恒基大少李家傑在美國搵代母生三胞胎一事,掀起城中一片代母熱。明年結婚的李玟( Coco)昨日也謂因想延續歌唱事業,及怕生育之苦,想假代母之肚生兒育女,更打聽李家傑兒子的代母是誰,揚言要用同一個代母。同場曾和李家傑傳緋聞的李美鳳,只是低調祝福,避忌再談舊愛。


其他娛樂名人影片

李美鳳、李玟、推廣乳癌治療的鄺靄慧醫生昨日以 Estee Lauder白金大使身份,在銅鑼灣為自己設計的慈善絲巾舉行揭幕禮。 Coco低胸上陣,宣佈明年 10月和未婚夫 Bruce的婚禮,將在香港連擺多日酒,豪擺 100圍, Coco說:「 10月香港係最舒服嘅月份,唔太熱,又近 Bruce生日,等佢唔會忘記結婚紀念日。」

放大圖片
李美鳳(右一)、李玟(左二)和鄺靄慧醫生齊齊出席慈善活動。

李美鳳(右一)、李玟(左二)和鄺靄慧醫生齊齊出席慈善活動。

放大圖片
恒基主席李兆基因為長子李家傑(右)找代母,一次過抱得三個男孫。資料圖片

恒基主席李兆基因為長子李家傑(右)找代母,一次過抱得三個男孫。資料圖片

婚宴預埋 Fans

Coco謂希望婚禮做到「開心、華麗、難忘」,她說:「我決定喺香港擺幾日,請埋台灣啲朋友嚟,同埋留一圍畀 fans坐,一齊飲,希望當晚似大 party,都想請啲明星助陣表演。」她謂胞姊、胞妹會任伴娘, Bruce一對女兒則做姊妹。 Coco謂對結婚都有少許恐懼,因要改變自己,至於生兒育女,她二話不說:「考慮搵代母,因為我想 keep住唱歌,同埋生仔我都有啲驚,代母好似好啲。」談到近期全城熱話的李家傑搵代母生三胞胎一事,原來 Coco不知情,她即時細問記者了解,更查詢是哪一個代母,她說:「可能搵番佢!」但她謂應要兩三年後才計劃生育這一步。

李美鳳避忌 放大圖片
李美鳳被問到和李家傑的舊情時,避忌不願多答。

李美鳳被問到和李家傑的舊情時,避忌不願多答。

曾跟李家傑傳緋聞的李美鳳,昨日則顯得相當避忌,一見記者就主動大談練琴事宜,提到李家傑美國搵代母生三子,她即說:「已經冇聯絡喇,好耐嘅事囉。我對佢嘅印象只係一個好虔誠嘅佛教徒。」她表示會祝福李家傑,至於當年是否真有拍過拖,李美鳳即說:「咁耐之前嘅事,你真係考我腦力,邊記得咁多,識當然係識得,但咁耐真係唔記得。」隨即走人。採訪、攝影: R. Au Yeung


李玟自爆想找李家傑的代母為她生仔女。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()