鍾蕙芝(Lavina)繼早前在電台節目數臭經理人Admond後,她接受本報訪問時又再辣火頭!對於Admond指她私自做PR,Lavina說:「我讀咁多書,如果我都要做PR,咁佢旗下啲model好似Rainbow同冬甩咁,就更加需要做啦!(有冇諗過收口?)我都想息事寧人,但咁樣唔代表我投降。」昨晚她接受有線訪問時,又力數Admond不是。


Lavina數臭經理人Admond後,再暗寸冬甩學歷低。(資料圖片)

Ar Yu:小心言多必失

被Lavina暗踩學歷低的冬甩,成員曾寶玲(Ar Yu)及許麗燕(Irene)被寸後即時反擊!Ar Yu說:「好唔開心,我睇過啲考評局嘅統計,會考低過五分嘅有三萬幾人,叫佢小心言多必失,得罪其他低分嘅人,同埋佢揀嘅職業唔關我哋事!」Irene亦力斥Lavina抽水:「都唔知點解佢拖我哋落水!對佢冇乜特別感覺,係做嘢見過佢幾次囉!(認唔認讀得書少?)我啲分數同佢差唔多,我都有讀過預科。」

 


冬甩被寸學歷低,Irene及Ar Yu即指Lavina抽水博見報。(資料圖片)


Ar Yu

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()