休息四年,素顏的郭藹明,精神又省鏡,她坦言,愈來愈享受養尊處優的生活。9 M/ o8 t- O! ~& A$ u* s3 A; [" O
晒命!
回心一想,以其電子工程碩士的學歷、港姐冠軍的銜頭、十四年的演戲經驗,叫座力不一定就比老公劉青雲遜色;轉做全職家庭主婦,閒時畫水彩、學烹飪、讀日文、學騎馬,拍吓廣告、做吓卡通片配音,原來平凡生活,一樣充實又快樂。
拍拖+結婚,二人走過十八個年頭,日子無聲地掠過,看似平步青雲,人人皆羨,骨子裡卻是明刀明槍,相見好同住難又一印證。 H
「我哋唔係好夾,要就來就去。」  v$ N4 d7 F2 k3 X0 j
婚姻不是童話,過來人尚且坦白從寬,收成正果就在當下;只是,後生仔女唔識諗,結婚、離婚話咁易,哭哭啼啼自揭家事、情事,還得挺起胸膛罵人家不尊重私隱,何必呢?4 Q6 T6 J% `/ _! |" V: Z/ @
這一日,劉太認真地告訴我,「婚姻要經歷每一個高與低,依家係我收成期。」
言談間,盡情大笑,一對腰果眼仍滲出幾分儍氣。
這句話,說明了劉氏伉儷感情更勝從前,即使未至於如魚得水,距之亦不遠矣。9 |" P8 O5 Q1 A6 C" C% q) Y1 v, g$ o) L
做夫妻,冇得揀,公開還是保密,都一定要細水長流。: z, m% _/ |3 \4 T; H+ h" F) U

Amy Kwok# P% r( A1 v4 n& n% k: b) J
湖水藍色 tube dress$4,090 Marc by Marc Jacobs- u. n/ w2 T9 O) Q  I# P% E3 b) S2 u& A
純銀圈狀頸鏈$10,400 Georg Jensen
藍色綴水晶戒指(未定價) Swarovski2 |9 j0 X" p, c

Profile
Amy Kwok2 e+ ^& H3 E7 J
出生日期: 1967年 9月 26日(天秤座); r+ n; R9 {$ ]1 }2 s* U
出生地:香港
身高: 5呎 5吋
體重: 108磅( z$ v1 T7 q: i8 Q/ p: [1 i3 @
語言:廣東話、普通話、日語及英語。$ h: x& ~, M8 B3 H
學歷:美國南加州大學電子工程系碩士畢業
簡歷: 91年,回港參加香港小姐選舉,獲得冠軍、國際親善小姐及最佳談吐幽默獎,繼而入行。' X; A9 R0 y& w/ u  @. @
主要作品:電視劇(無綫)《大時代》( 92),《偷心大少》( 93),《笑看風雲》( 94),《刑事偵緝檔案 II》( 95),《狀王宋世傑》( 97),《天地豪情》( 98),《狀王宋世傑 II》( 99);(亞視)《方德與苗翠花》( 05),《義無反顧》( 06)。. j! ?/ g! P" J8 _2 _& |* I
電影《方世玉 2萬夫莫敵》( 93),《目露凶光》( 99)。, E I8 k4   G8 ?

7 n' R3 c. m8 N9 r8 X% k; N, X
唔睇童年照都估唔到,原來 Amy細個係肥妹仔。
: w% C9 r" I: b: A7 n8 Q6 U' W
以「最高學歷港姐」姿態奪魁,美貌與智慧,實至名歸。《壹週刊》圖片

