現年 31歲的吳卓羲旺桃花不旺事業,近日他被爆連環掂無綫 23歲姐仔馬賽和 31歲花旦徐子珊,成為姐仔屠夫。有指吳卓羲已入住馬賽家買下的何文田豪宅,與馬賽同居之餘,卻暗交徐子珊。吳卓羲和子珊昨日戴上情侶紅手繩分別出席活動,地下情露端倪。


其他娛樂名人影片

吳卓羲出道至今緋聞不絕,近日更被爆一腳踏兩船,周旋在無綫姐仔徐子珊和馬賽之間,有指他入住馬賽家人擁有、位於何文田的帝庭園豪宅,有米女友倒貼下,卻又趁參演新劇《法證先鋒 III》明媾徐子珊。吳卓羲和徐子珊昨日分別出席不同活動,但這對緋聞情侶卻不避嫌戴上情侶紅手繩,其實他們大前日出席活動時已紅繩不離手。

放大圖片
吳卓羲昨日出席活動,右手戴着與子珊一樣的情侶紅繩。

吳卓羲昨日出席活動,右手戴着與子珊一樣的情侶紅繩。

放大圖片
吳卓羲和子珊在劇集《法證 III》激吻連場,難怪被指戲假情真。 資料圖片

吳卓羲和子珊在劇集《法證 III》激吻連場,難怪被指戲假情真。 資料圖片

「感情事好難講」 放大圖片
(左起) Alice B.、徐子珊和跟黃宗澤傳緋聞的倪晨曦齊示範首飾。

(左起) Alice B.、徐子珊和跟黃宗澤傳緋聞的倪晨曦齊示範首飾。

徐子珊昨日穿上露肩裙在銅鑼灣示範珠寶,身上雖佩戴總值 3,600萬的首飾,但仍不及左手鑽手鈪旁的紅繩搶眼。問到與吳卓羲的緋聞,子珊說:「佢係我好兄弟,我哋同一個經理人,之前又拍過咁多次劇,有緋聞咪當宣傳,有時做嘢啲客需要咪情侶檔。」對於吳卓羲被指成為姐仔屠夫,徐子珊開腔護駕:「我覺得好唔公平,戥佢唔抵,我認識嘅佢唔係啲咁嘅人,冇啲咁嘅事。」徐子珊力撐吳卓羲並不花弗,並指他沒追求之意,她說:「唔係咁嘅。」但她拒發誓否認緋聞,並表示緋聞傳到麻木。子珊避談吳卓羲與另一緋聞女友馬賽是否合襯,她說:「兄弟唔講呢啲嘢,做兄弟梗係要撐,感情嘅嘢好難講。」子珊可會幫吳卓羲追馬賽?她說:「佢自己搞掂得啦,做兄弟唔使呢啲。」有指吳卓羲花女人錢,子珊說:「我哋平時食飯係夾錢 o架。」

「冇使馬賽啲錢」

另外,吳卓羲昨日在九龍灣宣傳劇集《點解阿 Sir係阿 Sir》,他激動否認居所是馬賽家人擁有,他說:「我住間屋係一個生意朋友租畀我,我亦冇使佢(馬賽)啲錢。我哋冇同居,我哋唔可能發展,話我使女人錢好影響我人格,我好介意,我自己都搵到錢,我家都畀錢阿媽使。」吳卓羲與徐子珊同一口供互相形容對方為好兄弟,他說:「佢同馬賽唔係我鍾意嘅女友類型,我家單身。」吳卓羲早前被爆瞞着馬賽帶內地乳牛 35F張馨予返何文田家密會,他說:「男仔唔係淨係識男仔朋友,要有女性朋友。」採訪:楊潔雯、盧妹攝影:陳順禎


徐子珊昨日擔任首飾模特兒,左手仍戴着與吳卓羲的情侶紅繩,可見她相當重視。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()