周秀娜( Chrissie)昨日於將軍澳出席世界盃宣傳活動, Chrissie收起鬧鐘胸改以露腰及長腿。 Chrissie表示近期迷上收集足球球衣,問到可有特別喜歡哪位球星時,她說:「我會捧阿根廷同英格蘭,球星就鍾意卡卡,佢唔止腳法好,感情都專一。」Chrissie抱怨每逢世界盃均會受到家人及男友排斥,她說:「男友鍾意睇,每次世界盃都會被忽略,嗰段時間好難有位攝到。」可有向男友投訴?她說:「咁我呢排工作都好忙,好少時間陪到佢。」採訪:王崇穎攝影:葉君海


穿巴西球衣的周秀娜昨日出席世界盃宣傳活動晒纖腰。

周秀娜畀男友排斥

周秀娜(Chrissie)昨日身穿巴西隊球衣,以超短熱褲及露出小蠻腰出席新都城中心「2010世界足球狂熱全接觸」活動。Chrissie自爆有收藏波衫:「我呢排都會儲波衫,最鍾意阿根廷同英格蘭,球星就係巴西嘅卡卡,又好波又專一。」她又表示男朋友是超級足球迷,問到會否怕對方在世界盃期間無暇理她?Chrissie笑言:「我都冇時間理佢啦,我都要睇波嘛,不過我怕會畀人排斥,因為佢(指男友)會同我阿哥、細佬一齊睇,可能排斥咗我,呢排我忽略咗佢,到時可能輪到佢忽略番我!」


arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()