25/11買餸煮飯仔
事隔兩日( 25日),呂方與戴辛尉又雙雙到時代廣場超市買餸,二人全程有講有笑。
封面故事
呂方搭上霆鋒初戀女友 嘟嘟發火:佢同我冇關係
2010年01月15日
08年,嘟嘟(鄭裕玲)宣布與呂方分手後,兩人屢傳復合。但事實是去年尾, 48歲的呂方已經暗中溝掂著名歌唱老師戴思聰的幼女、霆鋒的初戀女友戴辛尉。 11月 25日,兩人更在時代廣場的超市拍拖買餸,然後齊齊返家玩煮飯仔。
新女上場,呂方亦刻意與嘟嘟畫清界線。去年十月,呂方將昔日與嘟嘟的情侶車牌換走,完全搞清手續。
至於一向精明硬朗的嘟嘟,驚聞舊愛另結新歡,突然緊握雙手,皺晒眉面黑黑話︰「同佢已經冇關係,唔關我事!」可見「呂方」仍然是她的死穴。
當年與呂方拍拖,嘟嘟發揮廿四孝女友本色。多年來,呂方都住在嘟嘟淺水淺 Manhattan Tower豪宅,好食好住唔在講,兩人還甜蜜到共用「 8722」(發財易易)車牌。
去年 5月,嘟嘟上吳君如《星星同學會》做嘉賓時,正盛傳她與呂方復合。席間嘟嘟話︰「人人都渴望愛情,都希望生活完美,有人陪兼且夾,依家好開心……」不過,她強調日後不會再公開感情生活。

23/11攜女友會友
去年 11月 23日,呂方、戴辛尉與林利被報章影到在北角食飯。離開時,林利由友人送走,而戴辛尉則由呂方送返堅尼地道寓所,惟當時傳媒不認得該女子是戴辛尉。《蘋果日報》圖片

於超市內,呂方鬼咁風騷,不時向戴辛尉介紹食品,更推住車仔跑來跑去,心情靚爆。

當日他們買的是兩人分量的餸菜,包括有菜、豆腐、牛肉及小食,最後由呂方埋單。

晚上 7時,呂方到超市買紅酒、芝士及海鮮,大顯住家男本色。

02/12上門短敍
離開超市後,呂方駕車到戴辛尉寓所,只見他對大廈環境熟悉,相信並非首次到訪。

拍拖買餸
正當大家以為嘟嘟與呂方復合,其實呂方已經溝掂戴思聰幼女戴辛尉。去年 11月 25日,兩人更拍住拖,在超市買餸返家煮飯仔。當日下午四時許,兩人在銅鑼灣時代廣場的 city'super買餸。昔日愛煮蠔冧嘟嘟的呂方,似乎對食頗有研究,對住細他 15年的戴辛尉,甚有駕馭能力。記者埋身偷聽他們說話,只見呂方甜絲絲講︰「知唔知呢隻豆腐好滑 o架……嗱!買牛肉就一定要睇顏色同脂肪……總之一陣包你食過翻尋味……」
其後,呂方叫戴辛尉先揀小食,自己則細心買菜買肉。記者觀察他買的分量不多,只夠兩人撐枱腳之用。最後呂方碌卡俾錢,便駕車與戴辛尉自北角(男方寓所)方向駛去。不過,警覺性甚高的呂方,未幾已發現有人跟蹤,只見他踩行油門,在一個十字路口撇甩記者。其後數天,呂方每次出入都左望右望,極度小心。
暗上女方家
事隔一星期( 12月 2日)晚上 7時,呂方又再出動,今次他獨自到上次那間超市買餸,然後到戴辛尉位於堅尼地道的寓所,記者等到凌晨仍未見他出來。
其實去年年尾,兩人開始打得火熱,更被傳媒拍下齊齊晚飯的照片。不過,為了掩人耳目,兩人搵埋好友林利做電燈膽,而戴辛尉亦因為離開樂壇太耐,傳媒唔認得佢。
據知情者透露︰「呂方同 Wancy(戴辛尉)都拍咗拖 3個月,佢哋其實識咗好耐,因為呂方以前係戴老師學生,不過近十幾年大家都好少見面。自從上年呂方出番嚟唱(登台),搵番老師練聲,佢兩個(呂方及戴辛尉)至撞番啫。不過戴老師一向對個女好嚴,對未來女婿嘅要求亦好高,所以呂方呢排勤力咗好多,好俾心機搵錢。戴老師呢關唔易過 o架。」
舊愛結新歡,而感情尚未有着落的嘟嘟,生活 dry爆。她自爆除了健身外,閒時便與曾華倩結伴畫畫,甚少外出應酬,勁深閨!
去年 12月 15日下午四時,嘟姐駕車離開淺水灣寓所。化了淡妝的她到附近的油站入油,一聽聞記者講呂方有新戀情,她即時皺眉,斬釘截鐵對記者說︰「唔好問我啦!同佢已經冇關係,都唔關我事……人哋嘅嘢唔回應喇!」明顯與舊愛畫清界線。
記者再問有關呂方的問題時,她更緊握雙手,語帶激動說︰「我都講過私人嘢唔答,唔關工作嘅嘢唔答,我都冇必要答你哋!」記者遞上呂方與戴辛尉的拍拖照時,她索性擰歪面,喃喃自語︰「你哋唔好再跟啦,咁樣好無謂!」說罷便開車返家。
上周二( 5日),記者再採訪嘟嘟的新節目《逐格鬥》時,認人能力甚佳的她,一見該名記者即緊張說︰「我唔回應喇!」說罷即急步走人。


