗未有時間生 BB。」至於丁子高有否詐型?千嬅則說:「唔會,佢冇乜所謂,家乜嘢年代呀?」

莊思敏惡鬥 o靚模 放大圖片
莊思敏今年書展會推出旅遊書。

莊思敏今年書展會推出旅遊書。

此外,莊思敏表示今年書展推出旅遊書,問到她有否擔心會與 o靚模鬥?她說:「冇得驚,成個書展都係波波池,有人買自然會有人出,不過我都唔明家啲風氣,將來唔知點教啲仔女。」以留鬚形象示人的張繼聰,就避談有否被太太謝安琪投訴「拮嘴」,他尷尬地說:「好忙喎,佢哋係話冇『拮眼』,反而囝囝覺得好好奇。」採訪:何慧斯攝影:陳順禎


遭亂傳流產的千嬅,表示根本未有時間生育。

楊千嬅 微博 哭訴 流產 解話

「丁太」楊千嬅大晒恩愛,新手機內設有定向追蹤,可讓老公清楚她的行蹤,方便做「柴可夫」接載她,對於「食詐胡」傳聞,千嬅重申已簽約舉行個唱,短期內也不能生BB。


楊千嬅獲贈手機,晒命說毋須時刻check住丁子高,他會自動現身。

千嬅昨日出席手機產品發布會,張繼聰「升呢」做司儀,同場還有女模莊思敏及Kelly Fu,千嬅獲贈兩部最新手機,可跟老公作情侶機:「大會好識做,部機仲有GPS(定向追蹤)。」她揚言對老公有信心,不是要check住老公,她笑說:「係佢成日打嚟問喺邊?做緊乜?食咗飯未?知我喺邊就過嚟接我,好方便。」

傳授祥和做法

愛用手機上網玩微博及Facebook的千嬅,絕不將枕邊話上載,她笑說:「黐線,你估我傻o架?」在微博一段留言被雜誌大造文章,指她為「食詐胡」流產痛哭,千嬅說:「嗰段留言係張學友《我真的受傷了》嘅歌詞。」她揚言想以該雜誌名義捐款做善事,一於以德報怨?她笑說:「我幫佢戥番勻,我諗寫嗰個都好難過,嬲唔係辦法,所以我老公傳授畀我祥和做法,就係捐錢幫佢哋做善事。」


有老公丁子高管接管送,千嬅笑言不用「追蹤」老公。(資料圖片)


女模Kelly Fu乏知名度,以青春搭夠。


張繼聰為音樂會舞台劇而留鬚改新look。

有餡唔呃得人

曾當護士的千嬅說,若然有喜便不能飲凍嘢:「要匿埋飲可樂啦,唔係實畀老公哦,真係有咗邊有得呃人,有餡就唔會出嚟。」她跟老闆亦早有共識,簽了合約十月要做演唱會,明年也要到美加、澳洲、內地巡迴演出,千嬅說:「喺內地開演唱會係我夢想,仲有部戲,所以明年都未必生得住。」

此外,留了鬍鬚的張繼聰為七月音樂會舞台劇試造型,他形容留鬚好man,他笑說:「太太係用家佢都話OK。(feeling呢?)唔拮眼。(嘴呢?)最近我好忙喎。」

千嬅GPS手機贈老公

楊千嬅和張繼聰一同出席手機活動,大會送上兩部最新款手機給千嬅,讓她與老公丁子高有情侶機,千嬅笑說:「部機有GPS(定向追蹤)。(Check佢?)唔係對佢冇信心,係等佢知我喺邊嚟接我。」千嬅更晒命指老公經常致電向她噓寒問暖,她也愛上網玩「微博」,但不會將夫妻枕邊話上載:「黐線!你估我傻o架!」

她再次否認流產傳聞,更強調早就簽好合約,十月將舉行演唱會,明年也要到內地做巡迴騷,這是她多年的夢想,故此短期內不會生BB,對雜誌借她留言大做文章,她笑說:「留言係張學友《我真的受傷了》歌詞。」她更寸爆想為該雜誌捐錢做善事,以德報怨的她笑說:「幫佢戥番勻。」


盛裝打扮的千嬅出席手機活動,不時掩嘴大笑。
盛裝打扮的千嬅出席手機活動,不時掩嘴大笑。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()