去年書展彈出的 o靚模周秀娜,今年再接再厲推出寫真集,卻遇上貿發局發威封殺 o靚模,周秀娜於是率師妹諗計玩轉書展。一向言論激進的黃秋生看不過眼,前日他先後出席鍾景輝的新書宣傳活動和一個音樂會時,發炮狂轟 o靚模族類是群妖亂舞,其後又點名抨擊周秀娜有小聰明,沒大智慧,讀書少,但最寸莫過於叫 o靚模向專為性工作者爭取權益的組織紫藤申訴,明寸 o靚模是性工作者,隔空罵戰一觸即發。

「會尊重呢個前輩」

對於黃秋生的過火言論,周秀娜笑言只會為阿根廷在世盃出局而不開心,最大打擊是美斯要返歸。不過周秀娜表示會繼續以最佳狀態宣傳即將出版的寫真集,她昨日透過經理人 Roy回應:「我會尊重呢個前輩(黃秋生)所講嘅嘢,包括佢嘅無限大智慧同人生經驗。」周秀娜抗拒用妓女字眼比喻 o靚模,她說:「開口埋口用妓女形容啱啱入行嘅新人,我覺得真係冇必要回應,等佢放低有色眼鏡先講,呢次係我唯一一次代表被標籤為 o靚模所講嘅嘢。」

放大圖片
黃秋生揶揄周秀娜可向性工作者關注組織紫藤求助。資料圖片

黃秋生揶揄周秀娜可向性工作者關注組織紫藤求助。資料圖片

放大圖片
周秀娜早前到法國為寫真集取景,新書以靚人靚景做賣點。

周秀娜早前到法國為寫真集取景,新書以靚人靚景做賣點。

Roy事後補充說:「娛樂版面上,每個藝人有佢嘅生存方法,對秋生哥嘅回應冇感覺,我覺得佢曲線宣傳咗我哋四本寫真集同 King Sir本書,呢個係佢嘅 style,佢講嘅說話值得大家去咀嚼。」採訪:比華利


周秀娜懶理黃秋生的炮轟,希望他可放下有色眼鏡看 o靚模。

舒淇撐周秀娜騷身材

舒淇、江美儀、劉浩龍等有份演出電影《美麗人生》昨日在牛頭角一茶餐廳內拍攝煞科戲,舒淇甫坐下即叫嚷:「係咪有叉燒蛋飯」。今次電影描述舒淇被騙感情,舒淇以身經百戰口脗說:「睇吓乜角度,唔開心咪覺得俾人呃,開心咪呃得好舒服囉!」

信秋生善意批評 放大圖片
周秀娜<br/>資料圖片

周秀娜資料圖片

初出道時舒淇曾出過大膽寫真,如今 o靚模賣弄性感襲娛圈,舒淇說:「身材靚想騷畀大家睇,何樂而不為,現今社會好開放,好多女人騷身材,男仔鍾意睇,一舉幾得,最緊要文字唔好太過份,相靚冇問題。」不過黃秋生狂轟 o靚模,又點名斥周秀娜冇智慧,舒淇說:「相信秋生出於唔想教壞後生女啫,我同周秀娜合作過電影《全城戒備》,佢幾乖幾得意,好靚女,身材好正,睇到覺得好索。」採訪、攝影:卓寶花


舒淇力撐周秀娜趁青春將美好身段展示並沒有問題。

秋生企硬:佢哋冇青只有春

黃秋生前日狂踩周秀娜(Chrissie)犯眾憎,更以「妓女」比喻o靚模,激發Chrissie和性工作者關注組織紫藤齊聲反擊,秋生昨日將反o靚模行動升級,再度點名鬧Chrissie為入書展搞事:「佢哋咁做根本就係冇青只有春!」


周秀娜指黃秋生標籤o靚模傷害別人。(資料圖片)

秋生「群妖亂舞」論激發新一場罵戰,被他點名指犯眾憎的周秀娜、「紫藤」及許冠文等聯成一線反擊。

利尺足以殺死人

Chrissie昨日直指秋生標籤o靚模:「雖然我聽從前輩嘅說話選擇收口,亦唔回應佢嘅說話,原因係佢開口埋口都以妓女來形容一班剛入行嘅新人,等佢放低有色眼鏡睇人先至再講!」她又在微博上說:「每個人心中都有一把尺,習慣性用它去量度別人!它鋒利地足以殺死人。我也不例外,但從未想過要傷害別人。」

