趙梓淇( Yu)本月 22日中秋誕下重 5.8磅 B女,改名周信希,寓意女兒有信心和希望,英文名由牧師 Jaeson Ma及 MC Jin改名為 Debbie Joy。榮升人父的周永恆( Roy)非常激動,他笑說:「心情好似上咗太空咁,好想快啲聽到佢嗌我爸爸,無論佢郁唔郁,定係眨吓眼,我都可以望好耐唔覺厭,好似娛樂無窮咁好快就過咗幾個鐘。」陪太太入產房的 Roy續說:「預產期係國慶,但檢查時醫生話胎水唔夠要催生,所以先會中秋出世。喺產房見老婆好辛苦,陣痛咗九個字,覺得母愛真偉大。」他透露太太昨日已出院,現以人奶餵女,問他可會暫停工作陪太太?他說:「反而要更努力賺錢呀。」撰文:丁寧


周永恆和阿 Yu(小圖)喜獲 5.8磅 B女,並將女兒改名周信希。

周永恒剪完臍帶戒食粉腸

周永恒(Roy)和太太趙梓淇(阿Yu)的愛情結晶品於廿二日中秋節出世,BB女信希重5.7磅,英文名Dabbiejoy,BB女樣子就激似Roy!


周家一家三口合照,溫情滿載。

周氏夫婦的BB女預產期原定十月一日,但BB卻搶閘於中秋佳節(廿二日)出世,為周家在這個人月兩團圓的日子更添喜慶。昨日Roy接受本報電話訪問時難掩喜悅說:「太太本來係廿一號迎月當日去覆診照聲波,但醫生話佢胎水少,所以當日即時入院催生,佢由夜晚十二點痛到清晨五點幾就生咗BB!」Roy透露BB的頭甫出來已呱呱喊,自己則親為女兒剪臍帶,但就顯得雞手鴨腳,他笑言:「條臍帶好韌,以後唔再食粉腸粥!」

樂看小酒渦

問Roy看見女兒出世是否激動到喊?他說:「冇,但好感動、好震撼,就咁睇住BB已經娛樂無窮好開心!」至於女兒似自己還是似阿Yu?Roy興奮表示:「BB好靚女,身形似阿Yu手長腳長、鼻大大條眉又似阿Yu,仲有小酒渦,真係好得意!」不過BB女樣貌卻跟Roy十足餅印。至於女兒的英文名稱,Roy透露:「Dabbie係牧師Jaeson Ma改嘅,Joy係MC Jin改,簡稱DJ!」


阿Yu母愛大發,並堅持餵BB吃人奶。


Dabbiejoy人仔細細,笑時已有小酒渦,可愛非常!


周永恒與女兒合照,一大一小,比例趣怪。

堅持餵人奶

而昨日出院的阿Yu除坐月外,更堅持餵人奶,Roy踢爆太太母性大發,經常呆望女兒,問阿Yu是否十分疲累?她氣若游絲地說:「OK啦,又開心又攰囉,都冇預計佢咁早出世,本來十月一日出世可以放煙花,依家中秋出世就食月餅同玩燈籠!」對於老公大讚女兒靚女,阿Yu笑言:「我冇佢咁極端讚個女靚,我個人好中立!」

阿Yu靚B女趕出世過中秋

周永恒(Roy)太太趙梓淇(阿Yu)大前日誕下女兒信希(Debbiejoy),重2.6kg,原定預產期是下月一日,但BB卻搶閘於二十二日中秋佳節出世。初為人父的Roy接受電話訪問時興奮地說:「太太本來喺二十一號迎月當日去覆診照超聲波,但醫生話佢胎水少,所以當日即時入院催生,佢由夜晚十二點痛到清晨五點幾就生咗BB!」

Roy自爆為女兒剪臍帶時雞手鴨腳,並笑說:「原來條臍帶好韌、好似粉腸,以後唔食粉腸粥!(個女似你定似阿Yu?)BB好靚女,身形似阿Yu手長腳長,鼻大、大條眉又似阿Yu,仲有小酒窩!」不過,BB女樣貌卻跟Roy十分相似,難怪他笑不攏嘴。至於女兒的英文名,Roy說:「Dabbie係牧師Jaeson Ma改嘅,Joy係MC Jin改,簡稱DJ!」


阿Yu學習餵女兒飲奶,手勢有板有眼。
阿Yu學習餵女兒飲奶,手勢有板有眼。


BB女樣子趣致可愛,還有小酒窩。
BB女樣子趣致可愛,還有小酒窩。




周永恒對着剛出生的愛女信希,父愛氾濫。
周永恒對着剛出生的愛女信希,父愛氾濫。

至於昨日已出院坐月的阿Yu選擇餵人奶,雖然湊BB十分疲累,但她仍感到十分開心,母性大發的她經常呆望女兒:「都冇預計佢咁早出世,本來十月一日出世可以放煙花,依家中秋出世就食月餅同玩燈籠!」她笑言十分中立,不會像老公般讚女兒漂亮。


周永恒與阿Yu榮升父母,抱着愛女唔捨得放。
周永恒與阿Yu榮升父母,抱着愛女唔捨得放。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()