半億喺手嘅張兆輝,家住貝沙灣,揸 30萬開篷寶馬出入,十分富貴。

十年冇拍無 綫劇的張兆輝,重返無 綫係威係勢,以 5萬蚊一集,擔正做台慶處境劇《結•分@謊情式》的男主角,片酬高過一線親生仔林峯及鄭嘉穎。
張兆輝拍住出名難服侍的商天娥演兩夫婦,一埋牙即有「牀戲」。周一( 31日)《結》劇首播,張兆輝便要 着住條孖煙囪亮相。新劇高開 30點,成功揮低同線劇集。
其實,輝哥近年在電影圈及內地拍劇甚吃得開,加上早年拍住太太搞美容生意,搵埋唔少,去年 10月以 2,236萬,進駐貝沙灣,與張家輝、徐子珊為鄰。

早排無 綫被王維基搶人,鬧得無 綫滿城風雨,演技派中生即時成為搶手貨,連多年效力無 綫的姜大偉亦離巢,無 綫惟有戮力找外援。近年在影圈甚吃得開的張兆輝,亦以「和味價」回巢,酬勞比當紅小生林峯及鄭嘉穎更高。



張兆輝雖然為興趣拍戲,不過重返無綫拍劇,唔多唔少都係因為老婆,「返大陸又係拍,喺香港又係拍,雖然現今科技先進,可以透過微博、電話同屋企人溝通,不過始終都係想日日見面。」
張兆輝雖然為興趣拍戲,不過重返無綫拍劇,唔多唔少都係因為老婆,「返大陸又係拍,喺香港又係拍,雖然現今科技先進,可以透過微博、電話同屋企人溝通,不過始終都係想日日見面。」

本周一,《結•分@謊情式》首播,張兆輝已經要着住孖煙囱亮相,收視最高有 30點,平均收視為 28點,成為全年處境劇之冠。
10月 29日尷尬咀嘴劇中,張兆輝與商天娥演兩公婆。上周六,他們為《結》劇宣傳,張兆輝同娥姐要扮咀嘴,點知張兆輝竟被貪玩嘅湯盈盈㩒住個頭推向娥姐,險些變咗真咀。
10月 29日尷尬咀嘴劇中,張兆輝與商天娥演兩公婆。上周六,他們為《結》劇宣傳,張兆輝同娥姐要扮咀嘴,點知張兆輝竟被貪玩嘅湯盈盈㩒住個頭推向娥姐,險些變咗真咀。
被整蠱嘅張兆輝,好彩閃避得切,更笑言:「我都估到你整鬼我㗎喇!」
被整蠱嘅張兆輝,好彩閃避得切,更笑言:「我都估到你整鬼我㗎喇!」

跑步操弗 着泳褲



連日開工的張兆輝,難得抽空接仔女放學,更即時擺上微博晒親子樂。

酬勞可觀外,無 綫亦俾足面,為張兆輝的新劇作密集式宣傳,繼上周六( 29日)在將軍澳中心舉行宣傳活動後,隔兩天( 10月 31日)中午,又於古裝街舉行盛大的「雙龍騰飛共創佳績記者會」,出動數十演員,齊齊打鑼打鼓大肆宣傳。
而張兆輝亦好識做,拍劇搏到盡,除了穿孖煙囪出場外,稍後更有游水戲。為免穿上泳褲現腩,張兆輝 3個月前已密密跑步,操弗自己,打算到時大晒腹肌。
本周一( 10月 31日),張兆輝出席新劇記招,記者上前求證他豪買貝沙灣,他不願多提,坦言重返無 綫主要為興趣而拍劇,亦想多 啲時間留 喺香港可以陪太太同仔女,幾多錢唔係問題。
忽:有指你回巢無 綫拍劇賺 600萬?
張:我賺幾多都俾晒太太,所以我係最唔富貴。因為我冇其他嗜好嘛,其實我想安居樂業 啫。作為一個爸爸都想小朋友安定 啲,依家做好自己本份,家庭幸福對小朋友 嘅成長好緊要,我好享受家庭樂。
忽:無 綫鬧小生荒,將來好多機會合作?
張:等我完 咗呢套劇先,要拍到出年 3月,到時睇吓檔期、故事再考慮。今次返 嚟拍劇係好多因素撞埋一齊, Tommy(梁家樹)之前都搵過我好多次,係時間唔夾推 咗佢好多次。之前 喺大陸拍得太耐,依家想放多 啲時間 喺香港,陪吓仔女。
忽:同太太 嘅美容生意點?
張:之前因為拍電影,都會上去幫手,依家拍電視劇,時間長 咗好多,所以由太太打骰囉。

有價有市

張兆輝今年 48歲, 82年加入無 綫藝員訓練班。 86年拍《神勇 CID》終於擔正男主角。拍了多部劇集如《黃金十年》、《贏單傳奇》及《萬家傳說》等六十多部劇集, 01年離開無 綫經商,與妻子開美容公司。


