自蔡一傑涉嫌醉駕釀意外後,關於他的感情事傳聞四起,有指他與密友張耀揚感情生變。身為傑仔好友的張智霖( Chilam),前晚指傑仔平時絕不會酒後駕駛,但談到傑仔與張耀揚的感情事,他起先表示二人並非情人,但後來卻漏口風,指曾與二人聚會,但不覺他們有異樣,意即感情依舊。


其他娛樂名人影片

蔡一傑日前與好友張智霖夫婦及伍詠薇等飯敍後,拉隊再到伍姑娘家談心,及後蔡一傑涉嫌醉酒駕駛,駕車在薄扶林沙宣道失控,撞毀郵箱、消防龍頭和圍欄,幸車毀人無恙。前晚傑仔兄長蔡一智偕太太到銅鑼灣欣賞《 B+偵探》首映,二人拍照後即匆匆入場,張智霖夫婦也前後腳到場,袁詠儀以沒化妝為由,不但不接受訪問,連拍照也拒絕,為避記者還走錯戲院。張智霖則大方談蔡一傑,他謂已致電傑仔,心情還未平復, Chilam說:「佢向來係奉公守法嘅人,發生意外冇人想,希望佢經歷小小意外後,唔好唔開心,啲無聊傳聞快啲離開佢。」

「唔覺佢哋有異樣」

有傳傑仔因與張耀揚感情生變而以酒澆愁, Chilam先說:「好奇怪,點會係一齊,我覺得唔係,只係謠言啫。」後來談到有傳傑仔喜歡男性時,再提到他與張耀揚的緋聞, Chilam竟似說漏了嘴,指二人感情依舊,他說:「係咪都冇所謂啦,每個人喜好都唔同,之前佢哋一齊出過嚟,我唔覺得佢哋有異樣。」又有指傑仔已成功撬林一峰牆腳, Chilam說:「都係謠言,好似火種咁,越燒越大,好朋友最好都收聲,唔使澄清。」傑仔有否為私人感情不開心? Chilam說:「真係冇嘢,嗰晚我哋一齊食飯,之後我去咗上《勁歌》走先,冇去伍姑娘屋企吹水。」

放大圖片
蔡一傑(右)與張耀揚近年常出雙入對,被指關係如密友。資料圖片

蔡一傑(右)與張耀揚近年常出雙入對,被指關係如密友。資料圖片

放大圖片
蔡一智夫婦為避訪問,合拍後即閃入戲院。

蔡一智夫婦為避訪問,合拍後即閃入戲院。

盼孫興吉人天相

是否談感情? Chilam說:「我冇 join真係唔知,其實佢架車係我叫佢買,家搞成咁唔知乜感覺。」有指傑仔車毀人無恙也算幸運, Chilam說:「惟有用呢個角度睇,損失好多錢但冇傷身。」會否勸傑仔不要再醉駕?他說:「一時疏忽啫,佢平時飲完酒唔會揸車,可能嗰日真係太攰。」至於傑仔因與伍姑娘有親密合照而傳緋聞, Chilam笑說:「冇可能有曖昧關係,平時都係咁攬頭攬頸。」談到莫少聰和孫興在北京涉吸毒被捕, Chilam表示希望莫少聰不要因此不快;他也希望孫興沒事, Chilam說:「可能受咗啲事情影響,唔開心先會咁,希望佢吉人天相。」採訪、攝影:譚倩宜


張智霖前晚先否認蔡一傑和張耀揚的緋聞,後又指二人關係依舊。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()