o靚模一街都係, LavinaRainbow孖住靠胸搵食,連中美半唐番 Jessica C.都唔例外, 34C警鐘胸成功上位。
在台灣有翻版曾愷玹之稱的宋紀妍( Cindy),見香港 o靚模近日貪馨香過日本發展,佢就趁勢攝位,食住香港肥豬肉,虎年低胸迎戰。面對香港一眾 o靚模, A貨曾愷玹對 Jessica C.另眼相看:「看香港報紙第一眼就被 Jessica C.的胸吸引住,我覺得警鐘胸這個名字實在太好笑!」& 暗藐「積西加」警鐘胸冇美感,台產 34C真貨冇有怕咁話!' L2 v+ J% J# N( l; k% ~  _
* S2 F1 F9 W% f- \5 e; m/ F
最重要自然!真實對白3 X, t( K% G/ _6 o
樣貌似足曾愷玹,身形比 Jessica C.來得更放,宋紀妍今次襲港,似乎會掀起一片台模熱喎!
08年之前明明叫沈海欣,參加了台灣綜藝節目《大學生了沒》後,被網友一致推舉做藝人,更獲邀加入模特兒行業,連姓都改埋,正式叫宋紀妍,起埋朵叫「翻版曾愷玹」添。8 t3 u+ H3 \6 n; O: L( |
; R/ |- p8 l/ O7 N/ y; v1 }" t
I don't know who she is!真實對白
以警鐘胸走紅的 Jessica C.至截稿前都未回港,但就透過經理人表示,唔知宋紀妍係乜水,對佢暗示打假波冇回應!正確吖!《蘋果日報》圖片

樣靚身材正的宋紀妍唔怕行性感,睇嚟要殺入香港,班電車男又多個 target喎,起碼新鮮感多啲吖!: {0 O; w2 I3 D$ e1 P; M

靠托冇所謂  {0 i7 ^4 Y. k
的確樣貌與周董前緋聞女友曾愷玹有八成相似,宋紀妍出道 2年未夠,已拍過多個大型廣告,更曾在 S.H.E的〈原來就飾你〉 MV內擔演一角。
「以前認識我的觀眾,是因為我的長相很像曾愷玹,連我自己都覺得像!不過我希望可以用我自己的名字打出一片天空。」似乎好有目標咁喎!「性感我可以,只要拍出來的感覺不賣弄就可以了!」0 s7 e8 `3 L7 @! a* a0 P
仲話唔介意靠托!「穿 Nu Bra,把胸部挺高一點,我覺得沒問題,最重要是自然嘛!像警鐘胸就沒美感了!」/ f7 S: L5 U1 H# {: G

正版
曾愷玹自拍完周董嘅《不能說的.秘密》後即爆紅,去年仲同小豬拍埋廣告,但近排就好似靜咗啲!5 A' y: f& A! A% x, B. k
* }1 ^6 A: l' y' [) q
跟到足
正版拍洗頭水廣告,同樣有把長髮嘅宋紀妍,有樣學樣拍咗個頭髮用品硬照,真係好似喎!台灣《壹週刊》圖片9 w3 O/ f8 `& o, m
9 c  C0 G/ O# s( M  S  h& O
08年宋紀妍參加咗《大學生了沒》而為人熟悉,但當時唔太起眼,只係企邊位,好在網友識貨煲紅佢先可以升呢咋,網友真係功德無量!9 x# I( |. S5 C& [* v

2年升呢
上月 21日於灣仔會展行珠寶騷,雖然冇婚紗着,不過有鑽石上手咪仲矜貴!' H( p# G- V: B6 y5 N
. v$ [. p! i8 C2 o9 c1 R( H5 d* `
唔夠高行騷" l4 n( Z+ F9 h+ a) Y4 `/ v
初嚟埗到,一開口就衝擊當紅 o靚模 Jessica C.?「沒有,其實她樣子長得很甜美,我都很喜歡她的,只是全人類都在關注她的胸部,我就說一點看法而已。」5 }" P% z" ]  A5 @
趁香港班 o靚模掛住攻日有空位,宋紀妍亦密謀攻港策略,上週剛完成婚紗展上的珠寶貓行。「台灣人分得很開,如果高度不夠,就不能走衣服的 catwalk,所以這次我( 163cm)只能做珠寶 model!」嚟緊月尾更會孖住女神 Chrissie到珠海出席賽車活動。肯搏肯做, 34C胸又唔似警鐘,睇吓呢個翻版貨幾時升呢囉, Chrissie當年都係叫翻版樂基兒咋嘛!

明星靚相大分享☆復活板娛樂八掛週刊雜誌★娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★ 科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 伴我奔馳 賽馬貼士 提供★
明星靚相大分享(4月刊)★ 明星靚相大分享(5月刊)★ 明星靚相大分享(6月刊)★ 明星靚相大分享(7月刊)★明星靚相大分享(8月刊)★ 明星靚相大分享(9月刊)★ 明星靚相大分享(10月刊)★ 明星靚相大分享(11月刊)★ 明星靚相大分享(12月刊)★ 明星靚相大分享(01月刊)★ 明星靚相大分享(02月刊)★ 明星靚相大分享(03月刊)★ 週刊 及 雜誌(4-11月刊)☆ 週刊 及 雜誌(10-3月刊)☆
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()