最近無綫和邵氏共同投資的新戲《敗犬多情》爆出失竊案,敖嘉年於拍攝期間遺失手提袋,所有現金、手機和證件不翼而飛,事後他已立即報警,誓要抽出竊賊。真兇依然在逃,但電影女主角楊千嬅周秀娜在片場互相交惡的傳聞,卻因這宗失竊案而通天。有指千嬅不滿有人靠身材上位,在片場挖苦屬影壇新丁的周秀娜,更暗示周秀娜是失竊案的「經手人」。%

對此傳聞,千嬅笑住劈頭第一句回應:「係呀,我係恰佢 o架!」而被屈做賊的周秀娜則呼冤說:「佢恰得我好慘!不過真係唔好屈我!」

兩位潮州惡女,擺明有排鬥!

失竊案發生後,《敗》片於本周一( 22日)繼續在案發現場數碼港婚紗公司進行拍攝,不過為免再有同類事件發生,工作人員經常在片場內外駐守,更在婚紗公司外架起圍欄,以防有人乘機混入片場。警方現階段正追尋線索,據知 TVB亦下令所有演員封口,其中曾猜測過竊賊身份的千嬅,亦收到通知。
不過有幕後人員就踢爆千嬅在片場繼續撩起火頭,暗示有演員手腳唔乾淨。「千嬅喺呢件事上好緊張,驚自己受到牽連,所以依家都成日半講笑同啲工作人員講,話要小心身邊啲人,私人物品一定要跟身咁話!」一名工作人員透露。 0 s% y$ B7 Y% `% |. l
6 G- b4 I: g- e: a: W
佢恰得我好慘!6 H( R7 S/ l1 u! T
本周一( 22日)下午,周秀娜在活動上向記者呼冤,稱自己並非偷袋竊賊,更說:「我唔係拍緊《歲月神偷》。」
% ~" W2 m  A
兩女冇偈傾
一度被屈做賊的周秀娜,有指案發後曾遭所有演員杯葛。記者亦發現非 TVB人的周秀娜,的確較難埋堆,與千嬅在戲外更加全程冇交流,不和之說甚囂塵上。在戲中飾演恨嫁惡女的婚紗公司老闆千嬅,有不少戲份是她對下屬周秀娜呼呼喝喝,其中一場戲更要當住林峯面前鬧爆周秀娜。有目睹整場戲的工作人員更指千嬅鬧周的時候七情上面。「嗰場戲 take咗五次,千嬅鬧 Chrissie鬧得好逼真,成班 crew都俾佢個惡樣嚇親,佢哋兩個拍完之後,嗰晚都冇傾過偈。」: D0 s5 ?: Y# H" }# H+ J

近日有報道指千嬅明恰新人,她立即緊張向記者索取雜誌研究,更說:「我都知佢哋會做我,當係電影宣傳啦!」0 L4 C* J! H4 n; ~- Q; \- Y2 p

本月初,楊千嬅和周秀娜出席新片開鏡時已面和心不和,楊更暗寸周靠身材上位,「佢條事業線咁高!」《蘋果日報》圖片( v, o0 ?, B; F9 ?( U$ H- p( C0 }' A
  u. c% V5 i' c
罵戰鬥 EQ; ?" g/ ^' U' q% m
記者就此事問過千嬅,她笑笑口說:「係呀!我係恰佢 o架!我都預咗會有呢啲報道 o架喇!(係咪唔鍾意周秀娜借身材上位?)冇啲咁嘅事!我出道到依家都唔係 sell呢樣嘢。(有報道話係你暗示佢偷嘢?)唔好咁啦!總之有人唔見嘢,報咗警,班演員好合力幫手一齊搵。其實我覺得 Chrissie OK o架,你哋唔好搞佢啦,套戲係要我恰佢 o架,我做上司吖嘛!套戲 5月 1日上,我哋諗住再做大啲嘅宣傳,下次話我摑佢啦!」+ k* F" c/ s/ N$ \
為此周秀娜則說:「係呀!佢恰得我好慘好痛苦!哈哈哈,劇情需要啫,其實我好尊敬佢,佢好 nice,完全冇架子,我記得有一日由朝早拍到通頂,一埋位佢啲情緒即刻嚟。(有傳佢暗示你偷嘢喎。)新年流流,大家講吓笑啫。不過真係唔好屈我,我事業線高仲有排捱,做唔出呢啲嘢。(佢喺片場成日挖苦你?)我聽唔到喎!我淨係識得挖苦自己。」兩位 EQ都咁高,抵佢哋紅啦!0 I0 q" D' z6 \1 Q2 z7 T! P! w
/ s8 M/ O) g& C' v$ Y7 Z
拍攝現場所見,慘被偷袋的受害者敖嘉年,對周秀娜全無芥蒂不特止,出入都為她開路,頗有風度。

林峯被問到失竊案進展時,說罷「唔好意思」便返回片場,而受害人敖嘉年則說:「導演催喇!唔同你傾住喇!」二人明顯受壓封嘴。2 A8 v+ C+ M/ B9 u

導演黃真真以工作為由拒絕接受有關失竊案的提問。* @* s' T, c& @0 y2 v6 [) T# G

" A5 L7 l/ _& F$ e$ M# e8 _; p
挽鞋狂奔: F6 d" x  N; d4 V7 x' e: l1 W
本周一( 22日),記者就被屈做賊一事,在數碼港商場問過周秀娜,不過她講完:「唔好屈我!」就極速跑往停車場,落樓梯時更索性脫掉高踭鞋,原來係趕去銅鑼灣出席活動。
@4 T3 M! |- Q
《 72家租客》
出動數十位無綫藝員的《 72家租客》在賀歲檔票房稱霸,至今收逾 2,400萬。同樣邵氏出品的《敗犬多情》亦效法《 72》,片中出現唔少小生花旦,實行搞笑之餘,以大堆頭演員取勝。

廖碧兒和毛舜筠有份客串,飾演婚禮嘉賓,其間廖試位時更不停用相機自拍。

徐子珊當日有份拍攝飾演婚紗公司員工之一,與周秀娜齊齊被千嬅鬧爆。

明星靚相大分享☆復活板娛樂八掛週刊雜誌★娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★ 科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 伴我奔馳 賽馬貼士 提供★
明星靚相大分享(4月刊)★ 明星靚相大分享(5月刊)★ 明星靚相大分享(6月刊)★ 明星靚相大分享(7月刊)★明星靚相大分享(8月刊)★ 明星靚相大分享(9月刊)★ 明星靚相大分享(10月刊)★ 明星靚相大分享(11月刊)★ 明星靚相大分享(12月刊)★ 明星靚相大分享(01月刊)★ 明星靚相大分享(02月刊)★ 明星靚相大分享(02月刊)★ 週刊 及 雜誌(4-11月刊)☆ 週刊 及 雜誌(10-2月刊)☆
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()