去年才開完個唱嘅林峯,事隔一年就再踩紅館,一開就四場。本周二( 27日),林峯個唱開鑼, Sell靚仔的他頻頻在台上放生電,與 bra top徐子珊跳辣身舞,又摸又咀,加上火焰場面,搞到全場㷫合合, fans嗌到拆天!- h' X3 T. X; T
減去 15磅的林峯,弗咗又大隻咗,為了補氣跳勁舞,他每天狂灌 1公升人參茶。為保持最弗狀態,他可謂冇啖好食,開騷前必吃烚菜米粉,完騷後再加隻蕉醫肚,真係辛苦晒!  Y2 H# ~. L- T" V

完騷後,消耗咗唔少體力嘅林峯,雖然好肚餓,但佢都忍口齋食蕉就算!演唱會第二晚,唔少朋友送蕉給林峯充肌,於是後台一度成為蕉林,有成三十梳蕉,林峯見蕉數太多,於是與各工作人員分享,搞到完騷後,後台個個食蕉。
! U' v- m. l8 ~& Z
林峯每晚嘅晚餐係烚菜米粉,佢仲 Kingsley上身話:「米粉有碳水化合物,比較飽肚,又唔肥。」,第一晚得碗米粉,但第二晚佢就加咗有機牛肉,仲有愛心湯水。

林峯每晚出場前會密密隊參茶,佢話:「飲咗後,把聲會清啲亮啲。」據知林峯飲的人參茶,用長白山野生人參煲,每支約五千。

林峯出場前,神情凝重地培養情緒。至於佢嗰個黑白雙色頭,出自佢御用髮型師 D.Y.手筆,染咗 6個鐘,林峯話染到頭肉有啲損㖭。
9 Q: p7 e" U" Y% s
林峯台上的戰衣,全部都係陳華國設計,有七、八套,件件都好密實,背心已經叫最少布。" g- ~& `) s) q$ @5 H8 Y

等候出場時,吳卓羲、徐子珊與林峯先來個合照。
3 c, _: A/ k! w9 P; T+ D9 l
硬谷半球! J/ U/ V  W, c5 G/ D% ^2 R1 y6 ]
林峯同徐子珊跳辣身舞,徐子珊更谷胸上陣露半球。  m; x& O: y4 U! t& L& c+ j

台上咀爆
摸都唔止,兩個仲咀嘴,搞到「峯」迷嗌破喉嚨。為免 fans呷醋,林峯補鑊話︰「我不嬲都冇當子珊係女仔!」

Kelly撐場9 D/ @) T+ w3 Y1 `3 d1 c6 O
林峯可以請到同無綫唔妥嘅環球歌手陳慧琳做首場嘉賓,全因兩人係同一個產品代言人。而其餘幾場嘅嘉賓一樣好有份量,包括古巨基、衛蘭同容祖兒* k7 d% N% |" G" b4 q+ C* S
  t7 x) C* j+ b! y% D
& {. m5 ?* L$ C: K/ x
電爆 fans
0 r3 f8 e2 R8 L; n  j林峯每晚都會請下 fans上枱同佢跳舞,睇 fans個冧爆表情,就知林峯電力有幾勁。有一幕仲要推對方落牀,台下 fans即呷醋大嗌:「唔可以呀!」0 ]% ]6 I# u5 {3 y) k3 M' @9 a8 ?2 t
% K6 m* Y9 [7 I$ h
硬手硬腳. ~* y( e' O1 F0 S3 v& ]) [
林峯開騷,好兄弟吳卓羲孖住在台上獻舞,不過吳卓羲嘅舞姿就好生硬。- F# R. ?( [; u, _9 l6 o$ ?/ k" O1 O

火燒後欄
呢個火海場面,令現場升溫。表演完後,林峯話︰「呢 part好擔心,噚晚綵排都未有火試,企喺堆火前面我感覺到好㷫,我擔心喉嚨好涸,影響到唱歌。」

背心谷肌4 W' a  j6 {0 j6 }
經過幾個月的操弗,林峯着住背心騷結實肌肉,比起之前鬆泡泡嘅手臂,依家線條出晒。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()