「紫藤」方面亦相當不滿,發言人吳小姐指秋生言論反映社會人士對妓女的污衊,兩者不應混為一談,她說:「做姐姐仔係合法,有佢哋嘅自尊,唔好將呢啲嘢擺上枱。(好過分?)佢冇諗清楚啲姐姐仔做呢行係點,不如叫佢上嚟做義工,o靚模唔會做性服務,啲港姐都係着比堅尼,又唔見咁講,係咪特別針對o靚模呢?」

許冠文亦認為有人斷章取義,他看過寫真集並不覺得色情,周秀娜出攬枕只覺好cute:「如果話係色情,出街睇招牌咪仲色情!」


黃秋生


許冠文

無限上綱被打壓

四面受敵的秋生無懼抨擊,繼續「反o靚模」行動,他澄清並非歧視妓女:「我叫周秀娜搵紫藤,係因為有o靚模話要搵平機會投訴,佢哋以為咁做好恰當,咁不如去搵紫藤,因為性服務好廣泛,包括意識,唔使一定要上床。我提到妓女,係指妓女上街遊行,都唔會殺入屋邨派傳單,希望大家搞清楚我講乜先,我講嘅係個個人都可以有自己生存空間,但要搵個恰當地方進行。」

秋生繼續插Chrissie誓要入書展的行為不當:「十幾個人開晒會,千方百計搞完一樣又一樣,諗住入書展,仲無限上綱上線去話人打壓你。唔好成日話呢種係販賣青春,青春唔係單指胴體,佢哋咁做根本就係冇青只有春!(紫藤話你言論侮辱女性?)畀人撕爛件衫、噴濕自己擒高擒低擘一字馬就唔係侮辱女性?有啲組織會唔會太敏感?不如先搞清楚我講嘅內容。」何以他要點名鬧Chrissie?秋生說:「因為佢係飾演帶頭角色。」

「撕」模Debby接受意見

對於黃秋生狂踩o靚模的言論,早前因上載「撕」暴片而鬧到滿城風雨的「撕」模Debby(曾麗儀)雖然到上海避世,但她在自己的網誌上留言回應︰「連日來我為我哋嘅寫真做嘅宣傳、拍嘅短片有好多回響,首先好多謝一眾前輩畀嘅意見,我全部都一定會接受。」她還感謝朋友的關心,又謂會加倍努力工作。


Hazel指有人藉着踐踏別人抬高自己。

此外,新八模成員Vibeke(馬卓寧)和Hazel(徐熙素)亦在微博留言回應,Vibeke說︰「我愛貓,不想啃死貓。」Hazel則寫上︰「可恨我們活在虛偽的人群當中,這些人藉着踐踏別人而抬高自己。」

舒淇力撐Chrissie

舒淇在劉偉強愛情片《美麗人生》中飾演恨嫁港女,最後被騙財騙色,昨日她拍煞科戲時被問有否遇上被騙的經歷?舒淇笑說:「睇下咩角度,唔開心就是被騙,開心就係舒服。」


舒淇大讚周秀娜又靚又索。

對黃秋生抨擊o靚模「群妖亂舞」,舒淇不以為然,力撐曾合作拍《全城戒備》的好友周秀娜(Chrissie):「自拍強姦之類嘅宣傳梗係唔好,但o靚模各出奇謀出位,喺依家愈嚟愈開放嘅社會,手法冇唔妥,一切係見仁見智。」舒淇大讚她又乖又靚又索,男的想睇,女的又想表露身材,一舉幾得,何樂而不為!

舒淇撐周秀娜賣肉冇罪

黃秋生大鬧o靚模似「妓女入屋邨」,被性工作者組織紫藤直斥侮辱女性,秋生即反擊表示絕無歧視妓女!為捍衞女性尊嚴,周秀娜與舒淇聯手還擊秋生!

今年o靚模被禁在書展搞簽名會,即千方百計諗計混入會場,卻被黃秋生狂踩群妖亂舞,指若她們成功入書展就等於「妓女入屋邨」!這番「妓女論」不但辣o靚模,連性工作者也被拖落水,結果被性工作者組織紫藤直斥他是「一言堂」,言論對女性極之侮辱!



o靚模冇提供性服務

紫藤發言人吳小姐說:「秋生言論反映社會對『姐仔』嘅污衊,咁講好唔啱,希望佢唔好再攻擊女性!唔好用咁嘅說話話人。其實做『姐仔』喺香港係合法,佢哋都有自尊,唔好擺佢哋上枱,佢冇諗過呢行做乜嘢就咁樣講,不如嚟做吓義工同聽吓Talk先啦!」紫藤又為o靚模平反:「o靚模同『姐仔』唔同,起碼佢哋唔使提供性服務,唔使拉埋一齊講,港姐都有着比堅尼啦!咁係咪針對o靚模呢?」


