今個月 2號,超蓮喺黃昏 5點幾先離開渣甸山屋企,由司機載到淺水灣游水,但游咗半個鐘佢就愁爆上岸執嘢走人。唔通就係因為開始收太陽,海水凍咗所以冷親?

2/7出海游& l* k& ^/ [$ K! q
( U$ U) |, k+ f6 g/ I0 t" s
出院唔夠半年,賭王何鴻燊喺今個月 7號又秘密入咗養和,好彩最後都有驚無險即日出院。
就喺賭王入院前幾日, FBI就發現賭王三房細女超蓮就同男友 Jeremy Wong,加埋幾個朋友去咗淺水灣游水曬太陽。點知過咗兩日, FBI就發現 Jeremy陪住超蓮去養和睇門診,超蓮仲攬住個暖水袋喺條腰度,個肚仔似乎好唔舒服,唔通游水搞到佢冷親個千金肚?好彩超蓮有男友 Jeremy當佢公主咁貼身服侍,呵番!# A- F* B4 }1 S

4/7睇醫生
等睇醫生期間, Jeremy對超蓮非常呵護,攬到佢實,而超蓮就小鳥依人挨住 Jeremy膊頭,好鬼 sweet。4 F# C  V$ n/ C4 Y( D6 f

男友呵番

等候期間 Jeremy幫超蓮攞「籌」。

千金睇完醫生,就碼住男友去跑馬地「正斗」食粥,食得清清哋,但胃口都唔錯。; A7 Y/ a. W1 X

睇完醫生,超蓮企喺路邊等保母車,細心 Jeremy即刻提醒超蓮唔好企咁出。

18/7
FBI聽聞超蓮喺 8月就要返英國讀 summer course,所以呢排佢同 Jeremy幾乎日日拍拖,爭取時間見面。呢日 FBI就發現佢哋孖住去銅鑼灣行街,行到攰更唔理三七廿一,千金都照篤住碌香腸周街食。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()