入行做明星,最大得着唔係名與利,係搵到一個好老公。《蘋果日報》圖片
 E- `( U* ]. G
“我係有人養”7 Y- R' g' J3 G
網上討論區不時有人提議郭藹明復出,當事人直言,也會掛念昔日水銀燈下的生活。未揀到合意劇本,何妨再等?
「一直都係休息,只係呢個休息長咗啫!
「以前戲種太 heavy,依家想拍喜劇。」# O$ A. U; `  `( A% l% M+ E8 s
想歸想,過慣逍遙日子,何苦再入戰場?「以前工作, I want to make something,依家 enjoyment最重要。」3 T$ ~" Y$ l  T/ Q! ~/ v
Amy自言是工作狂,冇嘢做,冇心機,但日夜趕戲,不止身體負荷不了,結埋婚,做埋人家老婆,又怎能夠丟低屋企呢?「後期我媽媽過身,更加明白,有啲嘢真係要自己去處理, family好緊要。」
劉青雲從不干涉太太的決定,做又得,唔做又得,總之,有人拍心口養你一世啦,「 Financial係 stable,我唔可以話唔係(有人養),自己都覺好好彩。」/ D+ l, I/ @3 i6 K3 z
三年前,她靜極思動,為自己空虛日子找出路,唔想變大懶蟲,「無論會否再拍戲,都要學嘢, keep on moving。」7 i+ n+ c# W7 |- b2 ]
烹飪是其一,又中又西,失敗過 o架,「老公以前唔鍾意返屋企食飯,可能我煮得唔好食,又唔會同朋友講個老婆識煮餸,家陣會話,『佢都煮得 OK!』」又試過去泰國旅行順道學煮咖喱,講到底,最大得着,還不是他!
+ z; W6 U8 S& `5 f
08年,孖住老公出席金像獎,她穿上本地設計師 Henry Lau花裙,幾靚。

「我對食冇所謂,但隔籬嗰個就好講究,學煮餸後,我慢慢 step up自己。」
除此之外,她學過騎馬,後因拍戲輟學,有心唔怕遲,「騎馬時,我覺得好 free,馬似人,都有脾性,亦有勤力及偷懶,我要跟隻馬互相角力,教練話,一定要佢聽話。」. o; ~6 R# u1 J# F2 O- O! e
體能運動,劉先生都啱,既跟過太太學騎馬,剛為部戲,又狂練啞鈴,今次, Amy跟番轉頭,「當初,佢純為工作,後來見自己變大隻幾好睇喎,繼續玩,我玩埋一份,想 work on muscle,呢排腰痛少咗。」
半年前,她更學水彩畫,現在,已可以畫山水及雀鳥,「我冇乜天份,不過冇所謂,又唔係想證明啲乜?
「拉埋老公去學,初初以為佢會偏好鮮明色彩,估唔到用色比我更柔和,可能佢心底裡,係一個好柔和嘅人,原來我誤會咗佢好耐呀!」手提電話內,放滿老公畫作,畫得真係幾靚 o架!
+ b7 O7 \  e1 [% g# D1 e
Amy學畫半年,用色漸趨和諧,「反而老公覺得我成日用深色,唔及佢柔和。」1 ]# |3 T% @4 x2 `
3 }' o5 G! b7 q
“條路係自己揀”( j% `; R2 x" m$ \6 d
表面睇, Amy口邊總是掛着「老公」兩個字,實情二人很獨立,誰也沒牽着誰的鼻子走,「佢可以係所有嘢都要我 take care,亦可以係冇嘢要我 take care,工作上,完全獨立,生活上,佢一樣可以照顧自己,但當有個人喺身邊,就會互相依賴。」每隔幾個月,就見到狗仔隊的偷拍照,他倆去到邊都一齊,真係幾依賴吓喎!0 B9 G$ s( H! F( S0 P/ n
這段日子,不做幕前,活躍幕後,為電影/卡通片配音,如《海底奇兵》的 Nemo媽媽、《超人特工隊》的彈力女超人、《生日快樂》的劉若英及《再生號》的林熙蕾等。「我最怕自己唔 productive。」嚴格來說,她不是退休。
多年來,也愛睇卡通片,愛到一個地步,每晚上網睇過至安樂,更力讚近期票房報捷的美國卡通片《 Up》,不過,平時主力「煲」日本卡通,「所以學日文,想睇原文。」因此,為卡通片配音,視為大樂,「我會從頭睇完一次再去配,較一般演戲更容易投入角色。」) ~- @: o( |: o! x. d1 Z

