同人唔同命,前英皇小花梁洛施為小小超李澤楷生咗三件,就算依然係做女友身份,都肯定「打跛腳唔使憂。」
同樣是前英皇小花的蔣雅文,沒有有米男友替她解約,自○二年入行,六年來在圈內浮浮沉沉,兩年多前她把心一橫,毅然出走台灣讀書兼搞時裝生意,在港撈極唔起在他鄉反而闖出名堂,開業四個月便回本,而且月賺廿五萬、還上電視節目分享做生意心得,認真巴閉。) }8 ?! o& R; E! ^
今日事業略有所成,聽見別人提起「英皇小花」這外號,她立即露出厭惡的神色,「嘩!英皇小花,呢個名聽到都打冷震。」朋友形容她是一隻曱甴,她不怒反笑,「去到邊度都唔會死,咁形容都係讚美。」  B; c* f: ~  }6 D3 N3 [5 i

Mandy說自主權、選擇權大了,不再受制公司,喜歡笑便笑,這是她在拍攝時少數面露笑容的照片。

平凡是福. ~0 \3 V) _& j3 b% v* K" t5 U
以為被英皇放生了的蔣雅文( Mandy)原來跟英皇還有合約,做訪問當日,英皇還派來助手與她同行,「公司一直有幫我接 job,有啲知我唔想做,會自動幫我推。」當年陳奕迅離開英皇,搞到相當不愉快, Mandy有合約在身,但公司仍肯讓她到台灣讀書做生意,又是否要過五關斬六將?「咁又冇,我同 Mani(霍汶希)講我想走,佢話覺得我似初入行嘅佢,性格都係好文靜,冇意見,既然我話要去讀書,佢都好贊成。」對於在娛圈的六年時間, Mandy慨嘆說:「咁多年嚟我都冇習慣過,反而覺得而家先搵番自己。每日過住同娛樂圈無關嘅生活,呢啲叫平凡是福,係好充實平凡。喺香港屋企,等電話打嚟,嗰種感覺好虛呀。」. C. n; Q4 f5 [9 Z- F# y
空虛的感覺,令 Mandy覺得需要改變,希望在三十歲前另拓一條路,到台灣讀書創業是在一日之內決定,「每一日起身對住四幅牆,然後每一日就等電話,呢種被動等 job等電話嘅生活,令我覺得青春有限,我已經廿到『抿』,係時候要自己努力。」當時她將銀行存摺、提款卡都交給母親,銀行內的積蓄足夠一家人一年的生活費,然後便跑到台灣去。: }6 y3 F2 h% F2 Q6 v' @+ S' P

在台灣的生活,令 Mandy覺得自己是一個有用的人,「以前嘅工作係好被動,而家每日都有實質嘅嘢做出嚟,雖然係辛苦錢,但感覺好實在。」. x. Z  v" G( R( e' K
) Q% p0 c3 O" j
○七年澳門新葡京開幕,楊受成(左二)帶着鄭希怡(左)、梁洛施(中)及蔣雅文(右)出席,「我覺得佢好似一個爸爸,雖然唔係有好多溝通機會,但我知佢好錫我。」

自家品牌「 Little Secret」由 Mandy命名,「我覺得每個人心入面都會有小秘密。」她負責設計工作,偶爾亦擔任宣傳一職。2 R- p/ C' f9 m: p( z

○二年與鄭希怡(上)、劉思惠(中)組成三 T,早前劉思惠轉職公關、 Yumiko仍在圈中浮沉, Mandy轉戰台灣搞時裝,算是最成功的一個。
Z
強顏歡笑. ^8 k% C3 \' C# O9 e
過去藝人的身份、五光十色多姿多采的生活,沒有讓她眷戀,反而更多的是不願意做、違背自己性格的事情。 Mandy入行時未到二十歲,那時那個年紀很聽公司的意見,叫你向左便向左、向右便向右,明知自己性格內向不活潑,但仍然要走活潑路線,加上生活壓力,身為家中長女的 Mandy坦言:「你唔食屋企人都要食,有好多嘢唔係話自己唔食就算。」  B. R; r( ]0 a8 j& \
為生活一直受公司擺布,被迫扮天真、扮可愛,但對老闆楊受成她還百般恭敬,「佢對我好好,雖然我喺佢心目中比較蠢蠢鈍鈍。」一年一年過去, Mandy最終知道怎樣做才是最舒服,於是她不再勉強天真活潑,返璞歸真變得文靜,調校自己至正常的 channel,「唔再強顏歡笑,想笑先笑。」做藝人要著花裙襯高踭鞋,但原來她討厭到死,臨走前將一箱高跟鞋全部送給同門師妹鍾舒漫,這兩年她已經完全沒有穿過高跟鞋,「基本上我憎到高踭鞋死。」

