被喻為無綫新一代咪神嘅梁政珏同高海寧,本來人氣叮噹馬頭,但早前兩人齊齊出席有份主演嘅電影《 72家租客》宣傳活動,梁政珏突然着件斗篷「封胸」讓賽,俾身穿低胸晚裝嘅高海寧搶晒鋒頭。梁政珏突然「封胸」,除了因拍性感戲被工作人員笑似 AV女外,還因為露得太多,喺中環鬧市遭人性騷擾,被梁媽媽下令「從良」

梁政珏話封胸就封胸,全因出身大富之家。她父親係大律師及地產商人梁衞民,身家逾 5億;男友 Eri係潮牌「 Ground-Zero」老闆。難怪佢錫身啦,真係同人唔同命
梁政珏表示這次訪問肯着低胸衫影相,只為宣傳《 72家租客》,將來再有電影要求穿泳衣的話,她會堅決 Say no。2 O% f# ]1 l8 H! E

梁政珏 07年入讀 21期無綫藝員訓練班,介紹人正是大律師老竇的世交六嬸方逸華。後台咁勁,梁政珏未畢業即順利派演《同事三分親》中的乖乖女「 May May」。本來行開清純路線的梁政珏, 08年 3月以三點式到台灣拍攝《獎門人取犀 Game》,一露成名,一度成為 Yahoo搜尋第一位。之後梁政珏亦食住個勢繼續露,角色由電視的《美麗高解像》到電影《美麗密令》都貫徹性感。
本月 11日,梁政珏接受本刊訪問,強調唔係刻意行性感,一切只係無心插柳,「當時拍《獎門人》有諗過着 T恤,但佢哋話個個都着泳衣,所以唔係我刻意想賣弄身材,而係公司覺得我可以做啲咁嘅嘢,而大家又受落。之後拍《美麗高解像》,古仔講我選美,咁自然要着泳衣,只係大家將焦點放咗去我嘅身材度啫!」4 I3 ]/ g# |  O. v2 m

34C新咪神' \) U# V* ]' v$ U3 a: F
( d8 U$ g) u* d' Q( J$ M: s
2月 10日 : T# Z: ^* E; ^  ~' K4 W
銅鑼灣鬧市拍拖( i, i7 S6 b5 l( M
梁政珏話鍾意男仔有風度同有品味, 2月 10日她與男友 Eri Chu在銅鑼灣行街,男友幫她拿 shopping戰利品,又小心拖住她過馬路。 Eri本身係設計師,都應該合晒梁政珏的要求。
1 ?$ G. @2 T/ G+ J
7 _+ k% J6 k8 }- w6 Y3 k" |; @
當街錫錫6 v& c" z8 {9 p0 z$ W- t2 g) M
梁政珏當街錫男友 Eri臉珠,非常甜蜜。
X6 d: y( ^9 x$ G
驚人睇唔起& P; [0 H8 r, q' n
梁政珏出身大富之家,老竇是大律師兼酒店老闆,在北京投資著名的皇冠假日酒店,身家估計逾 5億。唔使憂柴憂米的梁政珏,去年開始被 TVB安排日露夜露,近日終於頂唔順,「拍《 72家租客》時,我俾大口青(王青飾)射水落個胸度,之後返到屋企都有啲唔開心。其實我唔係冇讀過書,我大學畢業,屋企人都好錫我,點解每次做嘢都要攞個胸出嚟 sell自己?大家鍾意睇 o靚模,鍾意睇肉,呢個潮流迫我做埋一分子。最近因為咁瞓唔着覺,覺得好大壓力,好唔開心,因為我怕社會嘅人睇唔起我,但係我冇 o靚模咁 cheap。」
直接令梁政珏「封胸」的原因,是在中環當街當巷被西裝友性騷擾,搞到梁媽媽出聲要佢「從良」。「嗰陣播緊《美麗高解像》,有日做完宣傳去中環置地行街,離開時有個西裝友離遠用色迷迷嘅眼神望住我,我即刻扮講電話唔望佢。點知佢竟然行埋我耳邊好大咁『啜』咗一下,雖然冇真係錫落嚟,但我都好驚,即刻跑開打電話俾媽咪。返到屋企媽咪好擔心咁同我講:『你都係唔好行性感啦!』佢哋一直以嚟都好支持我入行,呢次佢哋終於出聲。」
% _% f4 O* a3 u& ?7 q2 l! u
2月 10日梁政珏同高海寧齊齊出席《 72家租客》活動,梁政珏收起性感,令超低胸嘅高海寧成為全場男士焦點。《 Face》圖片4 k! s4 `0 x3 P# ~, ?8 a" M2 a

