黎耀祥由舊年拎視帝開始,一直幫一家超級市場拍咗一個系列嘅廣告,舊年嗰輯同個仔拍檔,今年兩輯就同太太 Julia合作,今次佢兩公婆夫妻檔接廣告搵銀,價錢應該唔錯,祥仔笑住話:「我只係加少少,冇乜特別傾,我覺得拍呢一系列廣告嘅意義大過錢,對屋企人嚟講,係一個唔錯嘅回憶,第時一齊睇番都幾得意,亦可以等我老婆知道吓拍嘢有幾辛苦!」 Julia即刻詐嬌話:「我知辛苦,我覺得今次第二輯拍得好好多。」

專掃紅酒慳番唔少 放大圖片
祥仔兩公婆(中)同 o靚模及肌肉男玩遊戲,一早商量好對策,專攞貴價紅酒,最後贏埋。

祥仔兩公婆(中)同 o靚模及肌肉男玩遊戲,一早商量好對策,專攞貴價紅酒,最後贏埋。

除咗廣告有錢收,噚日祥仔同 Julia喺寶琳做宣傳時仲即場玩咗個比賽,佢兩公婆同 o靚模隊、肌肉男隊比試用一分鐘時間鬥掃最多貨,最後祥仔兩公婆合力智取紅酒,贏得冠軍,仲攞走總值八千幾蚊嘅貨品,祥仔話:「我哋一早商量好,第一時間專攻紅酒,呢個月又多慶祝活動,拎紅酒就最啱!」 Julia掃貨不忘囝囝,佢話:「我哋飲紅酒,個仔都有份食薯片。」

怨時段差影響收視 放大圖片
小儀做主持都交足戲,見到同場有肌肉男,仲提議搬埋自己等佢哋拎返屋企。

小儀做主持都交足戲,見到同場有肌肉男,仲提議搬埋自己等佢哋拎返屋企。

《巾幗梟雄之義海豪情》成績中規中矩,祥仔仍然打算請食飯慰勞台前幕後,佢話:「一定要請,家掃咗咁多紅酒可以慳番唔少酒水,個劇收視係冇辦法,八點半播真係一個困局,好多人都趕唔切返屋企睇,不過聽聞網上點擊率爆燈,有成過百萬,出面口碑又唔錯,惟有希望大結局喺星期日播時大家會支持,可以打破《大長今》嘅紀錄,大家一齊創造一個完美嘅結局!」


祥仔人氣急升,仲帶挈老婆 Julia拍廣告,兩公婆有銀齊齊搵。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()