入行第二年,就極速開個唱又攞埋港台十優歌手,童顏巨肺 G.E.M.雖然事業暢旺,可惜自從三個月前被踢爆怒撇花心男友 Aaron,先後被傳對外籍監製有霧水情,不過感情至今冇着落。
本刊獲悉, G.E.M.終於有觀音兵,被同年新人狄易達追到瘦, 18歲成年後第一個情人節大有機會有仔陪,加上一直暗戀的舞王 William陳偉霆, G.E.M. 18春情左右逢源。

18發情* O9 s6 j5 Y7 o6 H6 z& m5 C
去年中, G.E.M.借經理人張丹的遊艇搞船 P,就誠邀狄易達、啤梨葉文輝、李蘊等人參加,更全程黐住狄易達玩。

哪個少女不懷春? 16歲同初戀男友分手,去年 8月剛滿 18歲再撇「嶺南 Eason」 Aaron,回復單身三個月的 G.E.M.,一直不愁寂寞。入行至今,一直被傳合拍電影《愛出貓》,對陳偉霆( William)暗生情愫,不過 William表面同女神 Angelababy分手,實情轉做地下情打風都打唔甩,本刊獲悉,苦戀 William不果的 G.E.M.,最近接受另一位舞男新人狄易達,獻殷勤,做住愛的替身先。; A7 m2 H$ z" k. {7 P1 k
6 D( I. W* _* G3 ]
同年出道,經`同場出席活動,去年更合拍彭順電影《愛出貓》,日對夜對更在戲中被 William抱起的 G.E.M.不自覺露出甜笑。& t: i7 {. T* k5 O; {
  |; y- Z' }. ~$ m5 i0 g3 r9 t
人哋冇表示,我唔會再幻想!(真實對白)
除夕晚被問到與 William及狄易達的緋聞, G.E.M.雖然一概否認,但就笑到口都合唔埋,更自認恨怕拖。0 u- @0 Y- O. t1 K, G  u

燈膽李蘊
據知情人士透露,成日呻冇人追嘅 G.E.M.,原來都有觀音兵。份屬同年新人,除咗陳偉霆, G.E.M.同狄易達亦係老友。兩人更被雜誌拍到同 G.E.M.密友李蘊齊齊遊船河,原來表面三人行,其實有人向 G.E.M.發功:「狄易達其實一早同 G.E.M.好熟,成日同朋友讚佢 cute,不過 G.E.M.當時有男朋友。最近 G.E.M.分咗手至出招約女神出嚟玩,不過 G.E.M.同李蘊好 friend,乜都一齊玩,搞到次次三人行,其實朋友都知狄易達對 G.E.M.有意思嘅!」: Y9 x# I0 u2 [9 A# ]
" t* B8 c% f& x7 M
自出道便與狄易達相識的 G.E.M.,網誌經常出現與狄易達私下搞鬼自拍。《壹週刊》圖片9 x; ]+ [  O- v7 |, j9 N% q4 Q( E
7 X$ u1 h6 t5 T6 d# ~
電燈膽
李蘊比 G.E.M.年長僅兩星期,二人份屬密友,據悉狄易達經常藉詞三人行,製造同 G.E.M.相處機會。《壹週刊》圖片! u( A6 L* v, H: Z, R
- I9 S, g, r2 G4 J
「舞男最型!」9 Z5 a% S0 H3 B. u
除夕夜, G.E.M.在荃灣參加倒數活動,亦自爆最近同狄易達玩得埋:「我同幾個同年出道新人都好 friend, William同達仔都有成日聯絡,會出嚟玩!(覺唔覺得達仔對你特別好?)達仔對個個都好好!我又唔覺佢對我特別好!(咁你覺得達仔點?)佢係我朋友,我梗係要話佢好啦!不過一定要講,識跳舞嘅男仔真係超型!達仔跳舞真係冇得彈!拍拖?咁又未諗過喎!(係唔係仲暗戀緊 William?)梗係冇啦!再講,我份人好睇得開,暗戀人會暗示,但人哋都冇表示,我就唔會再幻想 o架啦!」4 n4 o4 W* _. p+ r& J
William出名舞男跳得,唔知 G.E.M.心嗰句讚緊邊個呢?

去年 11月第二張大碟《 G.E.M.18+》推出, William自掏腰包捧場, G.E.M.亦即時擺上網誌,冧爆宣示二人關係匪淺。

瞓仔髀, w9 g8 x7 a. H- w* [* h' b
上週五(8日),續約為 Skechers擔任代言人的 G.E.M.在柴灣拍攝宣傳照,成年後的她果然大個女,毫無尷尬瞓 Square嘅 James大髀。
! L* D. n; [$ r/ H1 N
除了狄易達, William更常出現在 G.E.M.網誌,《愛出貓》上畫,兩人更私下相約睇戲捧自己場。


戀事多0 g( ]$ N2 V, N/ a8 C' q6 F, \
唔只人細肺大,年紀細細嘅 G.E.M.入行唔夠兩年,戀事更加多籮籮。

愛歌神
16歲參加校際歌唱比賽認識有「嶺南 Eason」之稱嘅大學生 Aaron, G.E.M.更被本刊拍到去男方家中打機過夜兼見家長。

孖 J神3 M& l0 T$ f! U! W
與陳柏宇合作 mini concert後,被指借教鋼琴主動出擊- }4 f: X8 `! l; @) y$ N

黐男模" B9 V6 i% I0 _7 }; M8 W7 m
去年中在日本拍攝唱片封套, G.E.M.自爆情傾西班牙籍男模,更交換 email及 facebook聯絡,又曾傳與年過 40的唱片監製 Lupo私交密。
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()