十二星座中,要數最能幹嘅囡囡,一定係山羊座嘅囡囡莫屬,因為佢哋天生就有一股沖天幹勁,只要任務在手,佢哋就會不惜一切,奮勇完成,就算一時三刻未能成功,佢哋都會努力不懈地去完成佢,永不會中途放棄,所以事業運特別好!至於戀愛運方面,山羊座囡囡會將呢份衝勁用喺愛情上面,如果搵到合適嘅對象,就會義無反顧咁去追求對方,讓男方充滿被愛嘅感覺,但婚後表現就會一百八十度轉變,覺得自己理想才最重要,於是會將丈夫擺埋一邊,丈夫好易叛變。

而日本AV界就有個山羊座嘅女優,佢就係大橋未久,佢自出道後,所有床上難度高嘅動作,都敢於嘗試,深得導演歡心,但愛情運就麻麻,因為一交往耐咗,佢就會疏忽對方,於是經常有第三者出現,佢話如果再有男友,一定要將佢完全俘虜。

山羊座本周運程

性愛運程:小心男友會有第三者出現,勸他勿去人多嘅地方就會冇事!

挑情攻略:最好給伴侶多點關愛,不妨約他去陌生地方進行親密接觸!

必殺體位:緊緊擁抱對方,雙腿也勾上,令對方感受到你對他的重視。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()