遠如《宮心計》、近如《隔離七日情》,李國麟無論演繹奸到出汁的馬元贄抑或是「疑似露械」的綁匪首領萬波,也都入木三分,眉頭一皺,令人心寒。不過,眼前帶着八歲女兒Cherry的李國麟,卻又如此柔情似水,略帶點嬌媚,壓着聲線對着女兒笑意盈盈!

雖然李國麟縱橫電視圈逾三十載,但出奇地他竟堅持不讓女兒看電視劇,因為怕她污染了純真思想,於是乎,Cherry難得地擁有八歲兒童應有的童真,她說:「我大個想做小學老師!」李國麟即時用鼻尖哄着心肝寶貝說:「點解係小學呀?唔做大學老師?幼稚園都好喎!」奸人都有可愛的一面。

李國麟的女兒兩年前開始學畫畫,卻是第一次與爸爸一齊畫畫,感覺特別開心。

李國麟視女兒為心肝寶貝,將來只希望她做一個開心的平凡人就好了。

思想污染

今年五十六歲的李國麟,四十八歲才為人父,卻不認為與女兒李沅薐(音:元玲)、Cherry有着大隔膜。「囡囡係黐頭芒嚟嘅,由細到大都鍾意黐住我,事無大小都想我參與,雖然我成日要返工拍劇,但唔使做嘢嘅時候,就一定畀晒個女,接送放學呀、帶佢周圍去玩呀,咁佢就唔會投訴爹哋成日唔喺屋企囉。」

李國麟以慈父自居,囡囡嗲一句便心都軟埋,不過,卻嚴禁女兒睇電視,「一睇電視就會老積o架喇,你知我哋有啲電視節目幾污染啲細路仔o架啦,尤其是夜晚嗰啲節目,其實係畀大人睇,大人理解性高啲,會明白呢啲係做戲,但小朋友唔明白嘛,啲情愛又亂晒龍、啲關係又亂晒龍,又殺人放火咁,依家啲細路模仿力好高o架,唔想佢睇嗰啲節目變得太老積,但我會畀個女睇兒童台,所以佢比較童真啲。」不過,問到Cherry有否看過爸爸主演的電視劇,她即時數出爸爸近年的數套劇集,並謂知道爸爸在電視台工作,見到爸爸飾演的奸角也不害怕,「因為我知爹爹係返緊工,扮一啲嘢。」

Cherry三歲開始學拉丁舞、五歲開始學鋼琴、六歲開始學畫畫,不過最近因功課繁重全部暫停,李國麟說,他從不強逼女兒學這學那,「佢有興趣就畀佢學,唔想學亦唔會逼佢,我唔需要佢有咩才能,我只想佢身體健康,做一個開心嘅平凡人就得喇。」

擅長飾演反派角色的李國麟,對着女兒一臉慈祥,更會一時提高一時壓低聲線講說話。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()