今年五月,本刊拍到一直鮮有緋聞的詩雅着住便服素顏與富貴 Kenneth在跑馬地逛傢俬店,睇詩雅個笑容就知兩人行得好開心。

又 SM又援交,先後在電影《前度》和週三上畫的《囡囡》中去到盡,升呢做宅男女神谷到班仔流鼻血。
25歲詩雅公認樣靚有氣質兼且顧家係孝順女,出道三年 keep住零緋聞,但本刊獲悉,其實詩雅身邊早有一位入行前相識的珠寶富商,苦追 5年一早攻破詩雅父母防線,詩雅自己亦說:「預咗俾人影到!」
近日頻頻為新戲做宣傳的詩雅,多次被問到感情狀況,都堅稱入行後未拍過拖,不過本刊早前卻發現素顏詩雅與一位年約三十歲、駕駛平治跑車的青年才俊在跑馬地高級傢俬店 HunterDouglas揀傢俬,詩雅十足女主人一樣上落平治,而選購傢俬過程,男士亦當正詩雅是話事人,樣樣都交頭接耳問意見,話熱戀中都有人信。

身高 164cm,三圍 32A、 24、 33,身材雖然不算出眾,詩雅勝在氣質獨特、有演戲天分,兩年內已經擔正《囡囡》、《很想和你在一起》等五部電影。

白手興家
據悉,該青年才俊洋名 Kenneth Chan,約三十五歲,與友人在紅磡合資開設珠寶公司,名下更與拍檔共同擁有共四個總值近 5,000萬的物業。 Kenneth有樓有車有公司,詩雅則是在上水天平邨土生土長的屋邨妹,兩人拉得埋原來都關鑽石事。

有意拖
二人並肩穿梭多間高檔傢俬店,不時交頭接耳商量,走在前方的 Kenneth打算入店時,更轉過頭來伸出手意圖幫詩雅拿着小盒。

靚車載
Kenneth揸住架余文樂同梁朝偉都有部、價值約 108萬的平治 C63 AMG跑車接載詩雅, Kenneth仲要着定冷氣,驚死熱親女神。

「陪我爹哋潛水!」
週一( 30日),詩雅通過電話向記者承認,相識五年嘅 Kenneth確係唔只朋友咁簡單:「入行前做鑽石鑑賞就識佢,佢教我好多嘢,大家又啱傾,唔只朋友,係亦師亦友嗰種。三年前我決定做藝人都係同佢商量,幾個月前拍戲搞到我情緒病都係多得佢開解咋! Kenneth同我媽咪爹哋都好熟,逢年過節都會送禮又送花畀我媽咪,又陪我爹哋一齊去潛水。兩年前過年,佢送咗一盆一共有八支嘅蘭花畀我媽咪,我後尾至聽講佢前幾日整親腰,仲要一個人抬咁大盆花趕住過年前送上嚟,我好感動!」

入行純
08年兼職做模特兒的詩雅,首次參與劇集選角,已經被無綫相中擔任《盛裝愛作戰》做第一女主角,當年同場仲有咪神趙碩之(右),難怪 32A詩雅影相都要縮埋,驚俾趙碩之比下去。

大突破
外形純情的詩雅,年中為在《前度》中與陳偉霆有多場火辣親熱場面,被各界激讚為最搶眼角色。

朱古力鮮花攻勢
親認 Kenneth經常出入衛家,詩雅就否認自己上過 Kenneth屋企,不過感情又親密到會幫手揀傢俬喎:「佢要換梳化我幫吓眼啫,其實我哋成日都有見面,個個星期都會食飯行街,我都預咗遲早俾人影到。」
唔只行世伯伯母政策,詩雅亦承認 Kenneth為人好細心:「佢知我鍾意食蛋糕同朱古力,喺香港見到好味嘅蛋糕成日會買畀我,無論去到邊度出 trip都會帶好多盒當地最出名嘅朱古力畀我!」有花又有朱古力又有事業基礎,仲唔係追求?「我覺得佢好君子,從來唔會送咩貴重禮物畀我、又唔會計較要回報,但係去到邊都記得我,我遇上困難同唔開心,都一定陪住我,我心目中 Kenneth又叻、事業心重、仲要做每樣嘢都細心,對我父母都好好,真係一個好好嘅男人,佢嫁得過 o架!不過要睇緣分安排,同埋呢一刻係事業搏殺期嚟嘛!」
25歲女啱啱發圍,又剛拍完「央視」偶像劇《青春旋律》,仲有幾套片等佢簽約做女主角, Kenneth要追人真係要畀多兩錢肉緊。

