最近好多人都喜歡去健身,好似我老婆瑪斯就係其中之一,佢練咗一個月唔夠,真係成個結實咗好多,而且容光煥發,足足年輕咗十年,上圍更由漸趨下垂,變為又堅又挺,能夠有咁好嘅效果,我老婆當然開心,但我就唔係咁開心嘞!

事關自從佢練健身之後,竟然唔肯同我親熱。我問佢點解?佢話要身體好,就要控制性慾。控制食欲就聽得多,控制性慾真係未聽過,於是問我死黨柏家,點知佢話佢老婆都一樣,於是我問佢點解決性需要,柏家笑笑口話你今晚出嚟就會知道!

柏家帶咗我去一間舊屋,門口寫住鐵漢俱樂部,佢話入到去就可以解決晒所有需要,我當時半信半疑,於是推門入去,發現裏面有十幾個囡囡,全部都身材惹火,一見到我哋,就主動走埋嚟,帶咗我入二樓嘅一間紅色房間裏面。

眼前嘅靚女,突然變咗一條蛇咁樣,喺我面前扭動蛇腰,之後更一邊愛撫,一邊剝衫,我小弟弟馬上有生理反應,靚女見狀,更跳埋嚟替我解除束縛,當我小弟弟好雀躍咁跳出嚟嘅時候,靚女一口就將佢完全吞沒,之後進退之間,控制得恰到好處。

由於谷住成個月,所以控制唔到自己,即時撲埋去,將靚女推落床上由我嚟搶攻,經過巨炮連番轟炸,令靚女反應激昂,都唔理得佢係真係假,將成個月嘅積蓄完全激射到靚女身上。之後老婆去健身,我就嚟開心,各取所需,希望佢繼續好好練落去!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()