房祖名同薛凱琪( Fiona)喺 05年合作《早熟》後就傳緋聞,傳足 4年幾兩人一直唔認拍拖,舊年有指 Fiona難忍祖名花弗性格而怒斬情絲,不過最近兩人又為新戲《分手說愛你》再次碰頭,噚日仲一齊喺尖沙嘴為電影宣傳接受訪問。

專吼台灣妹

但就喺訪問期間,祖名忽然收到一個台灣長途電話,之後佢就面色一沉,顯得好唔開心,佢即刻自爆話早前去咗台灣為唱片宣傳,其間約會過兩個女性友人聚舊,之後仲三個人一齊買消夜返咗祖名下榻嘅酒店,點知好衰唔衰佢一拖二返酒店嘅情景就被台灣狗仔隊拍低咗。其實祖名經常喺台灣俾人影到同女伴夜蒲約會嘅相,今年 3月佢喺台灣俾狗仔隊影咗同身材弗爆嘅混血熱女郎逛信義誠品書店,加上佢嘅緋聞對象亦離唔開台灣女星戴佩妮、梁靜茹同蕭亞軒,祖名似乎對台妹情有獨鍾,不過祖名噚日就唔多滿意咁話:「朋友唔係男就女,大家又唔係表現得好親密,聽到後都好唔開心,其實本來冇事嘅,只係朋友借咗架 600萬港幣嘅勞斯萊斯畀我揸,全台灣只係得十架,可能太過招搖先俾人跟,下次唔會再揸呢啲車。」

放大圖片
房祖名噚日受訪時自爆被台灣狗仔隊拍到一拖二返回下榻酒店。

房祖名噚日受訪時自爆被台灣狗仔隊拍到一拖二返回下榻酒店。

放大圖片
薛凱琪同房祖名傳緋聞傳足 4年多,但兩人從未承認戀情。 資料圖片

薛凱琪同房祖名傳緋聞傳足 4年多,但兩人從未承認戀情。 資料圖片

Fiona贈興

而同場嘅過氣緋聞女友 Fiona雖然力撐祖名拖女返酒店食嘢好正常,但同時又似有所指咁話:「佢咁醒,有嘢就唔會畀人影,唔會喺正門入去咁大模廝樣啦,相信佢為人唔會咁做。」


今年 3月房祖名同火辣巴西日本混血兒到台北市信義誠品逛街。 資料圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()