洛文終極妖Look出晒位

【方傑澳門直擊】洛文終極妖Look誰與爭鋒!上周五一身「騎呢絲巾Look」抵達濠江的洛文,昨日又再大發神經,化身花面貓「胸」襲賽前記者會。期間妙語連珠回應傳媒提問之餘,散場後更識做留低任由記者影相,略施小技便輕鬆砌低柏賓、夏達威及佩頓等球星成為全場焦點,即使全體經典球員於記者會尾段齊齊亮相,亦慘成洛文背後的活動布景板,「妖蟲」果然識出風頭。

「美國傳奇球星亞洲之旅─澳門站」記者會昨午2:30舉行,4位人氣最高球星洛文、柏賓、夏達威及佩頓負責擔大旗,抵澳後一直渾渾噩噩的洛文,昨日「做番自己」繼續標奇立異,遲遲未亮相一度被以為甩底,豈料卻突然以妖Look壓軸登場,惹來全場記者喧嘩。

語出驚人:「過兩日或畀人拉!」

洛文貫徹「妖蟲」本色,將原先一頭啡髮噴成粉紅、橙及紫3隻顏色,畫上「花喱碌」面譜及塗上金黃色嘴唇,並以開胸Look造型艷壓記招,就連席上的柏賓及夏達威都「頂佢唔順」,不斷低頭喪笑。被主持人問到對於洛文的造型有何意見,多年公牛戰友柏賓苦笑稱:「習慣了!」

4大球星平起平坐,不過包括澳門及海外行家均追住洛文發問,冷落了另外3位球星,被問到會否繼90年代舊作《Double Team》後再闖大銀幕,洛文抵死回應:「真係唔知喎,可能過兩日我已經畀差佬拉咗去坐監呢!」及後洛文記者癮上身,突然搶咪向職業籃球舊友聯會(PBAA)主席兼行政總裁史密夫發問,勁識搞氣氛。

40分鐘化行妝博出位

連日表現Cool爆嘅洛文,喺記者會散Band時,仲特意留步謀殺菲林,再一次向傳媒展示其「騎呢」造型,似乎對這身妖艷Look十分滿意,洛文透露:「我用咗40分鐘時間裝身,點解要化個咁嘅妝?想特別啲,博出位囉!」

開胸衫露晒心口嘅紋身,真係嚇人。

柏賓(右)見到洛文都忍唔住笑。

洛文夜晚打波嗰陣又將塊面油成金色,同下晝見記者時唔同款。

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()