男友創潮牌
梁政珏的男友 Eri Chu修讀 Graphic Design,雖然只得 32歲,但在國際時裝界已嶄露頭角,他與弟弟 Philip於 03年創立品牌「 Ground-Zero」,旋即成為時裝界大熱。+ v0 k! ?6 [' G2 P
兄弟二人以倫敦為發展基地,將 hi-end與 street fashion二合為一,成為品牌特色,花了 3年時間便打入英、日市場。近年扮 credit card及 baby lotion的長 T恤更成為大賣款式,明星 fans包括何超儀、鄭秀文、 Twins、大 S徐熙媛、莫文蔚等等。不過「 Ground-Zero」在港仍未有專門店,其時裝只在 D-Mop、 Harvey Nichols、 Joyce及 Sistyr等名店出售。( `9 u$ C4 Z& A

哥哥 Eri(左)弟弟 Philip(右)《蘋果日報》圖片- f9 x; |  f* i$ {' `+ w

最大熱的款式就是阿嬌身穿的「 credit card」及 Sammi身穿「 baby lotion」款式。《壹週刊》圖片- ~( e8 o1 {6 c- B3 ~# g' I

《 Face》圖片
老竇投資酒店4 R- ?6 W: q* G$ H, P  v
梁政珏唔聲唔聲,原來甚有家底,父親梁衞民係大律師,專接刑事案件。其後梁衞民轉任德寶電影公司法律顧問,因工作關係認識六叔邵逸夫及方逸華,受到德寶老闆潘廸生重用的他,其後更當上德寶院線的發行商,出品過電影《嘩鬼學校》,身家隨即暴漲。0 x# d9 X' |: V' B, P/ F
家住司徒拔道嘉苑二千多萬豪宅的梁衞民,近年改為經營地產及酒店生意,除於上海、北京等地投資大型房地產項目外,亦有份投資北京五星級的皇冠假日酒店,身家估計逾 5億。
& ?  Z1 h% c2 z
當年梁衞民(左)任德寶電影法律顧問時,一度跟當時德寶當家女星梁琤(右)傳出緋聞,當時梁琤否認,更稱梁衞民為「梁先生」。
. v: H( ^) @% a7 v8 O
北京皇冠假日酒店
! c+ c9 T( F8 d& P$ d
% Q0 m* h2 j/ y) _7 a
王晶想簽0 ?8 ^0 F/ G1 f# f
又想出位又唔想露的梁政珏,承認自己貪靚,既自戀又愛出鋒頭,啱晒食娛樂圈呢行飯,但覺得無必要作賤自己,所以講到賣肉,她坦言唔係周秀娜同高海寧對手。她說:「我唔夠周秀娜咁硬淨,我真係承受唔到呢啲壓力;我亦唔及高海寧,佢好捱得。」
雖然梁政珏跟 TVB有藝員合約,但老竇梁衞民亦忙於為愛女鋪橋搭路找王晶傾約。王晶接受本刊訪問時直認有意簽梁政珏做晶女郎,更大讚她:「佢整體條件好好,特別係個樣靚夠上鏡,加上佢爹哋同我好熟 o架!」雖然王晶極有興趣,梁政珏卻十五十六,「我係同晶哥傾過,依家仲諗緊,因為喺 TVB曝光率始終高啲。」記者問她父親為何不開公司捧她,她即避談,只說:「老竇唔係圈中人,唔好講佢。」: M8 g6 r& l- h, B. W6 k. n
除了老竇外,男友亦甚愛錫她,本月 10日,梁政珏出席完《 72家租客》活動,即相約潮牌 Ground-Zero時裝設計師男友 Eri Chu到銅鑼灣拍拖。當日 Eri不停陪她試衫,非常有耐性,梁政珏更情不自禁輕吻男友面珠, sweet到痹。; r; ~+ a( q0 L2 X
記者問她跟男友如何相識,梁政珏即時好怕醜咁話:「我哋喺朋友 Party度認識,識咗一年,其他嘢唔講喇。」
( p8 J9 v' d  h# D8 g
有機會做晶女郎0 l0 e6 `* x- @. }: V  V+ y9 E( N' t
在老竇梁衞民搭路下,梁政珏有機會拍王晶的《美麗密令》,王晶近日更有意簽她做晶女郎。& N4 v) b5 z: o; X' C( L! u  ~3 `