品牌誕生日亦是 Mandy生日,為慶祝品牌成立一周年, Mandy將品牌 logo紋在耳後。
, f2 S. ]% }5 U- V! ~
一直想漂染頭髮,但一心將 Mandy塑造為乖乖女形象的公司當然大力反對,放生到台灣後, Mandy立即漂了一頭白金髮。* d3 H" i+ M) ~& V* E

降呢斬骨- k7 z1 d& n3 u8 _. V- w, O
為了迫使自己決心走出來,她兩手空空來到台北,到埗後她只租住二、三百呎的唐樓單位,四處找兼職,早上當室內設計師助手,要跑地盤;中午到便當店斬排骨;下午在街頭派傳單,晚上便返夜校修讀室內設計,那時每天只睡得四、五個小時,但她卻十分享受這種實在的工作感覺,「斬排骨都斬得好 high,真係話俾你聽一個鐘、一日幾多錢。」
從一個被百般呵護的藝人身份,突然「降呢」淪落到街頭派傳單、斬排骨,被人指指點點在所難免,「有啲會覺得我好熟口面,有啲大膽啲嚟問我係唔係,點解會喺度,有時會影相,我覺得識新朋友嘅感覺都唔錯吖。」拋頭露面之餘,體力勞動亦是難過一關,幸好 Mandy從來不讓助手過分照顧,早已習慣 one man band。「曾經有個助手因為咁而發耸讲,話我乜嘢都唔俾佢做,衫袋都唔俾佢拎,之後我同佢講對唔住,我話我唔知原來呢樣嘢對你嚟講咁緊要,哈哈哈。」
' Z6 f  Z9 I; w1 ^
想起生活壓力, Mandy會跟自己說不要任性,「亦都唔敢任性,行內好多 artist都係咁,都有一啲不為人知嘅辛酸。」/ }$ ]" d# p! N5 ]( c
: I3 _2 u, ~1 `8 N- X- u0 P
專程回港為博士倫拍攝廣告兼擔任攝影比賽評判,「我冇心理準備面對幕前,但我鍾意影相同埋用文字分享生活,所以公司幫我接咗呢個 job。」
[9 a
做得到" ]: B  C& s8 p$ e
台灣街頭潮服的成功,無疑是為她打了一支強心針,站穩了陣腳的她年尾便嘗試發展國內市場,「之前喺上海視察過,究竟係搵代理定係開鋪,而家都未決定,但年尾內地會有我哋啲衫賣。」* P$ d4 {+ z. G1 @! R& V- \) K3 ?
除了時裝設計, Mandy一直都很喜歡攝影。記得四年多前仍是小花的她前來拍照,見到攝影師的相機就問:「我好鍾意影相,不過相機很貴吧!」當時攝影師回敬她一句:「做明星唔係好有錢咩?」她心灰意冷地說:「紅嘅就係,唔紅又冇乜 job做,真係好慘。」今日她回港拍廣告,就是以攝影師的形象出現,她的攝影作品亦放在廣告中,拎住過萬元私伙相機的她自信十足,與小花時期真的不可同日而語。* w2 U( s( |3 Y- r# K

在台灣喜歡拿着相機四圍拍,以生活拍攝為主,「唔知自己幾時死嘛,係想紀錄低自己喺度時嘅嘢。」+ G1 e3 e1 s" M% E5 H# h
4 V$ Q! F5 X% v- d+ w9 e8 _
內向性格自小形成,小學一、二年級,在班上呆滯得像木頭人,班主任問她父母,她是否撞壞了頭,帶她去看醫生。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()