Amy皮膚好,個人認為,淡妝更佳,拍 skin care廣告,冇難度。
z8 I. f' @5 i2 F& v) R
讀大學時,選修屬女孩子冷門的科系——電子工程,動機很簡單,「中學讀理科,數學幾好,又覺得可能易啲搵工。」讀讀吓,卡通狂迷終於搵到目標,「想入 Disney做 animation(動畫)。」現在,算是願望成真咗一半。
想當初,剛剛停產,日日坐在家游手好閒,唉聲嘆氣直入老公耳中,尤其是,當男的忙到天昏地暗,女的更顯憨居居,唔知做乜? Amy坦言,初入行,是事業搏殺衝刺期,很想盡力做盡力拍,渴望得到別人的認同,「其實我一直都覺得得唔到(認同),未去到一個 stage好滿意自己,更加未去到值得攞獎呢個位。」
毅然放棄工作,別人眼中煞是可惜,當事人卻有另一番見解,畢竟明星夢,不是人人愛發。
「唔覺得嘥,條路自己揀,要 stick with it。: J6 r9 ^  U4 U0 l  Y
「有啲嘢係發生咗,自己至曉得,要重新排列先後次序。」) @8 {, I( Y3 J' ~/ P/ C
" `. O" u) f" i! K" [9 h
Amy Kwok, T" |% o. J( C4 l- d  m9 o- o
淡粉紅色皺褶 tube dress$13,800% S* G: R3 ^4 a/ f: O  p3 P
灰色幼皮帶$2,450
Both YSL1 _& f: p4 K7 g4 }3 ]2 A5 h% i0 E
純銀綴透明晶石吊飾耳環$3,800
|純銀十字架吊墜頸鏈$2,920
Both Georg Jensen
黑色搭帶高踭涼鞋(未定價) Gucci 1 t! {- u8 M( A+ u/ t
; y/ v) U4 u8 [0 F5 ]! K. _: Q
“婚姻係長久拉鋸戰”* {+ N$ z- n  Q3 Y: b
眾人眼中天仙配, Amy口中,婚姻只是一個又一個走不完的循環,「呢個世界冇白馬王子,所有嘢都要遷就及經營。」一針見血,可惜未婚或新婚的,未必明!9 Z; y5 Q# B: i7 \) S
做了模範夫婦多年,衝突少不免,誰遷就誰,冇關係,婚姻本就是一場考耐性的角力,沒有誰勝誰負。+ ?" }  m  a5 t% y" z
「脾氣最難遷就,早期唔知佢點解成日發脾氣,以為自己做錯,成日問點解?依家知,佢性格剛烈,由佢囉!! t7 Y& `6 @+ ]
「佢亦成日話我出身母系家庭,屋企媽咪、妹妹、嫲嫲同埋我,慣咗獨立,原來佢唔太接受,初拍拖,會鬧,『乜你做事唔使問吓我意見?』
「兩個人相處,最花時間,係去了解大家背後個性,譬如當佢睇緊報紙,千祈咪走埋去,佢會嫌你阻住;而我,最忌晨早俾人趷,任何時候趷我都冇問題,一早起身,要俾時間去 settle,呢啲生活上 habit,要慢慢 find out。 0 M* o  y9 d* K- B. E3 X: f1 @8 J/ s% U
, C8 F7 e- B  x' n; O
Amy Kwok  w* [) h8 b& R# A3 v1 }* k: }! _6 y
桃紅併白色圖案連身裙( R: v! F$ C: P
銀色金屬手鏈(均未定價)
Both Gucci/ z+ K6 V% r; ]8 I( v$ V8 r/ d
透明水晶吊飾耳環(未定價) Swarovski0 I& j* X( S4 K* c5 u# h

