去年花30萬成功植入胚胎的黎姿(Gigi),上周六(24日)在舊山頂道嘉諾撒醫院剖腹誕下孖女,丈夫馬廷強當晚9時即公布喜訊,其後更表示黎姿佗B好辛苦,決定暫時唔再追。
據知產後仍重150磅的黎姿堅持親餵人奶,由於奶水不夠,因此6磅幾的大孖雖然已試啜人奶但唔成功,最終要和3磅幾的細孖一齊飲醫院奶粉。周一(26日),兩名護士便在育嬰室抱着疑似黎姿孖女食奶,B女眼仔碌碌,相當趣致。
據知黎姿現時每日狂飲魚湯,務求盡快谷奶,滿足兩女需要。馬廷強見老婆咁辛苦,除公開大讚黎姿係賢妻外,仲話佢要咩都會送,錫到燶!


39歲的黎姿去年懷孖胎,為令老婆安心,老公馬廷強一早訂定舊山頂道嘉諾撒醫院豪華私家病房。
由於黎姿產前體重高達180磅,主診醫生何永超曾提議提前於6月底剖腹,不過最後因為胎兒太細,又不是吉日而延至7月24日開刀。

擇日開刀旺馬生
知情人士透露:「Gigi產前個肚過大,本來book咗6月底開刀,但之後醫生話其中一個BB體積好細,早生會冇咁健康,馬生希望可以足月先開刀,最後佢搵咗高人揀咗7月24日夜晚7點呢個吉時做手術,聽講呢個吉時好旺馬生。」上周六(24日)早上,黎姿在老公馬廷強陪同下秘密入院,為了令愛妻免受騷擾,馬生更豪花近60萬請約28名保鑣,分三更輪流守醫院,相當大陣仗。黎姿生產前馬生一直陪她傾偈減壓,直到6時許,黎姿準備推上手術室前,二樓病房氣氛突然變得緊張,約10名保鑣齊集在黎姿的病房前,其餘幾名則留守在電梯口、主要通道及三樓手術室。6時45分黎姿的主診醫生何永超為她進行產前檢查後步出病房,馬生亦坐上醫院輪椅陪黎姿上三樓手術室,這時保鑣表現得更緊張,其間更有保鑣向病房內的人大叫:「記住拎攝錄機呀!」

醫生:大細孖大細孖爭營養
婦產科專科醫生靳嘉仁表示,一般雙胞胎出生時嘅體重差10%至20%屬正常,「如果兩個BB相差成50%咁多,多數因為佢哋喺胎內爭食。因為人工受孕嘅雙胞胎係以『雙卵雙胞』方式生長,兩個雙胞胎中間有無數血管連接,兩個BB會因此爭營養。另外媽媽開刀生產後24小時最好俾BB嘗試啜奶,通常先餵重啲嗰個,因為佢較有體力吸吮母乳,而輕啲嗰個只會餵奶粉。只要細孖飲食同排泄正常,而體重增加到5磅以上的話,就可以出院,呢段時間需時大概1至2星期。」

資深陪月員
冇奶都要試啜

有十多年陪月經驗嘅銀姐表示,一般孕婦都會有奶水從乳頭流出,不過真正可以讓BB啜食,大概係產後第3至4日,因為這時才開始「上奶」。
要令產婦多啲奶水,銀姐推介多款食物,「木瓜花生魚雞腳湯好補奶,仲有多飲水、黑豆漿及鮮奶都可以谷奶。產婦有無奶水,好睇出世頭幾日有冇俾BB啜奶,想多奶唯一辦法係每隔兩小時餵BB一次,就算媽媽冇奶都俾BB啜,咁就好快有奶水。雙胞胎可能會唔夠人奶分,惟有輪流食,或俾唔夠食嘅BB食奶粉。」

