賭王何鴻燊四房 19歲長女何超盈( Sabrina)本來愛蒲愛玩,但自去年 1月與 22歲的室內設計師男友 Greg拍拖後便修心養性,賭王跟四太梁安琪更視 Greg為未來女婿,安排他們三年後結婚。

超盈剛宣布喜訊, Greg即被翻舊帳,有傳媒報道 Greg舊愛 Patty於 Xanga網誌張貼多張與 Greg的親密合照,並暗示去年 4月被飛,又形容 Greg已擁有應得的生活,令人懷疑 Greg在認識超盈後才跟 Patty分手,惹上劈腿之嫌

愛郎情切的超盈事後除力撐男友外,近日更在 facebook向懷疑放料的 Patty宣戰:「我愛復仇,你想搞亂檔但搵錯對手。」難得超盈亦不否認:「嗰單嘢真係令我好嬲,不過嗰句復仇只係講吓笑啫。」,

: G' r3 w9 c9 |+ Z) y# F
超盈和男友 Greg感情要好,經常在 facebook上載甜蜜拍拖相,即使只是收到男友一枝花,亦一樣冧爆。
 s/ |/ ?6 s$ z0 W
宣戰後晒男友私密照

超盈以英文全名 Sabrina Emma Ho作 facebook戶口名。日前她以英文寫上愛復仇的挑釁語句,向男友舊愛 Patty下戰書。朋友 Duncan Chui即提醒她要小心說話。
" V, ]$ ]' H# b' s) `" `& u" A
晒證件相2 h. b1 t* ~9 s* N/ X- h+ h
超盈近日將男友不同時期的絕密證件相放上 facebook,藉此宣示主權。

的另一張證件相外貌沒大改變,只是髮型有少許不同。
) G0 l  M3 d3 A5 C7 S& f' j8 D; @) M6 A! l
煙韌熊仔  |( a! X6 V% K" g# w( K2 _
這對恩愛熊 bear bear非常可愛,不知是否由喜愛做勞作的超盈所造。2 [+ J3 v" B6 c5 t8 A7 n" a
2 E8 }1 \& Q- G# {, ?8 @
收花晒命$ T4 G) f: O/ U- o$ Q2 u
超盈趁情人節臨近,大晒收到一大束紅色玫瑰花。- `' V' c2 w5 a9 o- H

神秘婚戒
有傳超盈與 Greg已經訂婚,而超盈上載一張 Greg於泳池邊的出水照,見他左手無名指上戴上一隻戒指,他連游水都唔願除低,看來相當重要,不知是否傳說中的訂婚戒?* n7 J6 d. u$ M( q# }3 Y
# R4 c6 ~. V9 i; j
超盈跟 Greg拍拖後,一句男朋友唔鍾意,即戒甩夜蒲和吸煙習慣,加上又肯俾心機讀書,令賭王與四太對這位未來女婿非常滿意。4 j/ K+ m  W9 \6 C3 W
在父母認同下,超盈戀情一直備受看好,賭王更開到聲要超盈三年後大學畢業即與 Greg拉埋天窗。不過,本月初有傳媒報道 Greg舊愛 Patty於去年 4月在 Xanga網誌上暗示和 Greg分手,她還暗寸 Greg說:「很高興你重新投入你的生活,這是你應該擁有的生活,說真的,我真的完全應付不來。」而超盈一直向傳媒說是去年 1月跟 Greg拍拖,以時間先後次序看來, Greg被懷疑是認識超盈後才跟 Patty分手,令他背上劈腿之名。0 s8 Q" k, G+ p$ G# a
  N2 z/ A- B- f% T* V4 x: B
Greg年前曾跟 Patty拍拖到外地旅遊,更齊齊到唐人街拍下甜蜜旅行照。這些舊照片於超盈宣布三年後與 Greg結婚而突然曝光,相當巧合。而事後 Patty即潛水不見人。4 W- A( t7 ?) ^3 S0 M) T
$ _/ Q) S- [1 _
舊女 Patty抽水
去年 4月, Patty於 Xanga的網誌寫了篇暗示愛情死亡的文章,令人以為她與 Greg於去年 4月才分手。
i5 l% a2 ^
朋友勸小心講嘢 $ \6 E4 E/ C9 l" Q8 d4 e
事件爆出後超盈迅速力撐男友冇劈腿,而身為媒人的 Moiselle太子爺陳柏熹( Harris)亦願意當時間證人,「我記得超盈同 Greg 08年 10月喺我嘅生日派對初次見面,當時 Greg已經同我講甩咗拖,到 09年 1月另一次聚會佢哋先有 feel,之後好自然咁喺埋一齊。」9 s5 [9 u6 Y  I
何家淑女雖然修心養性,但若遇上有人存心破壞亦絕不低頭,尤其是本來形象討好的男友忽然被屈劈腿,自然氣難下。近日超盈便於 facebook以英文寫道:「 loves revenge, u mess wiv the wrong gal」意思是「我愛復仇,你想搞亂檔但搵錯對手。」雖然超盈沒有指名道姓,但明顯是向 Patty下戰書。超盈留言後,隨即有朋友留言提醒她,「 becareful about wt u tell in the dmc...lol u never know whos next, hv fun in uk wif grag.(小心講嘢呀……因為唔知周圍係乜嘢人,希望你同 Greg喺英國玩得開心啲。)」
記者還發現超盈在 facebook上張貼了男友護照及證件的私密相,似是以擁有男友最私隱照片來宣示主權。0 h+ u( ~$ U1 @9 M8 x8 e

