四年前,同一個影樓,陳國邦應邀來做專訪。當時還是女朋友身份的羅敏莊管接管送跟場幫忙打點衣飾、十指緊扣聽着公認敬業樂業的綠葉王陳國邦說:「唔一定做一世綠葉,我只等一個做花的機會。」

四年後,我發現,《古靈精探 B》、《美麗高解像》、《五味人生》、《情人眼裏高一 D》和剛播完的《老公萬歲》,去年尾至今的電視屏幕裏,羅敏莊無處不在。是時候輪到這位去年 12月 4日才嫁給綠葉王的綠葉王后發言。
這一天,羅敏莊單拖到場,陳國邦雖然沒來,訪問全程卻無處不在。5 n5 _8 _; o/ L, X
「有關綠葉王呢件事,尋晚我都同老公傾咗好耐。老公話,佢鶽家心態唔同 4年前,係唔係主角,已經唔會強求,好似鶽家咁,有角色發揮、被同事認同又尊重,咪夠囉!」
「我呀,好耐已經唔恨做主角啦!一套劇角色最死板係男女主角、由開工到煞科一日開廿幾個鐘,場場戲都要棟喺度嘅都係男女主角,只係得配角先有得準時收工,可以返屋企買餸煮飯 老公食囉!7 k& b3 w; K' N$ n2 z# M
「我信陳國邦真係滿足現狀……但係我有替佢唔抵,個個都話佢係一個好好嘅演員,點解付出同收穫不成正比呢?」* |2 H% ~1 j3 z% A: a
95年出道做歌手、出過隻專輯《一顆恨嫁的心》的羅敏莊,當年有朵叫「小葉德嫻」同「小劉美君」, 95年更奪「叱咤生力軍銀獎」僅僅輸給陳慧琳,曾經雄心壯志要做個有實力的樂壇天后,去年出碟賀婚事時,重唱了〈一顆恨嫁的心〉,不過標明是「終極圓滿版」。
好歌喉埋沒了?二線師奶仔角色定型了?羅敏莊說她真的不再介意。/ l5 r9 f% [6 d5 J! ]8 M
20歲就想嫁, 35歲心願達成的幸福小女人大志很簡單,可能正如歌詞所言:「一世穿一次小玩意,給生命線,最終找到靠依。」  I- q7 k6 ]; t2 V

~4 R
我要的幸福  \' B5 x4 B6 }: `
結婚不到 4個月的羅敏莊,說起全城熱門話題「 Sa基戀」特別感慨:「公布結婚同時又話搞緊離婚……係呢行至會發生呢啲事……可能要去到佢哋嘅位先知事業同感情應該有個取捨,可能要紅到一個地步,就自自然然連結婚咁大件事都可以收埋幾年……所以我做唔到嗰啲位囉。」3 M- [1 g% [$ R* L; P/ n0 z, q. m
去年 12月 3日宴請同事、好友, 12月 4日舉行註冊儀式再宴請親戚,得到 42歲的陳國邦的愛,對羅敏莊來說,是最幸福的事,理所當然要讓所有人知道。6 R2 {- }6 f, W, U8 C- Y8 e
「我唔怕同人講,係我追佢 o架!我喺 TVB第二套劇《雲海玉弓緣》同佢做對鬥氣冤家,好快就覺得,咦!呢個人平時唔聲唔聲,一 roll機就變咗第二個嘅?我啲對白僅僅讀熟,點解同佢第一次對劇本,佢望都唔使望所有嘢已經入晒腦嘅?連導演都可能未搞清楚流程,點解佢可以知晒呢?點解有人做功課除咗自己嗰份,連全套劇每個角色每個場口都了解得一清二楚呢?就係咁,呢個好認真好專業嘅男人,不知不覺喺我眼中變得會發光。佢份人認真,我日日撩佢講嘢嘅話題就唔敢似平時咁無聊;佢鍾意飲奶茶,我每日返工會帶一杯 佢;我住紅磡,就日日話『順路啫』車佢返屯門屋企,跟住再約佢食飯、去街,有日話佢聽:『我鍾意咗你!』佢面紅紅咁講咗一句:『你唔好咁啦,我好易鍾意人 o架!』就走咗去。咁即係點啫……佢句說話真係搞到我一頭霧水……不過下次再見面,佢主動拖起我隻手……」  ^& v" \. G7 [7 |7 L* o8 ]3 ~6 U+ R

