上年 6月,翠翠就應 SCG無縫綠色中國(集團)有限公司邀請出席上市酒會,仲跟該公司高層形影不離,翠翠明顯同內地富豪好投契。《蘋果日報》圖片不死港女
月收 30萬家用 葉翠翠又有新老細
2010年01月06日
港姐股神葉翠翠自從爭佬失敗,被趙薇橫刀奪愛,搶走坐擁十億身家的內地富商男友黃有龍後,即變身豪門棄婦,攞晒同情分。被黃有龍飛甩後,雖然痛失大水喉,但翠翠生活依然富貴,除了新添了一部 50萬元的 Audi房車,又被發現豪擲 5萬買按摩椅。
事出必有因,據知,原來去年年中跟黃有龍甩拖後,翠翠已極速搵到一位內地富豪「新老細」射住,該富豪更月擲近 30萬家用畀翠翠。唔怪得翠翠,即使冇乜工開都唔使愁。
葉翠翠自從爭佬失敗後,即傳黃有龍向她討回過千萬的投資物業利潤。表面上,於 TVB月薪只有萬鬆啲的翠翠大難臨頭,但本刊收到可靠消息,指翠翠其實定過抬油,皆因她一早搵到新老細接棒。


傳言與黃有龍已成婚的趙薇已大肚 6個月,所以近排經常缺席《花木蘭》公開活動驚大肚現形。上個月中佢去上海做宣傳時,成身包到冚兼睇落有啲腫脹,真係似有咗。網上圖片
 
舊水喉
翠翠於前年 4月因拍內地樓盤廣告搭上內地地產富商黃有龍(圖),識咗兩個月就氹掂男友用自己個名開公司買兩個合共約 3千萬的寶馬山賽西湖豪宅,但翠翠自稱 8月就同對方分手。
 
新水喉富豪 A
翠翠的新水喉亦係一位內地富豪,仲豪到月畀翠翠 30萬家用,睇嚟翠翠冧內地富豪真有一手。
 
唔識人
07年,富貴律師曾權威曾資助翠翠媽媽醫腎病的醫藥費。不過曾律師話翠翠發達後已經冇同佢聯絡。《蘋果日報》圖片

冧佬有法
翠翠早前接受週刊訪問時,自爆前年八月跟前男友黃有龍冇聯絡,實情她於今年跟黃有龍斷纜後已極速暗交一名內地富商。知情者說:「對方係內地商家,翠翠經常都要往返內地,所以即使佢俾黃有龍飛咗,佢都唔使搏命接 job搵錢。佢仲識得冧 TVB高層,經常『萬歲』,所以高層都識做冇出聲。」
扮慘吸水
唔少姐仔捱生捱死,其實翠翠不嬲係有錢佬吸水高手,據知佢每當結識富豪,都例牌跟對方講阿媽患腎病要大筆醫藥費唔在講,早在冧掂黃有龍之前,就曾向唔同追求者呻窮,其身邊人說:「佢如果想換手機就會話自己部手機壞咗。佢試過搬屋想換電視,就同曾權威律師講自己連買電視嘅錢都冇,對方即刻畀咗差唔多 1萬蚊佢買 LCD電視。再加上佢同有錢佬出去蒲時,劈得杯杯清,啲有錢佬都鍾意帶佢出去玩。所以大水喉一條閂咗即刻又搵到另一條。」
搵到新老闆,所以翠翠最近唔志在接劇同接商場騷,最近一次亮相已經係上月初《 72家租客》記招。本週一,記者曾致電翠翠手機,但至截稿前仍未聯絡得上。
有數得計
翠翠收入少,但被黃有龍撇甩後,佢依然富貴,錢從何來根本有數得計,講白啲,識富豪係正職,做藝員可能只係兼職囉。
收入少
翠翠家跟無綫簽嘅係代理人合約,月薪約 1萬 3千。
電影:
《 72家租客》 約$800
《 LaughingGor之變節》 約$800
電視劇:
《王老虎搶親》
《誘情轉駁》
《宮心計》
註:葉翠翠演出的劇集以該劇播映出街、每半小時戲分為 1個騷,而翠翠每騷收入約 1千元。
TVB收入( 09年):$13,000× 12 $15.6萬
共接 10個活動收入約$15萬
09年總收入約$30萬 7千 2百
(未計拍劇收入)

支出多
去年 8月買咗架黑色 AUDI A5新車返無綫開工,家住緊嘅寶馬山賽西湖單位月供約 6萬, 08年 3月翠翠又以父母名義,買入 450萬將軍澳日出康城「首都」一個約 900呎單位。
AUDI A5  50萬
寶馬山賽西湖單位(買入價$1610萬)  72萬
月供 6萬(以首期 3成,分 20年還款及按揭利率 2.5%計算)× 12
首都單位(買入價約$450萬)月供 1.7萬  20.4萬
(以首期 3成,分 20年還款及按揭利率 2.5%計算)× 12
09年 10月買入 Osim按摩椅約  5萬
09年支出:$147萬 4千

收埋食
葉翠翠兩年前因為衰高調買豪宅,搞到被 TVB雪藏,又被人笑佢係做「港姐股神」到爆。今次冧掂新水喉後,翠翠為免麻煩決定低調行事,算佢醒啦!


高調拖喼 08年 6月
08年 6月連掃兩個總值三千萬嘅賽西湖單位後,仲慌死人唔知佢窮港姐升呢買豪宅, 8月清楚被影到佢拖喼進駐賽西湖。《壹週刊》圖片
 
阿媽任影 08年 8月
葉母喺賽西湖打點裝修,「咁啱」又企喺單位窗邊被影到。《壹週刊》圖片
 
開始收聲 09年 10月
被趙薇橫刀奪愛後,已有新水喉的翠翠即扮低調,出席《 72家租客》開鏡儀式時,只輕描淡寫祝福對方。《蘋果日報》圖片

葉翠翠傳被新富豪包養 月入30萬生活無憂

港姐股神葉翠翠自從爭富豪失敗,被趙薇橫刀奪愛,搶走坐擁十億身家的內地富商男友黃有龍後,即變身豪門棄婦,拿到不少同情分。被黃有龍甩掉後,雖然痛失錢路,但葉翠翠生活依然富貴,除了新添了一部50萬元的Audi房車,又被發現豪擲5萬買按摩椅。

事出必有因,據知,原來去年年中跟黃有龍分手後,葉翠翠已極速找到一位內地富豪“新老板”罩住,該富豪更月擲近30萬家用給葉翠翠。難怪葉翠翠即使沒什麽工作都不用發愁。





arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()