世界盃熱潮將至,任達華屆時會與一班波友睇波狂歡,他透露已調動工作,更向太太琦琦請好假,為無暇陪嬌妻而 say sorry。任達華讀書時代已學識調酒、飲酒,但堅持做保守型爸爸,不會讓女兒學飲酒。


其他娛樂名人影片

任達華昨日在中環出席 Tequila酒活動,大談酒經,同場的 Mandy Lieu和 Kama盛裝出席,任達華更教一班女將調酒,原來他學過調酒,任達華說:「以前讀白英奇時讀酒店旅遊,所以學識調酒,我會將啲橙汁溝入酒度,帶出啲香氣。」

放大圖片
(左起) Mandy Lieu、任達華和 Kama昨日同場大談酒經。

(左起) Mandy Lieu、任達華和 Kama昨日同場大談酒經。

放大圖片
任達華一向痛錫琦琦,不過講到世盃,老婆都要借歪。 資料圖片

任達華一向痛錫琦琦,不過講到世盃,老婆都要借歪。 資料圖片

無意教女兒飲酒 放大圖片
任達華即場教 Mandy Lieu(中)、 Kama調酒。

任達華即場教 Mandy Lieu(中)、 Kama調酒。

任達華謂從來不會調酒給太太和女兒喝,也自命保守爸爸,不會教女兒飲酒,更不會用來媾女,他笑着說:「我只會用相機識女仔,時間係最好證明,你哋都冇影到我醉酒啦。我係享受飲酒型,唔係灌酒嗰類。」任達華又透露有收藏靚酒,最貴買過一支幾萬元的名酒,現時相信已升值至十多萬,問到可會留給女兒 Ella結婚才開?他說:「唔會,會同成班男人飲。」世界盃將至,任達華會請假欣賞,他說:「唔陪老婆喇,我同老婆 say sorry,冇法啦,四年一度,係大件事,或者會安排幾場佢鍾意嘅國家,一齊睇。」

Mandy拒借酒澆愁

同場 Mandy Lieu自誇酒量到家, 18歲才開始飲,她說:「我喺馬來西亞時,有個朋友調酒,成日調畀我試,試試吓都好酒量。家都幾到家,不過唔會飲好多。」問她分手時有沒有借酒澆愁? Mandy Lieu說:「冇,我係用 enjoy嘅角度飲。」採訪: Rita Leung攝影: Dicky Chan


Kama穿上閃亮圖案裙出席,在巨型的酒樽旁宣傳。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()