生命中誰最重要?不少人的答案是配偶、家人或朋友。對謝雅怡 Kelly來說,卻是一頭頭流浪狗。為了牠們,她惹上官非,更傾家蕩產、斷六親,但她仍義無反顧,許下一生一世的承諾。 Kelly所經營的流浪狗場,多年來見證了港人對動物的凉薄,至今已收容近 200隻流浪狗。記者:盧勁業

Kelly的狗場位處流浮山,離小巴站約半公里,由簡陋鋅鐵皮搭建,卻滿載她的愛心。「有次我喺大埔見到有幾隻啱啱出世嘅狗女,俾人塞入垃圾桶,就帶返屋企養。新界好多村落都有呢啲事發生,之後我就開始收養流浪狗」。每頭狗都有一個辛酸故事, Kelly說:「呢度嘅狗,大部份來自回收場同貨櫃場,本來用嚟看門口,當個場一執或者搬,啲狗都俾人鎖喺入面,走唔到就活生生餓死。」為省錢,狗主大都不為狗隻絕育,「結果啲狗係咁生,好多狗仔跑出馬路俾車輾死」。本身從事美容業的 Kelly, 03年和朋友合作收留流浪狗,朋友負責每月 7萬元開支,惟至 08年因金融海嘯生意失敗退出,經營變得緊絀,「有朋友建議將啲狗放上山,我唔忍心佢哋自生自滅,堅持繼續」。 Kelly的善心令她泥足深陷,結果狗隻越收越多,儲蓄越來越少。

已傾家蕩產斷六親 放大圖片
這隻叫蘭子的狗女一個月前救回來時全身生滿蛆蟲,經悉心照料下現已逐漸康復。

這隻叫蘭子的狗女一個月前救回來時全身生滿蛆蟲,經悉心照料下現已逐漸康復。

佛家相信,善舉能「消災延壽減業障」,對 Kelly來說,收養流浪狗的代價是傾家蕩產和斷六親,旁人均斥她是「狗癡」,她因此與家人多次吵架,鄰居反目成仇,「我理解養咁多狗對人都好大滋擾,所以最後搬嚟周圍都冇人嘅流浮山」。唯一一次落淚,是 08年颱風鸚鵡襲港,狗場被風暴摧毀,「睇住鐵皮頂吹到翻晒,嗰一刻好絕望,心諗咁辛苦為乜」。她幾經辛苦修復狗場,有感獨力難支,聘來印傭協助打理,卻因此被控違例聘用外傭。她的遭遇經傳媒報道,獲不少人同情,有大學佛學講師寫信求情,又有愛護動物組織發起簽名運動聲援,最後獲法官輕判服務令。官司後 Kelly獲得一些公司捐款繼續經營狗場,可惜近年經濟不景,公司捐款減少。現時每月近 10萬元營運狗場開支,包括場租、狗糧、為流浪狗絕育及治療等費用,需在網誌及 facebook向外募集,也歡迎市民領養。為狗隻如此犧牲,她無怨無悔,「眾生應該平等,凡有生命嘅都應該受到尊重,動物冇辦法保護自己,人類就更應該保護佢哋」。她只希望自己的堅持,能喚醒港人的愛心,善待無辜的動物。Kelly Blog:http://hk.myblog.yahoo.com/kelly_dogshelter


Kelly的狗場有 200多隻狗,她指領養者多選小狗,故剩下的多為成年狗。
盧勁業攝

特稿漁護署去年捕逾萬貓狗

港人不停購買寵物的同時,每年有大批寵物被遺棄。漁護署於去年捕獲約 10,430隻流浪貓狗,愛護動物協會過去兩年收到棄養動物各逾 1,000隻。若最後無人領養,便可能會遭人道毀滅。本港不少愛護動物組織呼籲盡量不要光顧寵物店,並領養寵物。

忌買未戒奶狗仔

香港救狗之家幹事高令儀表示,很多人在寵物店因見到貓狗可愛,一時衝動便購買,「尤其啲未戒奶嘅狗仔,細細隻好得意,但係佢哋免疫力好差,好多有狗瘟同呼吸道感染。有啲無良寵物店會同佢哋打針,例如抗生素,等佢哋望落去精靈活潑,但係買番屋企後狗仔就病態盡現,要醫都要花一大筆錢」。她又指,部份寵物店從非法狗場取狗,環境惡劣且飼養方法不人道。「例如一個籠放幾隻狗逼到郁唔到,有啲唔想狗仔嘈就剪佢哋聲帶」。她表示,現時不少寵物團體都提供領養服務,建議如欲飼養貓狗,盡量到團體領養。《蘋果》記者

 

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()