「夾 in the way係指少啲、甚至唔好去 cross the line,要不停去摸索對方條線擺喺邊,係一場長久拉鋸戰。」4 j6 v/ A' i! b9 H% E  U
最近,城中另一對模範夫婦甄子丹和汪詩詩宣佈,將二人關係提升至工作夥伴層面,夫唱婦隨,圈中例子不少,如周潤發。劉青雲呢?「最多幫佢揀吓衫,自己唔叻傾嘢,唔掂好過掂啦!」
Amy的碩士學位,不是商科,當然對營商( Artist也可以是一件商品)興趣不大;當年,大學未畢業,兼職於一間工程公司,對方提出公司俾錢去讀書,一星期只消返工 20個鐘,雙方沒有合約約束,旨在培育人才。「唔選美,我最想做教授。」- _/ m/ s7 r% r$ T& G3 j" A
回港選美,妹妹是提名人,在美國開完家庭會議,決定回港,打破著泳衣這關口,贏埋后冠,一生路線圖也隨之改變,「以前有 big goal,依家明白想做得成一件事,要天時、地利、人和配合,所以唔再諗咁多,只諗聽日煮乜餸,簡單更開心。」0 }5 T( }! u1 }( [& H' e
' @! i' l: ^! D7 ?; S- i9 l
Amy's choice5 ]) p3 U$ |: E
「從細阿媽會帶我去睇皮膚科醫生醫暗瘡,對我好揼本 o架!依家唔使拍戲,人係懶咗,但都用緊 SK-II成條 line,特別注意美白,我成日去騎馬,想靚,就唔懶得。」
7 f& l2 r7 a) I  @8 }
SK-II Cellumination Essence$820
後記
郭藹明大情大性,仲好眼淺,提起父母自她兩歲離異、母親過世等,她鼻子一酸,妝都溶掉了!「我今日搞乜鬼?」一邊擦眼淚一邊尷尬傻笑。2 K" q5 A  i+ Y& I
郭母從事護膚品代理,母兼父職, Amy十幾歲已舉家移民,「單親對我有影響,我係大女,搏命讀書想快啲成功,照顧屋企。」* \% ^- z; T  Q; E% H
而讀會計的郭藹欣跟家姐一樣,早已回流香港,嫁人兼做埋騎術教練,反而這個家姐,卻沒啥進取,「我唔會考牌,要跨欄,怕跌。」她口中,妹妹讀書和騎馬都叻過自己。現在,兩姐妹最親,「以前,大家有競爭心,爭住黐媽咪,佢要讀書比我叻,比我早畢業;大家結咗婚,處境接近,又有共同興趣,感情轉好,仲會一齊自製防曬帽,幾好玩。」
十世修來同船渡,但往往跟你擦肩而過的,正是家人,「要 put effort去令大家舒服,這才是 home。」! E2 U: {7 W/ u

Amy Kwok0 ~, l& j1 X; }8 T: w9 I& a
鮮黃色連身裙$17,500) o& e  i7 r9 q0 X3 Y! D
桃紅色 platform涼鞋$8,500# F# i* u/ {- @+ F- C; r1 M
Both Salvatore Ferragamo6 p6 ?8 S9 {, ]! l
純銀心形吊墜頸鏈$3,180 Georg Jensen 4 W. ^9 d1 _
0 p8 x8 e- x9 a" Y6 X4 ^6 ]7 Q
4 n( R& @  x+ q% `- V


Shop List
Boucheron中環文華東方酒店 G5號鋪 2147 9908$ ?# }2 N, z# z* J3 {' D
Craver銅鑼灣耀華街 3號地下 G03號鋪 2891 8875: @9 P- S0 S$ T2 U% H
Georg Jensen中環國際金融中心 2082號鋪 2234 7180% u3 n0 w" y  ]
Gucci中環置地廣場 G23-30號鋪 2524 4492
Marc by Marc Jacobs中環置地廣場 B20B號鋪 2868 9213  T  d, d3 U/ e3 J
Salvatore Ferragamo中環文華東方酒店 G1-2店 2523 0899
SK-II銅鑼灣崇光百貨 2834 2116
Swarovski中環中建大廈地下 3-4號鋪 2530 9133
YSL中環歷山大廈 G3號鋪 2868 0092# ]: z" ~3 n" t1 T
+ n- M' M+ b7 t" M/ u# q
撰文︰伍淑嫻$ L  q( P$ ~0 _+ k$ y2 [
形象︰ Annie Hung
攝影︰ Parry Fung
化妝︰ Omix B.; W' ?& b5 Z: `+ ]# B
髮型︰ Jun Ho@Suave Peninsula Hotel/ M, u6 O# V0 @- Y4 }) \
場地提供︰港島海逸君綽酒店  k7 G3 T- f$ t: z/ Z# `
鳴謝︰ SK-II
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()