四太梁安琪一早已視 Greg(左一)為準女婿,除安排 Greg到旗下酒店做暑期工外,早前澳門新賭場回力海立方娛樂場開幕, Greg又被邀請一同出席開幕典禮。
# k% v+ Q
超盈:唔好再俾風浪我哋
記者聯絡身在英國的超盈,問她在 facebook的挑釁語句是否針對 Patty,她並冇否認:「嗰單嘢真係令到我好嬲,但係依家已經冇嘢。至於嗰句愛復仇,只係講吓笑啫。其實呢件事之後 Patty主動 send咗個短訊俾我,話唔係佢放料俾傳媒。」記者問超盈可相信 Patty所言,她說:「我唔知。其實 Greg同 Patty分手後, Greg曾經叫 Patty鏟走晒啲相,如果佢有鏟就唔會爆出呢件事。我收到 Patty嘅短訊都好意外,我同佢算識,但一啲都唔熟。我初初去英國讀書,間學校好偏遠,嗰陣時我同佢同校,但兩個學期之後我就轉咗校。」* T4 q( ^* F5 E. F, |8 l4 W- Z
超盈還說男友被屈劈腿並未影響二人感情,在剛過去的大年初一兼情人節,超盈更專程飛往英國跟 Greg會合,再齊齊到法國巴黎慶祝,她更大晒恩愛:「呢啲小事唔會影響到我哋,我哋感情好好,好 sweet,希望其他人唔好再俾風浪我哋!」

麥玲玲:不妨拍多幾次拖9 k0 z. ], R( P! E
超盈已認定 Greg為結婚對象,但 Greg是否超盈真命天子呢?堪輿學家麥玲玲說:「超盈命屬水,大情大性唔按規律。超盈最好 25至 30歲結婚,夾虎同雞、忌鼠與狗。佢依家咁年輕,拍多幾次拖對以後婚姻感情會更好。」睇嚟屬兔嘅 Greg要努力箍實超盈喇。 0 |# W$ B+ s" q2 W

明星靚相大分享☆復活板娛樂八掛週刊雜誌★娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★ 科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 伴我奔馳 賽馬貼士 提供★
明星靚相大分享(4月刊)★ 明星靚相大分享(5月刊)★ 明星靚相大分享(6月刊)★ 明星靚相大分享(7月刊)★明星靚相大分享(8月刊)★ 明星靚相大分享(9月刊)★ 明星靚相大分享(10月刊)★ 明星靚相大分享(11月刊)★ 明星靚相大分享(12月刊)★ 明星靚相大分享(01月刊)★ 明星靚相大分享(02月刊)★ 明星靚相大分享(02月刊)★ 週刊 及 雜誌(4-11月刊)☆ 週刊 及 雜誌(10-2月刊)☆
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()