無綫今年無得播世界盃,一班主持在《世界盃動起來》齋噏遭網民鬧爆,好彩仲有「帶大家跳出香港睇天氣」的天氣女神黃婉曼撐場。不過精明的網友發現其中一位「動女郎」李綺雯(o靚妹),早於01年任亞視天氣女郎時,已自度「跳出香港」金句,足足比黃婉曼早8年。
兩女同撞金句,講波亦同受讚賞。o靚妹分析得有紋有路,拍得住做足功課嘅黃婉曼。記者問o靚妹是否全靠前男友陳七(陳肇麒)幫她打好根基,她直認:「同佢一齊嗰陣成日留意佢比賽,又同佢研究,睇得多梗係有幫助。」


有份主持《世界盃動起來》的o靚妹李綺雯,在F cup咪神黃婉曼人氣力壓下愈戰愈勇,除了得到監製及其他主持好評外,網友對她的過去亦甚感興趣。當中精明網友「cappuccino1234」更於討論區爆料:「亞視6、7年前駱樂同李綺雯已經用輕鬆俏皮的形式報天氣,係好多人以為無記首創咁輕鬆形式報天氣咋。」

騷錢差幾倍
o靚妹01年參加亞視女優勇奪冠軍,之後便與駱樂及Rita Lai擔任亞視天氣女郎,以輕鬆俏皮方式講天氣,當年她已自度金句「帶大家跳出香港睇天氣」,黃婉曼只係執佢口水尾。對此o靚妹直認:「係呀,我一早已經有講呢句。嗰陣時亞視改革天氣報告環節,每次頭30秒由自己度開場白,夠活潑就得,當時出街後反應幾好!」
除了講天氣生鬼,o靚妹在《世界盃動起來》亦以輕鬆幽默方式講賠率,但待遇就同黃婉曼差幾倍。o靚妹身為無綫合約藝員,每集只得千幾蚊,而外援黃婉曼就有約$5,000一集。知情人說:「咁外援梗係貴啲,其實監製對兩個唔同年代嘅天氣女郎嘅表現都好滿意。黃婉曼有身材有觀眾緣,o靚妹講賠率分析好生鬼,睇得出有做功課。所以遲吓世盃入四強,無綫喺澳門搞大型活動,監製都預埋黃婉曼同o靚妹。」
本周一(28日)晚上約8時,記者發現o靚妹現身尖沙嘴漢口道,她先到便利店買報紙同足球雜誌,接着她到附近starbucks嘆咖啡兼刨書做功課,做足準備才入清水灣電視城開工。
對於被盛讚講波好,o靚妹歸功於前男友陳七,她說:「之前同陳七一齊時,我成日睇波經留意佢啲新聞,睇得多自然熟。而且佢同隊友都會教我睇波,所以901同442陣式我都識。」
當記者問她和黃婉曼誰人講波較好時,她大方說:「大家都好俾心機做功課,我哋惺惺相惜。(你好似自然啲。)佢始終係新人,可能會緊張啲。(佢薪酬豐厚過你,仲接咗好多job。)我從來唔鍾意同人爭,世界盃前後我要同陳豪拍無綫劇《阿Sir點解係阿Sir》,好多嘢接唔到。」

主持勁讚

黃婉曼否認跟人口水尾
記者向黃婉曼求證,問她「跳出香港」金句是否參考o靚妹,她表現愕然:「係咩?咁都俾網友搵到,我真係唔知道佢講過,其實『跳出香港』呢句嘢我真係覺得冇咩特別。(同o靚妹熟唔熟?)我哋都有傾偈,佢有同我講過之前報過天氣。佢好勤力,每晚講波前都做好多資料搜集,講《非常好波》時又有好多食字,好好笑。我講波就教學性多啲。」天氣女神咁識講嘢,難怪連國際旅遊展都搵佢做主持,而且還有環球信貸公司以六位數字斟洽她做代言人,收入贏晒o靚妹。

網友爆o靚妹鬼馬報天氣
參加女優出身的o靚妹,當年的鋼條身材受到觀眾注意。不過她最出位的是比其他女優大膽,在節目中試食「龍蝨」。

天氣女郎比併
咖啡店做功課
之後o靚妹選了多份報紙雜誌,再走到附近的咖啡店,為她有份主持的節目《世界盃動起來》做準備工夫。


去年11月,李綺雯(o靚妹)攬啜南華球員陳肇麒(陳七)的密照曝光,但因陳本身有女友Natalie,最後與李綺雯分手。對o靚妹直認講波靠他,陳七因與女友外遊度假而未有回應。


買波書
本周一(28日)八時,o靚妹出現尖沙嘴漢口道,其間她走進便利店,翻閱足球雜誌。唔知o靚妹對舊愛是否未忘情,她手上的雜誌封面正是前男友陳七。


上網搵料
除了睇雜誌做筆記,o靚妹還自備notebook網上搵料,非常勤力。


做好準備後,o靚妹又到運動用品店買球衣,非常應節。


返電視城開工
之後o靚妹返電視城主持《世界盃動起來》的足球賠率環節。


我已經上岸啦!(設計對白)


主持KK張國強說:「其實o靚妹同黃婉曼都做得好好,如果佢哋仲想改進,就睇多啲波。」


鍾志光說:「佢哋梗係very good啦!好似婉曼以報天氣手法套入去講世界盃,真係好活教活用,佢做咗好多功課,當我將時間past俾佢,佢都好快接到。o靚妹都係冇得頂,佢會用輕鬆幽默方式帶出賠率同預測,好勤力,真係有做功課。」


《蘋果日報》圖片


《蘋果日報》圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()