讚手感好
週一( 8日)上午 11點,打算出門工作的 Jeana與男友齊齊現身,記者問到 Jeana被指不倒胸,圍村仔男友力證 Jeana真貨,問他是否手感 OK,他就尷尬點頭:「係呀!」

封面

食住 4年  Jeana私藏有米圍村仔

本年度最是非 o靚模 Jeana(何佩瑜)不負「賤娜」盛名,靠把口撩 㷫全街 o靚模外,整容報細數造假新聞更是不絕,寸嘴兼大話精形象深入民心。
上週死敵 Phoebe呈獻可疑身份證證明年紀,卻愈描愈黑, Jeana終於威番次,向本刊獨家提供身份證正本親證 89年出世,絕非外間誤傳是 31歲 auntie,總算有樣 嘢係真,不過和 3年前的證件相中五官相比,難免惹來整容疑雲。
本刊更發現 Jeana男朋友是圍村茶餐廳少東,有屋有車又有鋪,最難得係無視女友豪放寸嘴兼僭建,一樣四年一條心,真愛囉!

互動片段

男友講手感
 

 

成為年度書展話題的單飛寫真, Jeana說男友去年已經因此向自己提出分手。

去年還是新八模一員、出版八分一本寫真集的 Jeana並不搶眼,今年單飛發展後,從年頭撩是鬥非撩到暑假,成功因為把口夠賤出位,與另一位是非 o靚模 Phoebe齊齊榮升書展大贏家。本刊連日追蹤下發現,去到邊都愛撩火頭的 Jeana,工作過後,原來都係溫柔女友,晚晚慰藉大欖原居民男友。

 

8/8:男友講手感
被記者問到 Jeana上圍有冇僭建手感如何時,男友尷尬攬住 Jeana腰。

 

3/8
上週三不用工作, Jeana與男友帶着愛犬一齊外遊。

晚晚瘟仔

整個星期觀察所見, Jeana每天工作完畢後,例必搭的士回到大欖涌村一幢村屋內居住,翌早再電召的士離開工作。
該幢村屋在村入口人氣當旺處,地下一層更有一間茶餐小廚,是附近居民和地盤工人醫肚飯堂,整天人流不絕。連日以來,都有一名年約 30歲青年在收銀處坐鎮,不時出入搬搬抬抬汽水用具、或者坐在餐廳門口與食客吹水唞涼,直至上週三(3日)傍晚, Jeana抱着愛犬坐着餐廳老闆座駕外出歸來,晚上又見二人在村屋二樓同層出入, Jeana的真命男子身份呼之欲出。

 

7/8 7:20pm

 

阿一廚房樓上的 2樓單位, Jeana與男友一齊出現,正是二人共賦同居的愛巢。

大欖富戶

根據資料顯示,該茶餐廳「阿一廚房」東主叫胡志鵬,名下亦擁有兩架日產座駕各值約十萬,而 Jeana連日返歸的村屋,雖然不屬胡志鵬名下,但連同附近共 3幢 3層 700呎村屋都由姓胡人士持有。
週日(7日), Jeana向記者證實男友姓胡名志鵬,確實是阿一小廚東主:「我 哋算係識於微時,都拍 咗拖四年。係啦,佢係圍村人,我 哋唔係同居,不過一齊咁耐都有好多 嘢擺 喺佢屋企,間唔中會過去住。」至於入行行性感, Jeana就承認曾經惹來男友不滿一度分手:「其實差唔多年幾前出八模寫真嗰陣,都因為咁分過手,大家目標唔同,我係想趁後生闖吓,佢覺得女仔唔應該咁大野心。(新寫真男友及家人睇過未?)我送 咗畀男朋友, auntie都好 nice,知我做呢行,冇講乜。」

 

2/8 8:35pm
上週二( 2日), Jeana飯後走出茶餐廳門外扯煙解癮。

 

阿一廚房是同村唯一一間茶餐廳,不少食客幫襯。

 

親力親為
身為食肆擁有人, Jeana男友胡志鵬連日坐鎮,還親力親為搬送汽水。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()