郭秀雲唔妥Mia擺錢老太上枱

潮媽Mia(陳靜儀)宣布與郭秀雲兒子錢景峰分手,竟意外觸發錢景峰父母郭秀雲與錢小豪爭拗!郭秀雲對外稱是錢小豪母親不喜歡孫仔與潮媽拍拖,錢小豪即代母澄清:「係個女人亂噏!佢唔鍾意咋,唔好話我哋啦!」


Mia早前穿水着出席活動悶悶不樂,未知是否受感情困擾。

錢小豪與郭秀雲的十九歲兒子錢景峰,自從公開與現年廿一歲的新八模潮媽Mia拍拖後,有傳郭秀雲不喜歡Mia,對「姊弟戀」大表反對。前晚Mia和錢景峰各自在Facebook和微博公告分手,昨日郭秀雲表示不會主動聯絡兒子,但稱兒子每日也會致電給她。

郭秀雲首度開腔回應:「由頭到尾都唔需要重視呢段關係,佢呢個年紀拍拖當識多個朋友,多啲見識,到將來適婚年齡就會搵到適合對象。(囝囝好傷心?)佢為人感情豐富,愛一個人好深,好重情,都係好事。我係佢阿媽,會好錫佢。不過佢唔夠成熟,好彩好多嘢佢都會同我傾,佢哋分手可能因為外界畀唔少壓力,試過有人email好多好誇張嘅問題畀佢。之前佢大考,電話校震機,考緊試電話不停震,令佢好困擾,好彩大考成績理想。」


郭秀雲強調自己沒有阻止兒子與Mia拍拖,反而是錢老太不高興。(資料圖片)

受傷才知危險

郭秀雲表示不清楚兒子與Mia是否愛得很深,她說:「可能一個東一個西啦。(外界揣測佢哋分手,係因為你唔鍾意Mia!)從來唔會畀意見影響個仔。唔覺得Mia好差,對佢印象冇乜特別,見過面但唔熟。Mia有自己優點,好勤力好努力,複唔複雜唔代表佢唔想做好自己。」

但郭秀雲又以玩火作比喻,指小孩才會聽大人說火是很危險,但對十幾歲的青年來說,要試過受傷才會知曉,不過她否認暗示兒子與Mia拍拖是玩火。她又指兒子識女友是受賀爾蒙影響,雖對Mia印象無甚感覺,但對兒子另一前女友印象甚佳。她強調沒有反對兒子拍拖,但指嫲嫲(錢小豪母親)不滿孫兒拍拖:「嫲嫲有同我講過,話對囝囝拍拖有少少唔開心,我反過來安慰,話佢仲細,畀佢拍下啦。」

不過錢小豪和錢景峰有另一個版本。記者致電詢問錢小豪時,剛巧他與母親正在歎茶。問到錢母是否不滿孫兒與Mia拍拖?錢小豪即代母澄清:「佢冇唔鍾意,係個女人(郭秀雲)亂噏!佢唔鍾意咋,唔好話我哋啦!唔緊要啦,一直我都支持個仔,咁大個拍拖又唔係乜嘢。」他又指分手是兩人選擇,不覺可不可惜,笑言會借耳朵給兒子傾訴。


Mia與錢景峰再見亦是朋友,保持聯絡。(資料圖片)


錢小豪(右)揚言與母親(中)均沒有反對兒子與Mia拍拖。(資料圖片)

錢景峰護舊愛

身在LA讀書的錢景峰,昨日亦表示曾帶Mia給嫲嫲過目,當時嫲嫲還很喜歡Mia,但可能嫲嫲後期受負面報道影響亦不定。他又稱不清楚母親喜不喜歡Mia:「佢係大女人,較開放,可能媽咪都有佢自己嘅壓力,呢啲你問番佢。」他稱每天也會與Mia聯絡,又稱Mia外表堅強,但體弱多病。當他得悉Mia昨晚入院,即叫記者不要騷擾,言談間仍很關心對方。

另外,錢景峰前晚凌晨正發燒臥病在床,回應分手時說:「外界壓力當然有,但唔係呢個原因,唔係第三者,亦唔係性格不合,咩原因就唔講。(有冇同媽咪講?)我好少同媽咪講戀情,我哋都成半年冇見,我喺美國。(會唔會復合?)將來嘅事冇人知。」

Mia半夜入院惹自殺疑雲

Mia前日在Facebook中留言,宣布與拍拖半年的郭秀雲愛子錢景峰分手,除了自稱很累,更將「交往中」變成「單身」。不過她與錢景峰再見亦是朋友,男方前日在Mia的微博留言,祝福對方六月十四日快樂,又以符號表示無奈的樣子。


