英國球場驚魂上海直擊 黛林遭群男搶帽
其他娛樂名人影片

熊黛林( Lynn)、吳佩慈、鄭元暢、李小冉等前晚在上海出席意國名牌 Dolce& Gabbana新店開幕禮,胡兵斥資買了一套全球獨家、價值 10萬港元的西裝現身。熊黛林剛為 now主持旅遊節目,去了英國、西班牙等十日,她自爆日日忙拍攝,連 shopping時間也沒有,問她有沒有外國型男搭訕?她說:「嗰度冇乜男仔,無人撩,係有一次我去睇馬球賽,着咗紅裙、白 tee同戴帽,好覺眼咁,散場時,突然有成班男人衝埋嚟,搶走我頂帽,嗰吓都有少少驚,不過佢哋都係玩吓,打招呼啫。」

放大圖片
胡兵穿上全球只得一套價值 10萬元的新裝亮相。

胡兵穿上全球只得一套價值 10萬元的新裝亮相。

放大圖片
吳佩慈自詡身材好,但又嫌屁股未夠十全十美。

吳佩慈自詡身材好,但又嫌屁股未夠十全十美。

吳佩慈想僭建屁股

即是無艷遇?熊黛林說:「我絕緣 o架!」問到師妹 Angelababy和黃曉明的戀情, Lynn即一問三不知,只是讚兩人是俊男美女。吳佩慈否認外傳她結婚消息,不過她坦言想 35歲高齡前生育,之前蕭亞軒認整容,吳佩慈都常被指有加工之嫌,她說:「我接受唔到(整容)。」會考慮隆胸嗎?她說:「等朋友試先,我都唔會用得好耐, 20歲整就話,家有需要咪用 nude bra,同埋我眼又咁細,鼻又郁得,證明係真,真係整嘅話,我想整個 pat pat,整得更翹。」男友投訴?她自信說:「如果連我嘅身形都唔滿意,唔知邊個可以滿足佢。」採訪、攝影:葉雪


熊黛林自認是絕緣體唔過電,相信城城可以放心。

熊黛林 遭 群男 搶帽

熊黛林對城城詐嬌任性

「天王嫂」熊黛林出席Dolce & Gabbana於上海的新店開幕活動,有數名外籍保鏢為她擔遮擋雨,派頭十足。她透露剛到西班牙、英國等地拍旅遊特輯十天,問到有沒有艷遇?她笑說:「有日去拍嘢,我戴咗帽,突然有班人過嚟搶我頂帽,又同我合照又起哄,咁算唔算艷遇?」


印花bustier 約港幣1萬2千<br>印花半截裙 未定價

至於有否買手信給郭富城,她說:「我都係買畀自己,冇特別為佢準備。」另外剛拍攝完《我的野蠻女友2》的她,表示在戲中有不少平時不會做的粗魯行為,被問到對男友是否會「野蠻」對待,她說:「平時我唔會咁做,只係有時會有少少任性。」談到Angelababy和黃曉明被拍得在北京看戲?她說:「我唔知,只知佢哋係俊男美女。」

有此一著

熊黛林以一襲意大利品牌Dolce & Gabbana簽名式吊帶款的bustier襯鉛筆裙,成功營造谷胸修腰豐臀苗條效果,再襯露趾高跟鞋,凸顯模特兒的骨架,發放超級女性化的魅力。

吳佩慈不求大咪恨僭建趷籮

擁有完美身段及美人胚子的吳佩慈曾被傳「加工」,她笑言已過隆胸年齡,但如若要「僭建」,最希望擁有莫文蔚的翹屁股!

台灣模特兒吳佩慈、熊黛林、型男鄭元暢、內地演員李小冉及胡兵等,前晚出席Dolce & Gabbana的上海恒隆廣場店開幕。對於台灣歌手蕭亞軒大方承認整容,曾被傳整容的吳佩慈說:「佢整雙眼皮啫!(有指你亦曾整容?)之前上網有人話我對眼似趙薇,我覺得好好笑囉!(敢唔敢隆胸?)等我問吓試過嘅朋友先,不過,如果我廿幾歲隆就可以用耐啲,31歲就無謂囉!如果真係要整,我想將屁股整翹啲,因為我好欣賞莫文蔚個屁股。」


悉心打扮的內地女星李小冉與名模李丹妮(右圖),明艷照人!
悉心打扮的內地女星李小冉與名模李丹妮(右圖),明艷照人!


李丹妮
李丹妮


鄭元暢與名模石周靚盛裝出席活動。
鄭元暢與名模石周靚盛裝出席活動。



另外,吳佩慈否認與拍拖兩年的男友Peter已拉埋天窗,但拒透露男友是否已求婚,問到何時結婚,她說:「我唔想定一個時間,如果做唔到就會好失望。」但她強調將來一定會生BB:「都幾急o架!35歲前就要生。」


熊黛林在英國被包圍合照,未知是否算艷遇!
熊黛林在英國被包圍合照,未知是否算艷遇!


留了小鬍子的胡兵,官仔骨骨現身。
留了小鬍子的胡兵,官仔骨骨現身。



鄭元暢覓雙面女友

同場的鄭元暢則表示,很羨慕林志玲與其偶像木村拓哉合作拍劇,而他最希望與日本女星上野樹里合作:「佢演內心戲又得,搞笑戲又得,動靜皆宜。(搵女友都要動靜皆宜?)都係,最好平時獨立,只係對我先溫柔!其實我身邊都有幾個類似嘅名單,但都有男友或結咗婚。」談及阮經天最近的「初夜風波」,鄭元暢認為這種新聞不健康。



至於身穿低胸花花裙的熊黛林,剛於英國拍攝旅遊特輯,問到此行有否艷遇,她笑說:「有日我戴帽拍攝,突然有班人過嚟搶我頂帽,又同我合照又起哄,咁算唔算?」談及Angelababy與黃曉明的緋聞,她說:「我唔知,只知佢哋係俊男美女。」

名人組
吳佩慈身穿的Dolce & Gabbana流蘇Corset,價值約6萬元,配以價值約1萬4千元的迷你裙及高踭鞋,性感大方。
吳佩慈身穿的Dolce & Gabbana流蘇Corset,價值約6萬元,配以價值約1萬4千元的迷你裙及高踭鞋,性感大方。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()