「我阿哥好憎佢」家強警告林楚麒咪扮未亡人

下月是 Beyond主音黃家駒逝世 17周年死忌,當年以未亡人姿態出席喪禮的林楚麒,卻巧合地於近日復出參演音樂劇,又屢將家駒掛口邊。家駒胞弟黃家強昨扯火怒轟林楚麒扮未亡人博宣傳,更直斥:「阿哥好憎佢,我都好憎佢。」


其他娛樂名人影片

黃家駒 93年意外身亡,與他拍過拖的林楚麒當時以未亡人姿態出席喪禮,但不久又銷聲匿迹,至近日年逾 40的她宣佈復出,於本月尾聯同莫鎮賢演出音樂劇。連日來林楚麒狂接訪問,自稱早年曾與家駒訂婚,又謂為他梳起唔嫁,不過家駒胞弟黃家強昨於新城電台宣傳下月的慈善演唱會,提到林楚麒復出時,他即收起笑容說:「叫佢唔好亂講嘢啦,小心啲!」

放大圖片
年逾 40歲的家駒舊愛林楚麒消失 10多年後,最近脹爆復出,公告不婚宣言。

年逾 40歲的家駒舊愛林楚麒消失 10多年後,最近脹爆復出,公告不婚宣言。

放大圖片
Beyond主音黃家駒雖已逝世多年,但其樂與怒精神不死。

Beyond主音黃家駒雖已逝世多年,但其樂與怒精神不死。

「佢好對唔住我阿哥」

問家強會否採取法律行動,他激動地說:「我又繼續講嘢,咁佢就死。」是否與林楚麒冇偈傾?他即說:「叫佢唔好講大話啦。」所指是林楚麒自稱為家駒梳起唔嫁?家強說:「拍拖係有,但分咗手十世啦,人哋都唔喺度,扮未亡人做乜,佢知自己乜事 o架。分咗手後,佢(家駒)之後都有兩個女朋友,唔該佢啦, please!」林楚麒是否不應借家駒做宣傳?家強炮轟說:「梗係唔好啦,做乜嘢扮未亡人,仲要扮阿哥係佢 last一個,邊係啫!我只想澄清唔好誤導歌迷,同埋佢係好對阿哥唔住先分手。」林楚麒有第三者?家強說:「總之好對我阿哥唔住,原因唔想講,因為我阿哥好憎佢,所以我都好憎佢,夠啦!家我阿哥唔喺度講唔到,所以我代阿哥講,唔好話同阿哥訂咗婚,如果係攞隻訂婚戒指出嚟,佢只係阿哥其中一個。」林楚麒日前接受本報訪問時繼續揚言不婚:「咁多年嚟慣咗一個人生活,亦都好享受,我希望呢個小小空間可以保持。爹哋成日想我嫁,但唔使諗,我唔嫁。」問她曾否拜祭家駒時,她卻尷尬說:「私人嘢唔想答。」採訪:溫敏芝、馬建華攝影:陳俊強


黃家強昨提起林楚麒隨即扯火,怒罵她扮黃家駒未亡人博宣傳。

家強怒插林楚麒 借家駒出位

已故樂壇班霸Beyond靈魂人物黃家駒死後17年,最近他的舊愛林楚麒復出樂壇,有報道指她聲稱為家駒「梳起唔嫁」,即惹抽水之嫌,結果辣慶家駒弟弟黃家強,怒火中燒狂插林楚麒:「分手十世唔好扮未亡人!」


家強慶爆不忿有人利用亡兄做宣傳。

家駒於93年在日本宣傳時從3米高台墮下,昏迷一星期後傷重死亡,當年林楚麒頭戴白花自封未亡人哭崩喪禮,事隔17年,下月10日是家駒48歲冥壽前夕,林楚麒宣布復出樂壇,簽過氣歌手莫鎮賢為經理人,連環接受傳媒訪問為月尾演出的音樂劇宣傳,有指她至今不忘家駒,願意為他梳起唔嫁,顯出一副癡心情長樣子。

佢唔好誤導歌迷


林楚麒對家駒癡心情長,至今仍念念不忘。(資料圖片)


家駒離世17載,他的歌聲仍長存樂迷心目中。(資料圖片)


經常有fans到家駒的墳前拜祭。

然而,林楚麒的一番癡情剖白,卻嚴重地辣慶了家強,昨日家強到新城接受訪問,記者提到知唔知林楚麒復出?他不屑說:「睇到少少,叫佢唔好亂講嘢,叫佢小心啲。(你會採取行動?)我都講嘢佢就死。(你哋冇偈傾?)叫佢唔好講大話。」

對於有指林楚麒聲稱為家駒梳起唔嫁,家強連珠炮發地怒罵:「分手十世,唔好喺度扮未亡人,佢知乜事。(佢哋冇拍過拖?)朋友囉,拍拖係有,但分手十世,佢(家駒)之後仲有兩個女朋友,唔該佢(林楚麒),please!」