去年 12月 4日正式簽字註冊結成夫妻,為表愛烏及屋, 42歲的大男人陳國邦特別在胸前扣上羅敏莊最愛的 Hello Kitty公仔。

點知你幾時死?
其實四年前,陳國邦就說過,跟羅敏莊一起的每一天都舒服都美好,結不結婚,早就認定這輩子要跟她在一起。去年,為了成全雙方家長的心願,終於註冊。同居多年又以為是儀式而已,直到父親把自己交給陳國邦時,羅敏莊才第一次見識到,她的男人原來可以哭成這樣。, A$ i3 k& k: n( n3 Z& q7 P
「爸爸拖住我出場,問佢會唔會好好照顧我,陳國邦本來點頭,爸爸即刻拉住我唔放手:『我要聽你親口講!』一路話:『我會!』,陳國邦一路已經喊到收唔到聲。呢下,我真係冇預料。我都以為,住埋咁多年,結唔結婚分別不大,原來改口叫老公、聽佢嗌我老婆,真係唔同……前兩日之嘛,佢嬲我遲到,我預咗佢一定發火,卒之,唔只冇,平時唔識講笑嘅佢,再 SMS我話:『溫馨提示,你陣間開工,唔好遲啦!』' H8 n% E; l$ ]/ K- ?6 K# q3 p# U( \
「結婚以後,好明顯佢好珍惜兩個人家擁有嘅嘢,好明顯佢會揞住自己道氣,避免同我嗌一場無謂交……今日呢個訪問,原本佢都話嚟。老公家開緊《女人最痛》同《約旦之約》兩套劇,我叫佢難得有日假就喺屋企唞吓啦,老公話:『點知你幾時死,有時間就梗係想陪多啲你啦!』佢係唔識講嘢,但我諗落,好 sweet。」
小女人們都一樣,喜歡大男人工作起來魄力非凡,生活卻需要人照顧提點:「以前同阿媽住,我乜都唔識煮 o架。同佢一齊之後,佢鍾意食我就變得鍾意煮,家,請客食飯一個人搞一圍小菜,我冇問題 o架!佢份人,劇本永遠唔會漏,銀包、鎖匙就日日唔記得,成日打 我話冇錢食飯、冇門口入;對白唔會忘記,但係阿嫲明明過咗身,突然有日,佢會以為約咗阿嫲食飯……真心話,我真係唔介意做大配角,到咗我呢個年紀,打份自己鍾意又做得開心嘅工,父母健在樂也融融,每日簡簡單單去買菜煮飯,同老公食個飯傾吓偈,就已經係最大福分。」

97年離開主流樂壇後,羅敏莊陸續出過 7張翻唱專輯:「應該賣得 ok至有人搵我繼續出,不過每隻我實質收入只得一萬幾千,絕對搵唔到食,唱歌只可以當興趣。」
, U6 I' a* J, G% U# P
資深電視劇綠葉形象深入民心,羅敏莊去年在《超級巨聲》踢館時演唱陳潔靈舊作〈星夜星塵〉,唱功技驚四座成為討論區熱話。《蘋果日報》圖片* V& h. z8 I) |+ T
% M% w8 T7 Y: g8 v' c
師奶又如何$ {9 a( q+ {* {; K: q; X
何文田愛民邨長大,娘家如今在紅磡家維邨的羅敏莊,父親是警察,早年做 CID受傷後轉為文職,母親是家庭主婦,有個弟弟。雖然不算是濃眉大眼的標準美人,中學時代總算生得精靈可愛,「我中學就被星探發掘做『 o靚模』,拍過嘉頓餅乾、 Pizza Hut好多電視廣告。畢業之後入讀演藝學院,第一年就被音樂製作人安格斯(亦是發掘陳慧嫻和黎瑞恩的人)發掘停學出唱片。」一世人中規中矩無風無浪,羅敏莊最自負的就是自己贏盡大小學界、社區歌唱比賽的歌喉,其實曾經有過做樂壇天后的宏願。
「我同陳慧琳同年出道,我梗係知自己唔可以同佢鬥靚女啦!不過,論唱歌,我唔比人差,原本以為,努力啲可以殺出一條血路做實力歌后。」