15/12畫清界線
記者遞上呂方與戴辛尉拍拖相,嘟嘟即緊張擰歪面兼緊握雙手(下圖)。

12月 8日,被踢爆新戀情,呂方即火爆鬧記者,並急步上車。

呂方寸爆回應
12月 8日晚上 7時半,呂方與戴蘊慧(戴辛尉家姐)及男性友人,到中環南蠻亭食飯,至十時多離開。就新戀情一事,記者上前向他求證,原本心情大靚的他,得知記者來意,即收起笑容︰「哦!嗰個(戴辛尉)係細嘅,(指着身旁的戴蘊慧)呢個咪係家姐囉!我哋識咗好耐啦,(用手形容高度)佢咁細個已經識 o架喇!」說罷即急步上車,記者再問他是否與戴辛尉拍拖?他即時黑面寸爆︰「用吓腦啦!唔好傻!(喝止記者)你哋唔好影喇!」說罷便開車走人。
戴思聰︰女大女世界
記者致電戴思聰,對於呂方與幼女的戀情,他卻不欲多談。
記︰最近戴辛尉同呂方來往好密喎,仲一齊買餸煮飯仔?
戴︰我唔理啲後生,女大女世界。
記︰佢哋有冇話你知?
戴︰佢哋(呂方與戴辛尉)不嬲都有 keep住聯絡。
記︰你覺得呂方人品點?
戴︰我唔講呢啲嘅,我哋只會講唱歌、講技巧,唔講私人嘢。
記︰最近有冇見過呂方?
戴︰(語氣不耐煩)佢會嚟練聲嘅!
記︰你鍾唔鍾意佢哋來往?
戴︰我不嬲都唔鍾意新聞!
記︰戴辛尉揀男友,要唔要過咗你呢關先?
戴︰我都唔知!(說罷便掛線,其後電話轉駁到留言信箱。)
至於呂方的好友林利,亦一早收到風,不停帶記者遊花園︰「佢(呂方)蜜運?嗰個咪我囉!佢同戴辛尉?師徒關係啫!(戴辛尉老竇就係老師,使乜搵呂方教?)唉!呂方冇人要 o架嘞,得我要咋!(佢上去戴辛尉屋企,凌晨都唔落嚟喎!)哎吔,我依家食緊飯唔答得咁多,係咁先啦。」