雖然死者已矣,但家強不忿有人利用亡兄做宣傳,他咬牙切齒地說:「梗係唔好(利用宣傳),佢哋分手年幾兩年,哥哥之後仲有兩個女朋友,佢(林楚麒)自己都知,仲要扮我阿哥係佢last一個,邊係,叫佢唔好誤導歌迷,當年佢對我阿哥唔住至分手。(有第三者?)唔講原因,我好憎佢,我阿哥憎佢所以我憎佢,佢知乜事,叫佢唔好再講,夠嘞!」

攞隻訂婚戒出嚟

對於有傳家駒和林楚麒於89年曾在Beyond其餘三位隊友面前訂婚,家強鄭重否認:「依家我阿哥唔喺度,所以我代阿哥講,叫佢唔好話自己同阿哥訂過婚,攞隻訂婚戒指出嚟囉,佢只係阿哥其中一個女友。」至於林楚麒電話飛留言信箱,至截稿前未回覆。

此外,家強將於下月聯同張學友、關淑怡舉行「他來自非洲慈善演唱會」,為非洲孤兒院籌建宿舍,屆時家強將與非洲小朋友合唱《遠方的朋友》。

不離不棄仍單身

黃家駒雖然已離世17年,但被指是家駒女友的林楚麒,仍經常將家駒名字掛在口邊。

1993年

家駒於1993年6月30日離世,林楚麒當年頭戴白花、身穿孝服,儼如未亡人的身份現身靈堂,兼為家駒守夜,猶如家駒親人,而當時她被指在靈堂表現失常。

2008年

家駒逝世15周年,林楚麒受訪時表示,她與家駒在1989年已經訂婚,又表示家駒在玩具店淋雨向她示愛。

2010年

林楚麒表示花了十年時間才接受家駒離世,又謂自己仍是單身。

黃貫中:Band仔多女友

Beyond成員之一的黃貫中(Paul,圖右)昨在電話中對家強不滿林楚麒借家駒宣傳而大動肝火一事表示:「自從家駒過身之後,我冇同Gina(林楚麒)聯絡過。其實一個女仔嫁唔嫁,與我無關。(家駒與她分手後,是否還有其他女朋友?)我哋唔講私事,講真個個Band仔都好多女友,唔會逐個講,我淨係知道Gina曾經係家駒女友!」


黃貫中Paul

葉世榮:唔清楚佢梳起

至於另一成員葉世榮(圖左)則表示:「其實睇番報道,林楚麒都冇話自己係未亡人,只不過係傳媒講!(林楚麒話自己梳起唔嫁?)我就冇睇佢其他訪問,所以唔太清楚,家強對佢有意見可能有佢原因,同埋好睇林楚麒講過啲咩!」

噏得就噏博宣傳

黃家強鬧爆林楚麒,叫她勿拿亡兄黃家駒做宣傳。不少藝人曾借其他藝人新聞「抽水」博見報,惹起連串是非。


岑潔儀

王秀琳

王秀琳被踢爆與郭富城遊車河後即「升呢」,每次出席活動均將城城掛在口邊,令見報率激增,但負面新聞亦隨之而來,城城更指她「諗多咗」。


王秀琳

范植偉

范植偉因公開跟前女友王心凌的合照,兼大爆對方的「初夜論」,而被指博宣傳,更遭全城狂插,人氣急跌,更有網友要求范植偉退出娛樂圈。

岑潔儀

音樂才子陶喆早前來港開騷,與他曾鬧緋聞的岑潔儀不避嫌高調踩場,成為焦點;日前她升呢做老闆娘,更表明不會找陶喆幫手。

莫鎮賢寸爆家強清醒啲

身為林楚麒(Gina)經理人的莫鎮賢,昨日在電話中對於家強怒插林楚麒借家駒之名宣傳,莫鎮賢句句有骨寸爆家強,他說:「大家都喺呢行咁耐,希望佢清醒少少,每次都係記者問到,Gina先講少少,支筆喺人哋度,人哋點寫我哋都控制唔到,不如佢叫記者收筆唔好寫好過啦,佢要咁細路仔咁激氣就激飽佢!」莫鎮賢繼續一輪嘴反擊:「Gina養尊處優十多年,依家復出,佢唔支持都唔好踩人,我身為Gina經理人,我好肯定話畀大家知,Gina從來都冇話自己係未亡人,邊有人會自稱自己係未亡人呀!」


莫鎮賢力撐林楚麒沒有說自己是未亡人。(資料圖片)

盧巧音:咪借人過橋

至於Beyond忠實fans盧巧音則說:「我對呢位小姐唔係熟,所以冇乜意見!(覺得佢借家駒宣傳?)如果佢要做宣傳就自己去做,唔好借人過橋!」


盧巧音

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()