大細孖似黎姿多毛髮
約7時30分,黎姿所生的孖女由三樓送到二樓的育嬰室,但氧氣箱完全被白布遮蓋,由兩名保鑣護駕入育嬰房,全程戒備森嚴。15分鐘後黎姿亦被送返豪華私家套房,這時緊張的氣氛才緩和下來。
據知黎姿因為生孖胎,傷口開得比較大,身體較易攰,但她仍堅持試餵人奶。知情人士透露:「頭幾日護士都有抱大孖俾Gigi試餵人奶,不過最初未上奶,BB都係試啜,最後都係飲醫院奶粉。細孖唔夠磅,要留喺育嬰室加倍照顧,亦未可以試啜人奶,所以暫時都係食奶粉。不過細孖健康好好,已經唔使瞓氧氣箱,好叻女。」

黎母每日煲魚湯
為了幫愛女谷奶,黎媽媽周日(25日)下午4時即帶魚湯探女,「Gigi除咗有陪月同看護廿四小時睇住,依家黎媽媽日日都煲魚湯俾Gigi,就算黎媽媽自己唔嚟,早午晚都一定叫工人送去醫院。醫生話就算有人奶都唔會夠孖女一齊食,所以Gigi除咗狂飲魚湯谷奶外,仲要食得好清,每餐主要都係烚魚、白肉同清菜,因為餵人奶,媽媽食咩等如BB食咩,所以要食得好健康。依家大細孖個樣好似,都係皮膚白白頭髮好黑,身上有好多BB毛,好似黎姿。」知情人士說。

孖女一齊食奶
由於黎姿大部分時間都在豪華私家套房內休息,當BB要試餵人奶,她的陪月員便會走到育嬰室叫護士把大孖抱入房。由於每隔兩小時餵一次太頻密,所以大部分時間都由護士餵奶粉。本周一(26日)晚,一名護士便在育嬰室內對另一護士說:「VIP房夠鐘食奶喇!」未幾兩名護士即抱起其中兩名疑似黎姿孖女的BB,在育嬰室內餵奶。由於嘉諾撒只有二樓是產婦病房,黎姿所住的病房亦是唯一的豪華私家套房,因此護士都稱此病房為VIP。

馬生:佢係好媽媽
黎姿仆心仆命為孖女,令老公馬廷強非常感動,他在接受傳媒訪問時更大讚老婆:「佢(Gigi)一定係個賢妻,同我結婚咁耐,做足晒老婆本分,不但止照顧得我好好,對細佬同父母亦照顧得無微不至,名副其實係個好女人。我同得佢結婚,就要好好對佢,俾佢一個幸福家庭。見到佢對家人咁照顧,就知道佢會係個好媽媽。」馬廷強說現時仍未幫愛女改名,會看二人性格才決定,他又說暫時不會再追,「我見佢生女好辛苦,所以暫時唔再追!(送咩禮物?)佢想要咩就送咩!」
黎姿生孖女雖然好辛苦,但有個咁錫佢嘅富豪老公,一結婚就一擲七千萬買下半山蘭心閣送俾愛妻,仲先後送咗千五萬遊艇同一個澳洲豪宅,依家仲話黎姿要咩獎勵都得,黎姿生多幾個都值啦!

黎父黎母笑唔停
向來見到記者都掩面的黎姿父母,周日(25日)見到記者四萬咁口,記者問黎媽媽黎姿情況點,佢不停笑住話:「多謝大家!」

樂易玲話孖女似媽咪
本來身在外地度假的樂易玲,急急腳返港探黎姿。本周三(28日)晚7時許她步出醫院表示:「BB好靚,孖女眼同眉都似黎姿,耳仔就似馬生。細女好健康,依家有成4磅。黎姿精神好好,佢同我講嘢嗰陣仲不停食嘢㖭!(有冇送禮物呀?)未得閒買呀!」

好友齊封口
黎姿好友蔡加敏與丈夫馬鴻銘於本周日(25日)去探黎姿,離開時未肯接受訪問。而梅艷芳前經理人Marianne(王敏慧)亦於本周二(27日)到醫院(右圖),全程唔肯回應半句。

細佬未見影
據知黎姿留港分娩全為了讓細佬黎嬰可以見到BB,不過連日來太多記者在醫院外守候,故要等BB出院返家後,黎嬰先可以親身探姨甥女。

遊艇做獎勵
馬廷強對黎姿非常愛錫,婚後除一擲七千萬買下蘭心閣豪宅外,去年更送了名為「Bonheur」的遊艇給黎姿,有傳孖女出世後馬生打算送多一隻遊艇給愛妻做獎勵。