戴思聰曾因合約問題與徒弟陳曉東及鄭嘉穎相繼反面。面對非常現實的未來外父,呂方真係要俾心機銀。《蘋果日報》圖片
 
冇咗嘟嘟,呂方不但頻頻返大陸登台, 09年尾亦到大西洋城開騷,連《超級巨聲》的嘉賓都肯做,足證他開始為事業發力。《蘋果日報》圖片

戴思聰幼女戴辛尉
霆鋒初戀女友
現年 33歲的戴辛尉,為戴思聰幼女。於樂壇打滖多年的她,星路平平,最為熟悉的只有與謝霆鋒的一段初戀。當年剛入行的霆鋒,只得 15歲,回港跟戴思聰學唱歌,與年長他 2年的戴辛尉譜出姊弟戀,相戀 1年分手收場。至 02年,流出二人數張親密合照,唯男方一直否認。

改名轉運
原名戴蘊思的她,曾一度改名戴葳葳,曾於台灣出唱片, 01年又改名為戴辛尉,簽約正東唱片公司,再進軍樂壇。 06年於北京發展,更推出唱片《我愛着他他愛昨天》,撞正當時鋒芝復合時間。

戀栢芝細佬
06年,戴又被拍得與張栢芝細佬張豪龍出海滑水,其間二人態度親暱,男方更情不自禁搣戴辛尉鼻哥。霆鋒情歸張栢芝,戴辛尉竟然又同栢芝細佬浩龍拍過拖,呢個世界認真細。

95年,霆鋒與戴辛尉相戀。當年霆鋒比女友細 2年,兩人拍埋甚有姊弟戀 feel。

屢傳復合
呂方與嘟嘟 92年開始拍拖,至 08年尾宣布分手,不過,年多以來一直有傳二人復合,可惜最後都各走各路,結束 19年情。
宣布分手
08年 10月,呂方與拍拖 16年的鄭裕玲正式宣布分手,男方即搬離淺水灣愛巢,租住紅磡海韻軒酒店式住宅,至 12月搬返北角與老父同住。
暗溝金巧巧

08年 11月,應邀到上海為電視節目《舞林大會》演出的呂方,被拍得與吳啟華前女友金巧巧食大閘蟹,當時被問到約會一事,呂方避忌反問:「邊個金巧巧呀?我唔知邊個金巧巧。」
平安夜箍煲


08年 12月,平安夜當晚,呂方駕駛仍掛着情侶車牌的寶馬座駕,往嘟嘟的淺水灣寓所方向,惟中途被交通警截停抄牌。發現記者的他,掃興掉頭走人。
閃電復合
09年 1月,呂方於新春期間到美國南加州登台,同時嘟嘟亦事先張揚會到美國拉斯維加斯度假,盛傳二人閃電復合。
夜蒲攬女
09年 5月,呂方被拍得與三名男友人到灣仔夜蒲。其間情緒高漲的他,與女伴愈玩愈埋身,又攬又錫,事後他局住承認︰「個女仔係店內職員,人哋見到我好熱情,係有攬住!」但堅稱對方並非女友。
棄發財易易車牌
呂方的寶馬,價值 70萬,當時有指是嘟嘟送給他的大玩具,而寶馬車牌亦與嘟嘟揸開的「 XX8722」相同,不過去年 10月,呂方已將昔日的情侶車牌換去,擺明畫清界線。

呂方車 新牌

網友插狂抄
逢周日晚播出的遊戲節目《逐格鬥》,由嘟嘟與艾粒主持,遊戲玩法是由兩隊藝人對戰多個遊戲環節,最後以過三關形式分勝負。不過第一集播出後,反應麻麻,連嘟姐的造型,亦被評似足 MJ,加上遊戲環節有抄襲《獎門人》之嫌,遭網民插爆。


抄衫
被網友評服裝似 MJ都冇壞啫,人哋係國際巨星,件件衫都係名設計師手筆。 
MJ上身
嘟嘟着埋套衫唔單止 MJ上身,連呢個掹褲頭嘅動作,都似足 MJ的經典自摸手勢。
 
由於記者早前曾問過嘟嘟回應,故她一見記者,即如驚弓之鳥,急急腳走人。

悶爆錄影
雖然《逐格鬥》係遊戲節目,但主持人嘟嘟似乎唔多投入當中娛樂氣氛。非拍攝時間,她都是坐埋一邊發呆,與其他人保持距離。

抄橋
《逐格鬥》了無新意,其中踩石春路環節,在以往《獎門人》中亦見慣。


arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()