新一代性女 Vienna夠膽鏡頭前呻吟、教人玩性玩具兼自爆性史,區區叫她教幾招挑起男人慾火的打扮,簡直小兒科,深明男人都愛看女人心口兩團肉的硬道理, Vienna即場示範如何露 Bra晒事業線,男人固然睇嘢,姊妹亦應份學嘢!記者:葉雪芯攝影:陳陶鈞鳴謝: now903成人極品台


其他副刊影片 互睥嚇窒賤男 放大圖片
■說得對,一沙灘比堅尼少女,哪個男人不?

■說得對,一沙灘比堅尼少女,哪個男人不?

Vienna雖然日日出現在 now903成人極品台大講性事,但不等於她愛親身上陣露肉給人看,她自言骨子裏其實保守過 o靚模,「我自己唔係太鍾意暴露,我鍾意娃娃、公主呢類打扮,內心傾向比較少女化,不過對住男朋友當然又另計啦。」身邊一眾雄性動物非常羨慕 Vienna的男友,認為做她男友真幸福,因為即使她內心如何「少女」,但對住男友一定變身「慾女」,樣樣遷就瓣瓣滿足,包括讓男友大飽眼福,「佢鍾意我着得越低胸越好,又鍾意我着貼身連身裙,又鍾意我着 Deep V,即係要睇到事業線嗰隻,我都會着畀佢睇嘅,仲會着到有咁 Sexy得咁 Sexy,所以我對於點樣着衫可以性感啲好有研究,仲會諗計改衫,或者喺衫裙上面動少少手腳,令平平無凡嘅一件衫變得有睇頭,令男友覺得我係性感女神。」炎炎夏日,男士眼睛即變探射燈,專射向一街女士事業線,男士愛吃冰淇淋,有人認為是猥瑣,但 Vienna卻認為這是天性,是 DNA作祟,「男人天生逢胸必睇,基本上全世界所有男人都鍾意睇胸露肉,就算係個紮晒胸嘅 TB,佢都會照睇。」為滿足男友和工作需要而着性感衫是一回事,但被陌生人的貪婪目光籠罩胸脯,她卻甚抗拒。 Vienna試過行街 Shopping,被男人眼甘甘全程左望右望,焦點當然是胸前兩團肉,「我都幾介意俾其他男人太注意咁實我個胸,咁樣會搞到我周身唔自在,我會睥番佢轉頭,一路睥係咁睥,睇佢知唔知驚,如果佢仲係繼續,我會開聲問佢:『望夠未?』」

女人應份裝假狗

Vienna雖然甚麼都男友行先,但她說有時女人着得性感未必是為男人,「我有部份女性朋友,性感衫係着畀自己睇,係一種自信心表現,覺得自己 Sexy得起,着得出驕人身材,自己望鏡都開心啲。男士唔明呢個女人心態,有啲男士會好大男人,唔想女友俾其他人望蝕晒,有好嘢要留番自己上床嘆。」女士為求衣着性感突出身材,各師各法,不惜出動各種掩眼法,甚至裝假狗也在所不惜, Vienna直言:「係女人都需要裝假狗,呢個係一定嘅,人無完美,想行出嚟靚啲,裝假狗有乜問題?唔夠大就梗係要墊大佢,就算個胸有 D、 E Cup又如何?大都會墮 o架嘛,搵嘢托吓都一定要啦,不過最緊要都係睇場合,唔好係又露唔係又露,或者露得太過份,會俾人鬧 o架!」咦?是否影射某某呢?

放大圖片
■誰不想有浸大 E神的噴血身材?「長平公主」裝胸作勢在所難免。

■誰不想有浸大 E神的噴血身材?「長平公主」裝胸作勢在所難免。

放大圖片
■嫌煩不想裝假狗? Fine,一於學莊思敏來個隆胸,一了百了免煩。

■嫌煩不想裝假狗? Fine,一於學莊思敏來個隆胸,一了百了免煩。

 