《黃金十年》
《黃金十年》
《贏單傳奇》
《贏單傳奇》

離開無 綫後,自由身的張兆輝即成為杜琪峰愛將, 04年拍《大隻佬》開始,電影長做長有,《黑社會》、《復仇》直至近日的《奪命金》,片酬約 50萬,拍了近 40部電影。四年前更拍住老死黃日華,打 着《輝黃演唱會》旗號到內地登台,叫價 50萬一場,豬籠入水。


《大隻佬》
《大隻佬》
《黑社會》
《黑社會》
《七擒七縱七色狼》
《七擒七縱七色狼》

外援中生吃香

無 綫當紅小生中,最紅的林峯,拍劇每集酬金二萬五,而黃宗澤及鄭嘉穎都有二萬,吳卓羲只得萬六蚊。反而演技派中生,卻叫價甚高,如無經理人約的歐陽震華,每集叫價四萬,而黃日華則叫價三萬。


歐陽震華 四萬
歐陽震華 四萬
黃日華 三萬
黃日華 三萬

美容院主力做批發

接了處境劇後,張兆輝差不多日日開工,而太太郭碧妍的美容生意亦做得有聲有色,據知有不少藝人如陳浩民及黎瑞恩等都是其捧場客。
上周六,記者放蛇走訪他們位於尖沙嘴的 GVG美容公司,發現美容院除了幫人做 facial外,主要生意是引入護膚品,批發給其他美容院。
做 facial期間,記者向美容師查問有關張兆輝夫婦,美容師說︰「老闆娘好叻,間唔中會返 嚟,對下屬都好好。佢老公(張兆輝)間中會上 嚟,又會接老闆娘收工,佢兩公婆好恩愛……依家呢度主要做護膚品批發生意。」
之後,又 hard sell該處是全港首創 Dr. roller的微針代理,又預告 11月 9至 11日於灣仔會展舉行的美容展,張太郭碧妍會到場示範,屆時老闆張兆輝會現身撐場,大騷明星效應,實行夫妻檔吸金。


鬼馬夫妻上周六( 10月 29日),張兆輝及娥姐出席新劇宣傳後,便到將軍澳區為《結》劇趕戲,一個簡單嘅鏡頭,配上兩人搞鬼表情,未睇已經好搞笑。
鬼馬夫妻上周六( 10月 29日),張兆輝及娥姐出席新劇宣傳後,便到將軍澳區為《結》劇趕戲,一個簡單嘅鏡頭,配上兩人搞鬼表情,未睇已經好搞笑。
截稿前《結》劇已播了三集,每晚張兆輝同娥姐都帶俾觀眾唔少歡樂。他在微博賣關子:「我很有信心收視越來越好,因為我睇劇本已經笑破肚皮……」
截稿前《結》劇已播了三集,每晚張兆輝同娥姐都帶俾觀眾唔少歡樂。他在微博賣關子:「我很有信心收視越來越好,因為我睇劇本已經笑破肚皮……」

半億物業


 

鑽石 facial做招牌

女人錢最易賺,張兆輝與老婆 01年共同經營的 GVG美容公司,賺到第一桶金。美容院主要是代理法國護膚品牌 RAFFINE。店員向記者介紹時,強調護膚品是由鑽石磨成粉末造,十分珍貴,不過一次 facial要成$1,380,比一般的 facial( 680元)貴成倍。
店員說︰「呢個鑽石系列,做完後皮膚會變好滑兼有光澤,比普通 facial效果持久,同埋呢個療程全港得我 哋有得做。」本刊記者亦訪問了王殷廷(電視主持兼經營美容院妙集團有限公司),她表示曾試用過這個品牌︰「呢隻牌子我五、六年前用過,係標榜鑽石磨砂,用完塊面真係好乾淨,但我 嘅皮膚就略嫌乾 咗 啲,都係睇 啱唔 啱皮膚囉。」


張兆輝享受家庭樂,多年前一家四口曾為本刊拍攝〈開心家庭〉。輝哥大仔張焯鏗現已 11歲,細女張卓姿都 8歲,細女更是輝哥嘅小情人。
張兆輝享受家庭樂,多年前一家四口曾為本刊拍攝〈開心家庭〉。輝哥大仔張焯鏗現已 11歲,細女張卓姿都 8歲,細女更是輝哥嘅小情人。
張兆輝忙拍劇,美容生意則全權放手交俾太太郭碧妍打理。
張兆輝忙拍劇,美容生意則全權放手交俾太太郭碧妍打理。
美容店內放了不少宣傳單張,更有減肥、通淋巴介紹。
美容店內放了不少宣傳單張,更有減肥、通淋巴介紹。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()