Mia昨晚突然入院,經理人表示只是腸胃炎。

正當此事在o靚模界議論紛紛,昨晚十時突然傳出Mia自殺入院消息,經理人Roy否認:「佢經歷咁多,仲生咗兩個小朋友,咁辛苦都未話過要死,唔會為咗一個男朋友要生要死。佢之前成日腸胃炎,醫生叫佢入院檢查清楚啫!」

昨晚十時十五分Mia入住浸會醫院作身體檢查,提到郭秀雲早前說她並非錢景峰最後一個女友,她說感到不開心,不過當時熱戀中,故不理旁人,現終於明白為何別人不公開戀情,因為公開了有無形的壓力。提到與錢景峰分手原因,她說:「主要原因係大家要行嘅路唔同,佢有佢面對嘅外界壓力,我本身又有小朋友,都有壓力,大家都好清楚將來要行嘅路唔同,所以協議分手,係幾日前嘅事。」

另外,舊八模的Hailey C.昨日在微博留言:「有緣的應該好好珍惜!」Mia隨即回應:「不過往往很多時會因為很多因素都未必盡如人意……」似乎失戀心情尚未平復。而Mia前夫莊先生對前妻的「分」訊亦不欲多談:「我唔回應喇,好少聯絡。」


Mia昨晚入院接受檢查。


Hailey在微博表示要珍惜事物,Mia即留言:「很多因素都未必盡如人意。」(資料圖片)

錢嘉樂撐姪仔戀愛自由

對於姪仔錢景峰的感情事,錢嘉樂指後生仔有自由,不應干涉。他說:「佢好乖,每次放假返香港都會搵我或者嫲嫲飲茶,不過好少同佢傾感情事,都係睇報紙至知佢拍拖、分手。做咗呢行咁多年,真係唔會畀太大壓力佢,我亦都唔聽見嫲嫲對佢拍拖有咩意見。」

 

郭秀雲斥子戀Mia玩火自焚

郭秀雲兒子錢景峰與新八模成員Mia(陳靜儀)突然宣布分手,外界即揣測是郭秀雲棒打鴛鴦,惟她否認,還指是錢景峰嫲嫲不喜歡Mia。不過,錢小豪即代母出頭,反指有人從中作梗。


郭秀雲指錢景峰的嫲嫲(中)反對孫仔拍拖,但錢小豪(右一)代母親否認。資料圖片
郭秀雲指錢景峰的嫲嫲(中)反對孫仔拍拖,但錢小豪(右一)代母親否認。資料圖片

新八模之一的潮媽Mia與錢小豪及郭秀雲兒子錢景峰(Andrew)拍拖約半年,前晚各自在Facebook發放分手消息,但字裏行間依然流露愛意,難捨難離。Andrew曾透露除了受到不少壓力外,還有其他原因,令外界揣測是否遭媽咪反對。記者昨日就此事致電郭秀雲,她表示看報道後才知囝囝甩拖,仍未聯絡他了解情況:「我由頭到尾都唔需要重視呢段關係!呢個年紀拍拖當識多個朋友,多啲見識,到將來適婚年齡就會搵到適合對象。(佢哋仲好深愛大家?)唔知!可能一個東一個西啦!(你反對而分手?)我從來唔會畀意見影響佢。我見過Mia但唔熟,冇乜特別,佢都有優點,好勤力同努力,佢背景複唔複雜唔代表佢唔想做好自己。」



盼專注學業

郭秀雲又透露Andrew曾向她表示有壓力,但她只叫兒子想清楚,不會影響他的想法,她還打了個比喻:「如果同個小朋友講火好危險,唔好玩會整傷,小朋友會聽話,但如果同一個十幾歲嘅青少年講就唔會聽,一定會試直到受傷、覺得會痛先會知!我只係打個比喻,唔係話Mia係火。Andrew呢個年紀腦部發展吸收好多知識,但受賀爾蒙影響會將事情攪亂晒,所以我成日同佢講,唔理同邊個女仔拍拖,我唔反對,但想佢集中讀書先。」


郭秀雲以「玩火論」比喻兒子與Mia的戀情,希望他現階段以學業為先。資料圖片
郭秀雲以「玩火論」比喻兒子與Mia的戀情,希望他現階段以學業為先。資料圖片


錢嘉樂指未曾聽過錢老太對景峰與Mia的戀情有不滿。資料圖片
錢嘉樂指未曾聽過錢老太對景峰與Mia的戀情有不滿。資料圖片



問到有否因兒子分手事件而與關係疏離的前夫錢小豪聯絡?她說:「我只有同嫲嫲(錢小豪媽咪)聯絡。嫲嫲好錫囝囝,每次返港佢哋都有聯絡,我有時會同佢哋一齊聚會。嫲嫲有同我講過對於囝囝拍拖有少少唔開心,當時我仲反過嚟安慰佢。」雖然郭秀雲口口聲聲指對Mia不反感,但提起Andrew的前女友即讚不絕口:「囝囝唔係第一次拍拖,佢前女友好乖,兩個仲保持聯絡。」



