趙碩之昨日在銅鑼灣為美容公司宣傳,她穿上桃紅色低胸裝,在貨車上播放其拍攝的美胸纖體廣告,吸引大班攝影發燒友來拍照。趙碩之表示早已做好防走光措施,但很怕所戴的 nude bra會露出,她說:「我怕條裙鬆會跌呀,想除咗個 nude bra,驚走出嚟,但工作人員阻止咗。」結果她左邊腋下還是露出膠紙。

想買胸保

趙碩之又謂不太擔心走光,她說:「我載滿晒件衫嘛,我有做到個減肥美胸療程,瘦咗之後上圍又 keep到喎。」問她上圍大是否很麻煩?她說:「會有,好多朋友提我小心駝背。」趙碩之又謂考慮為胸部買保險,她說:「我係好易整傷自己嘅人,不過我都唔袒胸,冇乜機會整親,未整傷過係咪會平啲?」談到周秀娜與 Jessica C.將合拍電影,問趙碩之可羨慕?她說:「唔同劇本要唔同人演出,好似話角色要拋胸,都好驚好尷尬,但都期待佢哋嘅效果。」採訪、攝影:藍文浩


趙碩之怕走光左防右防,結果還是露出膠紙。\n

趙碩之鬧市晒胸除Bra被阻

趙碩之(Wylie)「中門大開」於鬧市宣傳豐胸,自爆貪靚曾有意「不設防」示人,為了保護「生財工具」,她不排除斥資為一雙美乳買巨額保險。


露出超深「事業線」的Wylie昨日在銅鑼灣街頭造勢。

去年一度「封胸」的Wylie終於明白生存之道,再以性感尤物姿態拍攝豐胸美容廣告,昨更以超深「事業線」亮相銅鑼灣街頭,引來大批市民在場虎視眈眈。Wylie更自爆謂:「戴咗Nude Bra,但又驚穿崩唔好睇,所以都有諗過除埋個Bra,不過畀工作人員阻止,所以花咗好多時間黐膠紙囉。」

嫌大阻運動

Wylie的豐滿身材羨煞旁人,但原來當事人卻因此而一度「龜縮寒背」:「我係運動型,唔鍾意(大胸)阻住做運動,依家終於明白女生要有體態美,所以挺起胸膛做人。(為『生財工具』買保險?)呢樣可以諗,聽講冇受過傷保費可以平啲嘛。」


Wylie表示期待「宿敵」周秀娜的「震乳」新片。


Wylie惹來不少市民圍觀。

聞震乳尷尬

談到「宿敵」周秀娜將與Jessica C.開拍新片,角色勁打之餘還要「震乳」製造效果,Wylie聞言笑說:「嘩,好尷尬喎,好想睇吓拍出嚟嘅效果。其實之前都試過有片商搵我拍戲,造型跟足遊戲Game,上圍勁誇張,不過後嚟冇咗下文。」至於昨日首播的豐胸廣告,拍攝效果被指與周秀娜年前的纖體廣告異曲同工,不過Wylie則獲師姐戴夢夢撐場,扮演「犀利哥」,為廣告加插了不少喜劇效果。

36D Wylie 願做Game女郎凸圍敵娜

趙碩之(Wylie)昨日以谷胸造型出席活動,吸引不少龍友捧場,對於「宿敵」周秀娜將於新片「震乳」,她即自爆曾被片商邀做Game女郎:「造型上圍勁誇張!」雖然下文欠奉,但看出她咄咄相逼「敵」娜!

趙碩之去年一度「封胸」,結果人氣火速消失,痛定思痛的她決心收復失地,近日出席大小場合都「深溝再現」,拚搏非常!Wylie昨日出席代言的豐胸美容廣告時,更賣大包以超強「事業線」娛賓,引來大批龍友聞風而至,在場虎視眈眈,場面十分壯觀!


碩之性感招搖過市,吸引不少人拍照。
碩之性感招搖過市,吸引不少人拍照。


碩之主持廣告揭幕儀式,令人期待。
碩之主持廣告揭幕儀式,令人期待。


除了以低胸裝上陣外,碩之更大晒一雙美腿。
除了以低胸裝上陣外,碩之更大晒一雙美腿。




廣告首播,女主角趙碩之先睹為快。
廣告首播,女主角趙碩之先睹為快。

Wylie的豐胸廣告昨日首播,拍攝效果被指與周秀娜年前的纖體廣告有異曲同工之妙,不過Wylie則獲師姐戴夢夢撐場,片中扮演「犀利哥」,為廣告加插了不少喜劇效果!對於同樣以驕人上圍出位的「宿敵」周秀娜,將與「警鐘胸」Jessica C.合作新片,角色勁打之餘還要「震乳」製造效果,Wylie亦不執輸自爆:「其實之前都有片商搵我拍戲,造型跟足遊戲女郎,上圍勁誇張嗰隻呢……不過後嚟冇咗下文啫!(覺得周秀娜套新戲點?)嘩!好尷尬喎!好想睇吓拍出嚟嘅效果!」



計劃為咪咪買保險

接受訪問期間,Wylie更自爆一度打算以「真空示人」﹕「我戴咗Nude Bra,不過又驚穿崩唔好睇,所以有諗過除埋個Bra,不過畀工作人員阻止,我咪花咗好多時間黐膠紙囉!(唔驚走光咩?)塞到咁滿冇位,睇怕都唔會啩!」明顯對自己的豐滿身材十分滿意,不過原來她曾一度屬「龜縮一族」﹕「我係運動型,曾經唔鍾意(大胸)阻住做運動,依家終於明白女生要有體態美,所以挺起胸膛做人!(為『生財工具』買保險?)呢樣可以諗,聽講冇受過傷,保額可以平啲嘛!」

影視組
趙碩之的「事業線」再創新低,令人一見難忘!
趙碩之的「事業線」再創新低,令人一見難忘!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()