扮援交
本週將上映的新作《囡囡》,被定為三級片。詩雅說因為接連的激情演出飽受精神困擾,亦多得 Kenneth在旁開解支持。

樸素妹
公認是慳妹的詩雅,入行多年仍然與父母、姐姐及弟弟同住上水天平邨舊居,每天以地鐵、巴士做交通工具,生活樸實。

與古巨基、吳浩康合演的偶像劇《青春旋律》下月將於中央電視台首播,詩雅說:「家係事業搏殺期,一定唔會上岸!」

持 5千萬物業

Kenneth是詩雅五年前結識的珠寶界才俊,關係亦師亦友,為人上進、專業知識又豐富。資料顯示 Kenneth與另一位拍檔共同擁有多間註冊公司,其中包括在紅磡的珠寶設計有限公司,公司名下更持有四間共值近 5,000萬物業,就算斬開一半都大把喺手。

奧運站「一號銀海」高層單位︰ 06年買入︰市值 1,700萬
馬鞍山「帝琴灣」中層單位︰ 06年買入︰市值 710萬
西貢「匡湖居」︰ 05年買入︰市值 1,500萬
九龍塘「嘉林園」︰ 08年買入︰市值 850萬
總值: 4,760萬

企街抽
詩雅喺靚車歎冷氣, Kenneth就企埋一邊煲番支煙,食煙都驚攻親女神, Kenneth果然好細心。

Kenneth與拍檔共同擁有的珠寶公司位於紅磡商廈,成立 7年、於公司網頁內自稱業務遍及澳洲、東南亞、中東及非洲,規模不小。

 

草根孝順女

25歲詩雅, 18歲已經入行做六福珠寶售貨員, 20歲考獲鑽石鑑證資格轉做高檔珠寶買賣, 08年面試成功被無綫揀做《四葉草之盛裝舞步愛作戰》女主角入行後簽約英皇,開戲幾乎無間斷。
不過詩雅曾在專訪中痛哭剖白,自小在上水天平邨長大、父親做地盤雜工養家,出身草根, 8年前姐姐又因為車禍盆骨盡碎一度命危、住足成年醫院,至今仍有輕微殘疾,因此入行最大目標是賺錢養家,心願是幾年後重返珠寶界經商,保證父母及姐姐未來生活無憂。
咁孝順難怪 Kenneth對詩雅情有獨鍾!

上岸潮
詩雅有珠寶才俊做觀音兵,事實上英皇旗下小花好多都搵到好人家上岸,其中戰績最彪炳,莫過於 22歲已經為小小超李澤楷兩年抱三的梁洛施。

梁洛施變港女偶像

12歲簽約英皇、 15歲正式出道、 19歲在楊紫瓊介紹下結識小小超, 08年 3月透過律師與英皇解約,去年 5月為李家誕下李長治,今年 7月再誕孖仔,成為港女偶像。

何嘉莉嫁甜品太子

是英皇第一代小花並最得老闆楊受成寵愛, 02年與英皇和平解約後轉居幕後為英皇藝人設計形象, 06年下嫁發記甜品太子爺黃逸璋。

葉佩雯拖創作紅人

曾經與容祖兒、何嘉莉並列英皇三小花, 00年與歌手郭偉亮( Eric Kwok)拍拖被雪藏, 02年提前解約,除了 06年曾經復出出碟後,其他時間一概安分守己做郭偉亮背後女人。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()