踏入六月,一班o靚模已整裝待發,執靚自己,迎戰七月書展的寫真大戰。
去年周秀娜(Chrissie)以滴牙膏、人形攬枕等招數,成功突圍,今年亦繼續賣大包,以3D立體全裸寫真迎戰。娜姐最大勁敵,是憑34E漏奶上圍,在短短個多月極速上位的「浸大E神」楊梓瑤(Carol)。
同樣係潮州妹的Carol,E Cup立體身材唔收埋,但她講到明唔會為事業放棄學業,要真正騷到quality(學歷)證明:波大唔係無腦!

「浸大E神」Carol 楊梓瑤
年齡:21歲
三圍:34E、24、34
身高:160cm
成名作:08年《Bandai girl》冠軍、美少女廚神八強
寫真賣點:E級漏奶水著

新血加入
每年七月的書展,例必是o靚模的寫真戰場,去年彈出周秀娜,賣出三萬本寫真集,連科技大學都要開talk「解讀周秀娜現象」,風頭一時無兩。
過去「o靚模女神」Angelababy和「露暈娜」周秀娜,鬥到有你無我,今年Angelababy繼續玩高檔,由著名攝影師Wing Shya(夏永康)操刀,到關島取景。至於周秀娜亦不示弱,以二百萬重本製作,遠赴歐洲,在巴黎、蒙地卡羅和尼斯三地取景,除了晒胸前事業線,寫真集更會潮玩3D技術,摸唔到掂唔到,起碼有立體效果睇到,加埋3D寫真DVD,有聲又有畫,綽頭十足。
至於加入戰場的新血,暫時以逼爆身材的「警鐘胸」Jessica C和「浸大E神」楊梓瑤,被看高一線。

目標明確
浸會大學人文學系副學士二年級的Carol,靠34E立體身材做賣點,影親都係三點式泳裝相,擺明車馬的Carol坦言唔介意:「人哋點睇我唔知,我自己覺得年代唔同,有好嘅條件就要騷出嚟,我以前係肥妹仔,成一百二十磅無乜信心,難得減肥成功,我樂意同大家分享。」
瘦身唔瘦胸,保持34E有妙法,Carol說:「可能係遺傳,我媽咪都唔弱(指身材),同埋我哋係潮州人,好鍾意食魚同飲魚湯,可能有幫助啩。」
求學階段兼職做o靚模,Carol話自己會好好分配工作和讀書時間,「我仲有三年先讀完,點都好,我應承父母會完成學業,而且我唔想俾人感覺女仔波大就等於無腦。」
正如去年,只有中學程度的周秀娜出席科大知識無限講座備受抨擊,前車可鑑,Carol深信有學歷自然唔會俾人睇小,內涵同外形同樣要兼備。

過江美眉
浸大E神外,本土o靚模仲有以人多取勝的「新八模」,月中率先推出《新8模少女館》寫真集,當中以有仔有女的廿一歲「模媽」Mia(陳靜儀)最出位。
今年亦有台灣過江龍來港搶食,有「宅男女神」之稱的台灣三人組,Ann(吳思緯)、Nikki(曾韋綺)和Mina(馬傳欣)將在書展推出《無瑕青春》寫真集,三人將於月中來港造勢,當中貌似徐若瑄的Nikki表示:「公司覺得香港有o靚模市場,今次來港出寫真集測試反應,之後在台灣再推出。」除了寫真集,三位美眉亦會唱埋歌,收錄一首單曲,與寫真集一齊出。寫真大戰,一觸即發!

漏網之魚
07年Janice Man(文詠珊)和Angelababy(楊穎)以少女模特兒入侵模界,獲封「o靚界女神」,「o靚模」一詞成為她們的代名詞,其後還有「車模」、「Game模」、「模Art」等湧現。依家做「o靚模」,唔單只要年輕貌美,仲要逼爆身材,鬥性感。

憑住34E漏奶身材,突圍而出的「浸大E神」Carol,講到明要做個有學識的o靚模,硬撼周秀娜。

去年出位成功的周秀娜,今年玩3D立體寫真,有聲有畫引宅男。

「o靚界女神」Angelababy,雖然以32A迎戰一班水著o靚模,但她仍走高檔路線來應戰。

憑住34C「警鐘胸」響朵的Jessica C,預告已拍了全裸寫真。

「新八模」當中以有仔有女的「模媽」Mia最觸目,尤其她與郭秀雲之子錢景峰發展姊弟戀,出晒位。

貌似徐若瑄的Nikki,在寫真集中的造型亦學到足,不介意騷32C事業線。

今年出擊的「新八模」,無論有身材定冇身材,個個谷行胸前事業線,以水著示人。

由台灣殺入香港的台灣美眉Ann(左起)、NIkki和Mina,率先以青春水著look同香港宅男打招呼。

Rainbow 胡心諾
18歲的Rainbow以師姐身份率領五位師妹在菲律賓宿霧拍寫真集《Summer Daily》。

Theresa 傅穎
過往出過散文集和純寫真集的Theresa,今年玩大個女半裸拍寫真。

Yumi 尹蓁晞
一度捲入援交疑雲,被經理人雪藏的Yumi,嫌同門趙碩之阻住,單飛推出寫真。

DaDa 陳靜
擁有33E的DaDa,憑百果園廣告彈出,即將聯同師妹「D cup JJ」Bambi(梁筠兒)齊出擊。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()