放大

亞 軍 陳 倩 揚 整 晚 表 現 都 算 淡 定 , 連 埋 早 一 日 奪 得 友 誼 小 姐 , 總 共 31 萬 獎 金 連 獎 品 走 人 , 佢 最 多 謝 個 應 該 係 詐 病 爛 玩 唔 參 賽 港 姐 冠 軍 張 舒 雅 。

《 2009 國 際 中 華 小 姐 競 選 》 上 星 期 六 ( 17 日 ) 選 完 , 香 港 代 表 陳 倩 揚 僅 僅 輸 個 馬 鼻 畀 大 熱 苟 芸 慧 ( 多 倫 多 ) 代 表 得 亞 軍 , 算 有 交 代 。
陳 倩 揚 有 好 成 績 , 據 知 原 來 無 刻 意 於 決 賽 當 晚 , 編 排 陳 倩 揚 與 質 素 較 差 的 佳 麗 編 成 一 組 , 其 一 避 免 同 大 熱 索 女 人 比 人 比 下 去 ; 二 來 令 陳 倩 揚 在 扒 女 組 標 青 跑 出 。
明 畀 個 筍 位 陳 倩 揚 企 , 不 過 富 家 女 張 舒 雅 應 該 唔 恨 啦 !


 

 

冠 軍 張 舒 雅 玩 請 病 假 退 選 , 加 上 今 屆 華 姐 質 素 高 有 唔 少 好 , 所 以 無 點 都 要 出 術 幫 自 己 人 , 據 今 屆 華 姐 一 工 作 人 員 爆 料 : 「 無 專 登 安 排 個 10 號 畀 佢 , 因 為 佢 附 近 號 碼 佳 麗 大 部 分 都 係 陪 跑 , 而 且 由 開 始 選 陣 , 無 已 經 知 有 邊 幾 個 有 機 會 跑 出 , 所 以 今 年 忽 然 改 制 唔 抽 籤 , 傷 盡 腦 筋 先 至 改 用 地 區 英 文 字 編 排 , 總 之 就 要 避 開 幾 位 大 熱 啦 ! 」



 


zoom
 

 

28 位 佳 麗 分 成 2 組 , 每 組 14 人 , 細 把 佳 麗 平 均 質 素 都 比 較 低 , 獲 編 為 10 號 的 陳 倩 揚 被 編 入 呢 班 , 有 人 墊 底 即 時 高 幾 班 。



 

 


zoom
 

 

陳 倩 揚 自 選 泳 衣 環 節 獲 38 分 , 是 眾 佳 麗 第 6 名 。 咪 以 為 現 場 畀 分 好 刺 激 , 其 實 分 數 早 早 畀 定 , 所 謂 自 選 泳 衣 環 節 , 騷



 

冇 乜 友 誼


zoom
 

 

自 稱 為 參 選 減 肥 減 到 大 髀 都 凹 埋 陳 倩 揚 , 當 上 週 五 ( 16 日 ) 宣 布 佢 友 誼 小 姐 時 , 企 佢 隔 籬 11 號 吉 林 代 表 劉 默 伊 洋 ( 左 一 ) 就 唔 多 高 興 , 連 細 獎 都 埋 , 又 真 係 好 難 同 你 扮 友 誼 !


 


 

大 熱 堆


zoom
 

 

冠 軍 苟 芸 慧 自 選 泳 衣 環 節 43 分 全 場 最 高 , 她 被 安 排 的 索 女 組 水 準 高 , 由 冠 軍 打 後 5 個 佳 麗 , 有 4 個 入 到 8 強 , 鬥 餐 懵 。
左 起 : 冠 軍 24 號 苟 芸 慧 ( 多 倫 多 ) 、 8 強 25 號 林 玉 春 ( 蒂 賓 根 ) 、 季 軍 26 號 陳 娜 良 子 ( 溫 哥 華 ) 、 27 號 徐 莉 ( 武 漢 ) 、 8 強 28 號 韓 曉 玲 ( 鄭 州 )



 

自 己 人 評 判

改 制 益 自 己 人 , 決 賽 當 晚 五 位 評 判 有 三 位 係 自 家 藝 員 , 畀 分 點 都 手 鬆 , 而 且 當 晚 連 最 刺 激 的 自 選 泳 衣 即 時 畀 分 環 節 , 原 來 所 得 分 數 亦 是 早 於 上 週 一 ( 12 日 ) 閉 門 畀 落 , 現 場 成 點 乜 都 冇 影 響 , 難 怪 連 評 判 之 一 鄭 嘉 穎 都 話 : 「 冠 軍 ( 苟 芸 慧 ) 就 係 我 心 水 , 其 他 我 就 唔 想 講 啦 ! 」
對 於 無 改 例 幫 到 足 , 陳 倩 揚 就 好 緊 張 話 : 「 ! 你 想 講 乜 呀 ? 可 能 我 之 前 有 經 驗 , 所 以 淡 定 表 現 好 ! 」 係 喎 ! 有 齊 天 時 地 利 人 和 , 畀 我 都 淡 定 啦 !