仔大仔世界

另一邊廂,記者致電錢小豪,問他對兒子甩拖會否感可惜?他說:「唔應該咁講,佢兩個人選擇。(壓力大?)唔清楚,唔介意個仔選擇。」提到有指嫲嫲不喜歡Andrew拍拖?當時正與母親飲茶的他即詢問母親,並說:「佢冇唔鍾意,係個女人亂噏!佢(郭秀雲)唔鍾意,唔好話我哋啦!不過唔緊要,個仔咁大,拍拖又唔係乜嘢。」而叔父錢嘉樂對姪兒的感情事亦表示從不干涉:「我哋好少傾感情事,做呢行咁耐唔會畀太大壓力啲後生仔,亦唔聽見嫲嫲對佢拍拖有咩意見。」



記者還聯絡身在洛杉磯的Andrew,問到是否因媽咪或嫲嫲反對而分手,他無奈地說:「我都唔知,我唔知嫲嫲依家點諗,我同Mia一齊時都有帶過佢見嫲嫲,當時仲好鍾意佢。媽咪其實都OK開放,但有啲大女人,咁媽咪都有自己嘅壓力。」Andrew表示即使與Mia分手,每日均會通電話,還千叮萬囑記者不要騷擾她:「Mia外表好堅強,其實佢好弱,身體又唔好,成日都出入醫院。我哋仲係好朋友,我都會一樣關心佢。」




Hazel自言是「打底兵團」,拍攝出浴照前已做足安全措施。
Hazel自言是「打底兵團」,拍攝出浴照前已做足安全措施。

另外,新八模寫真最近曝光,Mia與Hazel各自出浴冧宅男,Mia直言拍照時只怕被電死,不怕撞橋:「沖涼嘅嘢好私人,唔使人擦背,各有各沖。(怕高炒走光?)我同Hazel係打底兵團。(收起『事業線』?)沙灘相先有。」



Mia齋Sell可憐

新八模的潮媽Mia亦玩出浴,身穿魚網上衣加白色短褲,更大玩「無辜眼」,予人楚楚可憐的感覺。



噴血度︰2星

名人組
Mia與錢景峰再見仍是朋友。
Mia與錢景峰再見仍是朋友。

Mia突然入院否認為情自殺

剛宣布與郭秀雲兒子錢景峰分手的Mia,昨晚突然現身醫院,惹來為情自殺傳聞!昨晚約十時十五分,身穿運動衫、踢拖、戴帽的Mia,突然獨自現身浸會醫院,她先到登記處量血壓及體溫,然後往繳費處辦理入院手續。問到為何入院?她說:「因為上個月腸胃炎,可能之前去廣州食咗唔乾淨嘅嘢,之後又去咗美國,冇理到,個胃時不時作痛,依家先有時間入院Check吓。」她表示因早已掛號,故錢景峰亦知她會入院,至於家人則因工作未有陪同。

被批分手唔開心

被問到與錢景峰分手一事,她說:「係早兩日嘅事。(點解會分手?)一直覺得佢係好好、好識諗、對我好同心地好嘅男仔,主要原因係大家要行嘅路唔同,佢有佢嘅壓力,我本身又有壓力,又有小朋友,大家好清楚將來嘅路唔同,所以協議分手。」對於郭秀雲曾表示不相信她是兒子最後一個女友,她直言因此不開心:「係唔開心,但當時熱戀緊,唔理啲人點講,依家終於明白點解啲人就算拍拖都唔公開,因為公開咗好大壓力。」


一身便服的Mia,昨晚突然獨自入院。
一身便服的Mia,昨晚突然獨自入院。



放大圖片



對於Mia突然傳出自殺消息,其經理人Roy即時否認:「佢生咗兩個小朋友,經歷咁多又咁辛苦都冇話過要死,點會為咗一個男友而要生要死?佢之前成日腸胃炎,醫生叫佢入院Check清楚啫!」另外,師姐Hailey C.昨日在微博留言鼓勵Mia:「有緣的應該好好珍惜!」但Mia隨即回應:「不過往往很多時會因為很多因素,未必盡如人意……」似乎失戀心情尚未平復。



至凌晨時分,Mia亦在微博留言否認自殺︰「我走的路不是孤單的,因為我有我的家人永遠疼愛我。」她表示現在只想身體健康,現正在醫院檢查。


Mia量血壓後,到繳費處辦理手續,留院檢查身體。
Mia量血壓後,到繳費處辦理手續,留院檢查身體。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()