95年度的「叱咤生力軍金獎」陳慧琳(左)與銀獎羅敏莊(右), 01年在港台頒獎禮重遇,前者一早升呢做咗天后;後者被迫退出樂壇後全職成為電台 DJ。《蘋果日報》圖片  V, u( G" U- j& C3 Q" L
0 i1 A6 M9 G4 v$ }0 l5 p6 M3 e
廿幾歲就喺電視台做師奶角色的羅敏莊說:「我中學年代已經拍廣告賺外快, 20年前, 15歲人就扮緊 25歲 OL。(快圖美影視店廣告)」

|“我唔怕同人講,係我追佢 o架……同老公食個飯傾吓偈,就已經係最大福分。”
其實羅敏莊是 95年的「叱咤生力軍銀獎」得主,處女 EP《心軟》據說至今在膽機界仍然炒價高企卻仍然渴市。只好嘆一句生不逢時, 90年代中,鄭秀文如日方中,唱片公司華納和高層李進更是集中所有公司資源繼續把她捧上天,羅敏莊於是零宣傳零關注下出道,兩年後又因為與經理人鬧不合離開樂壇,加入港台做全職 DJ。從此以後,好聲音只會在玩票錄製的翻唱專輯中,供發燒友和有緣人欣賞;巴渣師奶仔角色入晒屋,上《超級巨聲》踢館,才等到一次施展被 Miss Chan Chan評為零瑕疵的歌藝。
「《超級巨聲》嗰次,討論區好多人話唔知我出過碟……一啲都唔奇,連我老公都唔知我係歌星出身啦!陳慧琳一出道就紅到咁,差唔多時期嘅陳奕迅楊千嬅一早都做咗天王天后,我係試過唔忿氣,不過好快就明呢行遊戲規則,亦都唔到你唔明。樂壇難立足,電視台年年咁多選美咁多靚女入行,咪仲難立足!人哋靚嘅都爭唔嚟,更何況我?好多人話佘詩曼嗰啲花旦 35歲仲要扮 o靚妹,其實佢哋都唔想,因為後生嗰班未成氣候啫。所以肯做中年師奶仔嘅演員變得缺貨,我咪自自然然攝到位。我真係唔介意套套劇做配角,做師奶做到入型入格,咁咪證明我成功囉!呢樣嘢,我老公教嘅!」' K3 R* `7 z3 x- `6 i

緊接其後的《老公萬歲》,羅敏莊繼續爆炸頭,繼續演她最擅長的小心眼又誇張巴渣的師奶仔。& P' X" e" R! o, ?9 t, A5 h

情人節特備劇《情人眼裏高一 D》,外形被化妝加倍醜化的王祖藍有個街市婆摯友,正是羅敏莊。

做師奶做到入型入格,咁咪證明我成功囉!”

哭得出來- z# E+ U# T' ?3 Q' j* r
說起婚禮上陳國邦哭得失控,羅敏莊立即眼濕濕。我記得上次專訪,陳國邦說道:「和羅敏莊一起,讓我的起心肝檢查身體醫好啲病,因為我咁至可以長命過佢,唔掉低佢一個。」羅敏莊也是當下就掉起眼淚。
有感情,眼淚說來就來,陳生陳太在我心目中,演技沒話說,感情也真切。
至於有些事先準備好紙巾,想哭但是哭不出來的人,我想,應該是既欠缺感情,演技也還有待磨練。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()