9月會嚟香港舉行 4場(暫定)演唱會嘅周杰倫,雖然門票最貴賣到 880蚊一張,不過信用卡優先訂票已經响兩個鐘內爆滿,萬五張飛全部俾人要晒!
周董叫座力驚人,聽聞內部認購都爆埋,有可能分唔勻。5 b+ u# w3 C0 Y4 E& w' h9 w
* S1 i1 y3 |; N& W
周董 6月响台灣小巨蛋開騷,請舊愛蔡依林做嘉賓伴舞,雙 J再度合體,唔知 Jolin會唔會做埋香港站嘉賓,慰勞呢班要俾手續費先可以買到飛嘅歌迷呢?' j. Z% H( z) d5 ~+ d
有錢齊齊搵!(設計對白)

買唔到飛都係小問題,聽聞行內人收 order幫人買飛,全部要收手續費,情況同年頭 Eason開騷一樣,不過收費就狼得多,上次 Eason最貴飛賣 480蚊,全部收齊頭 500蚊,落格 20蚊。; L; ?  a' ~  w
至於周董最貴飛賣 880蚊,收你齊頭袋 20蚊算係「良心價」,收緊 50蚊手續費亦大有人在,聽聞有廣播界猛人獅子開大口,收 100蚊手續費,但就保證頭 5行靚位,分分鐘有機會握手!
周董開騷益咗班行內人搵大錢,山大斬埋有柴,咪話唔和味!

今次巡迴演唱會係慶祝周董入行 10周年,至於點解香港啲飛賣咁貴?佢公司話因為要遷就 360度空中立體舞台,只可以開三面台,要犧牲 4,000個座位,而票價係紅館根據成本所定,唔關佢哋事喎!

Eason開騷創買飛收手續費先河,據聞一定會响香港開騷嘅王菲,我估手續費,最少都要 100蚊!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()