07年純情出道8 f9 |2 Q. q# \
梁政珏在 21期藝員訓練班未畢業,已被派演《同事三分親》純情玉女「 May May」一角,戲中跟蔡淇俊飾演一對。
% N8 Z6 u0 i8 F/ j% ^8 |% v
08年騷胸彈起
梁政珏在《獎門人取犀 Game》首度以三點式上鏡,鍊贏同場袁彩雲(右)等女藝員,成為網友熱捧的新一代咪神。  C7 _' L* d) i* y" z0 Q

高海寧周秀娜藐爆梁政珏

高海寧 Samantha8 n3 H/ q+ P  _0 K& A+ D
年齡: 23歲
身高: 5呎 8吋! @9 f1 Z" c: J  q/ s
體重: 116磅& F; y. c1 c# `0 a
三圍: 34D、 23、 34* p; w1 T! }/ \: _. u0 e) U) c5 i, T
學歷:理工大學副學士/ z+ Q( P8 e4 {
入行經過:參加《 2008年香港小姐競選》三甲不入,現為無綫旗下藝人。
梁政珏 Jeanette7 {% m- F' q; a
年齡: 24歲7 ]3 Q/ x) t( b
身高: 5呎 6吋5 }2 g  H# p* G) Q$ q. e
體重: 103磅
三圍: 33C、 24、 34. C" Y" i* z0 z, ^3 U! k3 c
學歷:美國 Baylor University畢業,主修時裝採購,副修商科入行經過:加入第 21期無綫藝員訓練班,未畢業即拍處境劇《同事三分親》。5 f7 d+ r5 D/ ~7 C) F9 q
  G2 N. h% D$ ]7 |
周秀娜 Chrissie
年齡: 23歲/ Z# u+ V0 n( W/ T
身高: 5呎 6吋6 ~; d# T8 l! `0 X- u, v3 j! C
體重: 100磅
三圍: 34D、 22、 32
學歷:中學畢業
入行經過: 02年漫畫節 Game Girl比賽奪亞軍入行。5 U  v3 H4 c* |% E1 L* x
  V' ?: n9 M2 R% L1 _

(左)高海寧:我未試過俾人性騷擾,可能我唔夠佢咁正啦!不過我行性感唔會有壓力,亦都唔覺得 cheap喎!都係當做嘢啫!可能佢諗得太多啦!(真實對白)《蘋果日報》圖片% B' v6 ^2 W; E+ I! P& I0 ~
, r( R  o, f% v* }
周秀娜:我唔識佢喎! o靚模唔 cheap,係矮咗少少啫!總有快高長大嘅一日,到時就冇人覺得我哋 cheap。(真實對白)- P# f- o9 i1 b4 f5 z9 U, F
& V* G5 t' y0 Z: w6 i
, J' ]- K+ y2 n  X/ B: \2 G

採訪、撰文:娛樂組
攝影:周義安
形象: Cat" W& @( q, `4 {& T7 [% Z3 F, W
髮型: Will@ Chin. G
化妝: German@ CoCo Wong.hk- B! G/ U% l% ^
服裝:連卡佛

明星靚相大分享☆復活板娛樂八掛週刊雜誌★娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★ 科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 伴我奔馳 賽馬貼士 提供★
明星靚相大分享(4月刊)★ 明星靚相大分享(5月刊)★ 明星靚相大分享(6月刊)★ 明星靚相大分享(7月刊)★明星靚相大分享(8月刊)★ 明星靚相大分享(9月刊)★ 明星靚相大分享(10月刊)★ 明星靚相大分享(11月刊)★ 明星靚相大分享(12月刊)★ 明星靚相大分享(01月刊)★ 明星靚相大分享(02月刊)★ 明星靚相大分享(02月刊)★ 週刊 及 雜誌(4-11月刊)☆ 週刊 及 雜誌(10-2月刊)☆
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()