Vienna教裝假狗1.中門大開露靚 Bra 放大圖片
■靚 Bra外露托靚胸, Vienna:「吸引過唔着衫。」

■靚 Bra外露托靚胸, Vienna:「吸引過唔着衫。」

Vienna:「好多晚裝都賣性感,身材好就話可以左右露半球啫,要黐膠紙其實都好麻煩,胸形唔靚着上身又會墮奶,索性着個靚 Bra或 Bikini外露仲好啦,托到胸仲可以加 Nude Bra砵仔糕水餃墊,露啲唔露啲咁先誘人。」

2.Tube-Top裙變心形胸 放大圖片
■ Tube-Top裙平平無奇。

■ Tube-Top裙平平無奇。

Vienna:「平平無奇一件 Tube-Top裙真係無乜睇頭,身材平庸啲,直頭好似包住條浴巾出街咁。我會加個扣針喺乳溝位,令條裙有番 Details,心形胸即時現形,男人鍾意睇女人露波罅嘛。」

放大圖片
■在乳溝位置加金色閃石扣針。

■在乳溝位置加金色閃石扣針。

放大圖片
■心形胸現形。

■心形胸現形。

 

3.吊帶熱褲現胸形 放大圖片

 

Vienna:「着吊帶褲通常會配背心或者 Tee,咪以為着褲感覺密密實實、條吊帶又鬆鬆哋就無乜特別,查實兩條吊帶剛好跨過胸脯,挺腰收腹再一谷,成條吊帶即時變 S形,令胸部線條更加突出,兩條吊帶仲要喺胸前吓咁,男人睇到,不知幾有幻想。幻想啲乜?自己諗啦。」

4.自改性感背心+不扣鈕熱褲 放大圖片

 

Vienna:「一件好普通嘅背心,同樣道理,為求露到事業線,不妨在乳溝位置加珠珠扣拉低領口位;或者試試縫金鏈變掛頸背心,剪開背脊衫尾位加珠鏈,又可以突出腰部線條。其實白背心襯牛仔熱褲最好睇,想性感,唔好扣褲頭鈕,咁先夠若隱若現。」

放大圖片
■乳溝位置加珠珠扣拉低領口。

■乳溝位置加珠珠扣拉低領口。

放大圖片
■背心肩帶縫金鏈變掛頸背心。

■背心肩帶縫金鏈變掛頸背心。

放大圖片
■剪開背部衫襬,加珠鏈露腰。

■剪開背部衫襬,加珠鏈露腰。

 

逢大必好?大開中門反效果

呂慧儀在港男選舉來一襲鮮紅,一招超低胸直劏領口,事業線固然無所遁形,連左右半球也盡覽無遺,理論上有着等於無着;郭羨妮亦同樣試過玩中門大開戲法,左右半球任睇唔嬲,但卻惹來反感,事實說給大家知,原來露得太多適得其反,不過以上意見只限女士,男士個個睇到流口水。

放大圖片
郭羨妮

郭羨妮

放大圖片
呂慧儀

呂慧儀

 

切忌高低胸

隆胸整容易被列為裝假狗之一,港姐出身的陳茵媺都有份被認為是疑似隆胸人物,是否真有其事不得而知,但回看她參選時的泳衣照,嘩,高低胸!現在自然得多,即使無隆過胸,都有理由相信當年她墊過三五七個 Pad出場。

放大圖片
■參選時泳衣照

■參選時泳衣照

放大圖片
陳茵媺

陳茵媺

 

Nude Bra甩漏 放大圖片
Lavina

Lavina

Vienna說得對,不夠大,當然要谷大胸!而最易裝假狗之術,當然是戴 Nude Bra示人, o靚模靠胸上位,照計 Lavina對戴 Nude Bra應該駕輕就熟,偏偏就在這關鍵位穿崩,整個砵仔糕幾乎跌了出來,真的失禮死人!

男人照裝 放大圖片

 

不只女人有鋪裝假狗劈好,原來男人老狗都有!上 YouTube,找到不少男士教戴 Nude Bra的片段,部份人有易服癖,此圖是挪威易服癖人士 Esben Esther P. Benestad示範如何戴砵仔糕裝假狗,(http://www.youtube.com/watch?v=6aK-D1BW-6w)

,裝得很似,但越似越覺惡心,為免惡心,男士們請不要看。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()