 

獎 金 少 過 亞 軍


zoom
 

 

今 年 25 歲 來 自 多 倫 多 冠 軍 苟 芸 慧 , 11 歲 由 台 灣 移 民 加 國 , 現 於 澳 洲 Athabassa University 讀 緊 工 管 , 身 材 勻 稱 樣 子 四 正 , 奪 冠 網 友 一 致 舉 腳 贊 成 。 不 過 佢 冠 軍 全 部 獎 金 連 獎 品 加 埋 都 淨 係 得 30 萬 , 仲 少 過 兩 個 獎 陳 倩 揚 一 萬 , 幾 時 都 話 無 鍾 意 益 自 己 人 啦 !



 

反 應 快


zoom
 

 

冠 軍 梗 係 要 祝 賀 , 28 號 來 自 鄭 州 韓 曉 玲 就 醒 , 飛 身 霸 定 有 利 位 置 加 埋 低 身 , 其 他 佳 麗 淨 係 見 背 脊 , 效 果 比 得 上 郭 羨 妮 對 台 慶 咪 。


 

 

勁 吹 得


zoom
 

 

講 到 明 想 入 娛 樂 圈 苟 芸 慧 醒 呀 , 賽 後 慶 功 時 , 其 他 佳 麗 搏 命 搵 人 影 相 留 念 , 係 得 佢 坐 定 定 同 老 外 會 計 師 雞 啄 唔 斷 , 佢 講 乜 就 聽 唔 到 , 不 過 見 佢 吹 水 吹 足 成 粒 鐘 , 阿 冠 軍 英 文 應 該 幾 流 利 。



 

中 華 小 姐 連 環

搞 選 美 撞 正 金 融 海 嘯 , 大 會 難 免 要 縮 皮 , 成 晚 《 中 華 小 姐 》 冇 乜 大 場 面 , 要 靠 班 小 生 同 兩 位 應 屆 無 歌 王 歌 后 交 功 課 撐 場 , 最 慘 係 綵 排 唔 夠 成 晚 勁 蝦 碌 , 又 播 錯 聲 帶 又 有 佳 麗 走 光 , 無 好 少 咁 失 禮 喎 !



 

 


zoom
 

語 言 天 才
對 不 柿 , 俄 文 的 聞 睇 太 爛 了 。

《 中 華 小 姐 》 在 大 陸 佛 山 舉 行 , 無 班 小 生 大 陸 又 咁 受 歡 迎 , 梗 係 要 出 露 兩 手 。 有 語 言 障 礙 吳 卓 羲 , 繼 賣 飛 佛 後 又 有 經 典 , 煲 冬 瓜 問 完 佳 麗 問 題 時 懶 醒 話 : 「 對 不 柿 ( 起 ) , 俄 文 ( 我 們 ) 的 聞 睇 ( 問 題 ) 太 爛 ( 難 ) 了 。 」 香 港 人 又 聽 唔 明 , 國 語 人 又 聽 唔 明 , 正 !



 

甩 轆 現 貼


zoom
 

 

一 向 好 緊 張 佳 麗 有 冇 走 光 , 20 號 西 雅 圖 蔣 妮 入 8 強 接 受 訪 問 時 竟 然 兩 度 露 出 乳 貼 , 蔣 妮 就 好 淡 定 話 : 「 我 唔 知 , 志 偉 提 我 拉 高 件 衫 我 先 知 咋 ! 」


 

 

勁 舞 B-Boy


zoom
 

 

突 然 變 舞 王 黃 宗 澤 就 出 跳 hip hop 同 break dance , 左 腳 同 右 腳 接 近 打 結 狀 態 , 點 都 睇 唔 出 佢 原 來 跳 緊 舞 , 所 以 現 場 好 多 觀 眾 都 睇 到 目 瞪 口 呆 , 網 友 就 話 唔 知 佢 跳 緊 乜 , 厲 害 。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()