有胸大晒,有獎冇用!(設計對白)
今屆港姐到印度拍外景, D cup的彭慧中憑泳衣一鳴驚人,火辣殺出。(《 FACE》圖片)

港姐 38年,開到荼䕷,應屆港姐冠軍陳庭欣、亞軍張秀文及季軍莊思明,被狠封「豬扒港姐」,標榜美貌與智慧的港姐口號,蕩然無存。
事實上,近年無綫已改變策略,當選港姐三甲人選,未必有運行;相反,參選時做到風頭躉是非精,好似應屆有咪神之稱的 8號佳麗彭慧中,雖然大熱倒灶,卻一早被無綫睇中徵召試鏡,並火速簽約無綫八年,率先跑出。

冇獎仲好
四位應屆港姐,左起:亞軍張秀文、冠軍陳庭欣、季軍莊思明及最上鏡小姐李雪瑩被封「豬扒」,完成港姐一年任期後,隨時 bye bye!

擁有 D cup逼爆身材的 8號落選佳麗彭慧中,參選期間被封為「港姐咪神」,在印度外景泳衣環節, D cup上圍成為焦點,搶盡其他佳麗風頭。不過,有關彭慧中的是非新聞同樣多,被讀者爆料指她爛蒲攬仔食煙,更被指是港姐二五仔,向外篤其他候選佳麗背脊。
新聞多見報高,但彭慧中最終大熱倒灶,連一個豬肉獎安慰都無。不入三甲,但彭慧中早前卻成功超越一眾得獎港姐,獲無綫安排秘密試鏡,並火速簽約經理人部門八年,率先做咗無綫親生女,成為今屆港姐真正贏家。
其實近幾年開始,無綫對捧港姐的策略已作出改變,條件最好的,未必順利當選進身三甲。
「攞咗獎要履行港姐職務一年,要出外選美,又有好多親善訪問,就算節目部或戲劇組睇啱想捧,都迫於無奈要讓路!所以呢幾年選得三甲嘅港姐,通常都無乜被捧條件,其實睇呢幾年無綫冇同港姐簽長約都睇得到佢哋變咗政策,好似五年前落選嘅徐淑敏,都係無獎,但就好快同無綫簽長約。」一名無綫員工說。

前途未卜
事實上,港姐決賽當晚,彭慧中即使落選,但在慶功宴上卻表現風騷。
「所有參選嘅佳麗嗰晚都有出席慶功,但係樂易玲同港姐監製何小慧,成晚都照顧住彭慧中,又介紹佢俾現場嘅贊助商認識,所以佢哋一早就睇中佢。」知情者說。
同人唔同命,「豬扒」三甲被狂踩,連已卸任的上屆港姐,同樣前途未卜,被問到會否簽約無綫發展,剛卸任的上屆冠軍劉倩婷亦顯得相當失落:「佢哋仲未簽我呀!」
上月中,彭慧中被安排上《獎門人》節目玩遊戲,應屆三甲人馬則在場邊做觀眾打氣,原來當其時彭慧中已簽約成為無綫親生女。冇獎攞,仲掂!

任攬
彭慧中被讀者爆料,圖文並茂揭開她經常攬仔及俾仔攬的狂野真面目。(《蘋果日報》圖片)

狂啜
食煙本來好濕碎,但彭慧中卻堅持話陳年舊事唔記得。(《蘋果日報》圖片)

篤波
在鬼仔面前,彭更豪放篤胸。(《蘋果日報》圖片)

雖然在港姐決賽晚空手而回,但彭慧中在慶功宴上,神采飛揚滿場飛,更得無綫高層樂易玲傍到實。

入定貨
無綫鍾意喺港姐堆揀蟀,但近年港姐質素下降,大多數三甲佳麗當選後都冇影,相反,不少落選港姐卻有機在娛圈大展拳腳,這種入定貨現象,歷年不衰。

周海媚
同是三甲不入的周海媚,當年亦得無綫力捧,成為當家花旦。

85年參選港姐三甲不入,有指無綫一早睇中海媚中古俱宜,選後即被力捧成為一線花旦,代表作包括《倚天屠龍記》、《義不容情》、《今生無悔》、《大鬧廣昌隆》等,近年轉戰內地拍劇。

陳妙瑛
93年以落選港姐身份簽約無綫, 97年首次擔正拍攝《花木蘭》,收視報捷,入行 8年,拍過近 30套劇集, 01年拍罷《無頭東宮》後,引退從商。

郭可盈
93年,大熱倒灶的郭可盈僅得「最佳演藝潛質」獎,但落選後火速被無綫捧為當家花旦,更夥拍當家小生陶大宇,拍攝《刑事偵緝檔案》,收視高企。

張可頤
94年參選得「最具演藝潛質」獎,即被安排拍劇, 97年拍攝《難兄難弟》飾演「程寶珠」一角,火速走紅。

徐淑敏
○六年只得「旅遊大使」獎的徐淑敏,鬥完靚即獲無綫重用,在九月的《星光熠熠耀保良》為許安伴舞。
06年參選的咪神徐淑敏只分得一個「旅遊大使」獎,落選後隨即亮相《星光熠熠耀保良》與許志安演出歌舞,更主持《最緊要正字》及接拍多部劇集。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()