60萬請保鑣守醫院
黎姿入院後,整間嘉諾撒醫院佈滿便裝保鑣。7月24日孖女出生當日更有約28名保鑣分三更廿四小時駐守,場面誇張勁過特首出巡。據知每名保鑣時薪高達500元,每更8小時,每名保鑣日薪約$4,000。截至本周四(29日)為止,粗略估計單是聘請保鑣6日已花了近60萬。

7月24日
大堂門口 3名
地下後門 1名
二樓私人套房 5名
二樓育嬰室 4名
巡視 5名
早上11時至晚上8時共18人,另加早更及夜更各5人,全日共28人

7月25至29日(5日計)
大堂門口 3名
二樓私人套房 5名
二樓育嬰室 1名
巡視 5名
早上11時至晚上8時共14人,另加早更及夜更各5人,全日共24人

6日豪花共$592,000

孖女旺老竇
黎姿原打算在6月底擇日開刀,後因BB健康及風水問題延期,最後在7月24日7時剖腹。玄學家麥玲玲表示6月尾都有靚日子,但要BB又靚又叻、嫁得好又搵到錢,就要去到7月24日。麥玲玲表示:「呢日正好有晒以上所有嘅嘢,好平均。馬生本身面圓圓,大耳珠,呢種面相係玄學上叫做『雙珠朝口』,生女一定好旺爸爸,所以囡囡出世之後,馬生運勢會更加順暢。而夜晚7點呢個時辰出世嘅孖女,做事有規律,讀書運唔錯,會有機會離鄉別井,可能係會去外國升學。大個會搵到錢,亦會嫁個好老公。」
而玄學家吳佩孚亦表示7月24日是7月中最好的一日,他說:「呢日同年柱天合地合,可以化解晒唔好嘅嘢。晚上7點出世嘅BB就旺財,主要係旺父親。BB人緣好,生得靚,長大後有機會從事演藝事業。」


佢係個賢妻!(真實對白)


上周六(24日)晚上9時許,馬廷強步出嘉諾撤醫院正門,向在場半百傳媒宣布太太黎姿為她誕下孖女。初為人父的馬生笑到見牙唔見眼,非常開心。


26/7護士稱孖女VIP
黎姿係嘉諾撒醫院內唯一一間豪華私家套房的住客,醫護人員都稱黎姿及孖女做VIP。當日一名護士在育嬰室表示VIP夠鐘食奶後,便見兩名護士分別抱起兩名嬰兒。


孖女齊食奶
之後兩名護士分別餵兩名嬰兒食奶(箭嘴)。


24/7何永超開刀前巡房
上周六晚上6時許,黎姿的主診醫生何永超走入黎姿病房為她作產前最後檢查,10分鐘後步出,準備到手術室為黎姿剖腹。


保鑣護孖女
晚上7時半左右,剛出生的孖女瞓在氧氣箱內,由三樓手術室送到二樓育嬰室,其時兩名保鑣一直緊貼保護,更用白布將氧氣箱完全遮蓋,非常小心。


陪月員Call B入房
黎姿在醫院由多名陪月員及看護照顧,雖然頭幾日黎姿仍未有太多人奶,但她仍吩咐陪月員(下圖紅圈)到育嬰房叫護士抱大孖入房給她餵人奶。右圖見護士抱住大孖,隱約見到B女濃密的黑髮豎起來(黑圈)。


菲傭早午晚送湯
連日來都有親友前來探訪黎姿,因此菲傭除早午晚送魚湯到醫院外,更要把親友送給孖女的禮物(紅圈)帶回家。


木瓜魚湯


病房外放滿花
黎姿入住的私家套房守衛森嚴,廿四小時有保鑣企門口。門外更放滿親友送來的氣球及鮮花。


《Face》圖片


《Face》圖片


保鑣人鏈護馬
馬廷強每次到醫院探老婆,必定有大批保鑣嚴陣以待,阻止閒雜人等埋身。由馬生落車開始,6人保鑣便築成人鏈送他上病房。


麥玲玲


吳佩孚

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()