同樣拍寫真出身的舒淇,以過來人身份大談o靚模現象。
同樣拍寫真出身的舒淇,以過來人身份大談o靚模現象。


舒淇、劉偉強及劉浩龍等昨日拍攝煞科戲。
舒淇、劉偉強及劉浩龍等昨日拍攝煞科戲。



對於秋生再指名道姓開火大鬧模「冇青只有春」,火滾到頂點的周秀娜(Chrissie)即叫秋生放下有色眼鏡,她說:「我對於呢位前輩所講嘅說話唔作回應,原因係因為我覺得嗰個前輩開口埋口都以妓女嚟形容一班剛剛入行嘅新人,我覺得冇必要對佢嘅說話作出任何回應,等佢放低咗有色眼鏡睇人先至再講。呢一次係我入行第一次,亦係唯一一次,我想代表被標籤模嘅女仔講嘢。」




許冠文維護o靚模,認為寫真集冇問題。
許冠文維護o靚模,認為寫真集冇問題。

許冠文:唔色情!

對於秋生的言論,曾拍過寫真的舒淇感受甚深,更與Chrissie連成一線反擊好友秋生:「自拍強姦之類宣傳當然唔好,但一班o靚模各出奇謀出位,喺愈來愈開放嘅社會,手法並冇唔妥,一切屬見仁見智。其實我同Chrissie合作過《全城戒備》,佢又靚又索,係男嘅都想睇,女嘅又想表露身材,一舉兩得!」



另外,許冠文出席好友新書發布會時力撐o靚模:「其實寫真冇乜問題,只係影相咁解,我睇過啲相都唔係好色情,我覺得只係有人斷章取義,好似出攬枕咁,都唔係色情,反而覺得好Cute,好似Snoopy咁!」而馬詩慧則說:「秋生又唔使去到咁盡,但o靚模行為真係會對青少年有影響!」



第一手消息請瀏覽on.cc
《即時新聞》

專案組

劉欣宜暗寸Chrissie唔守規矩

為宣傳寫真集,有o靚模拍攝「撕」暴片,有模則諗計到書展踩場,其中周秀娜與新八模更想出以Copybook「闖關」,但劉欣宜看不過眼,若有所指說:「做o靚模要守規矩。」


化身邋遢車房妹的劉欣宜,以緊身背心逼出五吋事業線!
化身邋遢車房妹的劉欣宜,以緊身背心逼出五吋事業線!

自o靚模被禁在書展舉行簽名會後,諗計硬闖及「撕」暴片等宣傳手法層出不窮,惹來口誅筆伐!對於黃秋生以妓女比喻o靚模,「E Cup Baby」劉欣宜一方面認為他不能泛指所有o靚模,另一方面又與他同一陣線,反對o靚模強行闖書展,她說:「做o靚模要守規矩,要尊重書展大會同公司嘅底線,總之我唔會潛入去!」似暗寸想盡辦法踩場的周秀娜(Chrissie)等。



撞橋冇有怕

堅持守規矩的她,在謾罵聲中出招,流出兩輯超激車房照!繼撞正出浴橋後,她再與其他寫真模撞車房橋,面對斷背激吻的Annie G.及Hailey C.,以及豪放擘腿的楊汀叮,劉欣宜以邋遢車房妹造型迎戰,甚有美瑾霍絲在《變形金剛》中的影子。身穿小背心的她,盡騷5吋「事業線」及蛇腰,更粗獷地俯身擘髀,非常性感!在另一輯照片中,她換上連身裙展現女人味,不僅挨在名貴古董車上扭腰,更在車廂中瞓身拗腰至疑似走點,「點」擊對手!



自覺好高貴

問到拍攝時有否走點,劉欣宜坦言在所難免:「我好似上咗身咁,見到架靚車就覺得自己好高貴,不停擺甫士,攝影師都話有好多走光相,真係冇晒底線,但我做足安全措施,唔驚!」問到是否怕再撞橋,她說:「我借咗架百幾二百萬嘅古董車影寫真,信心增加咗,唔怕同人撞橋!」

專案組
劉欣宜瞓身至走點邊緣,露出缽仔糕,不介意惹人遐想。
劉欣宜瞓身至走點邊緣,露出缽仔糕,不介意惹人遐想。

扯火反駁唔認錯 秋生再鬧o靚模冇青有春

對於被紫藤炮轟侮辱女性,黃秋生無名火起,逐點還擊:「我冇歧視妓女,絕對支持性工作者爭取權益,我叫周秀娜搵紫藤,係因為有o靚模話要搵平等機會委員會投訴,佢哋以為咁做好恰當,咁不如去搵紫藤,因為性服務好廣泛,包括意識,唔使一定要上床。我提到妓女,係指妓女上街遊行都唔會殺入屋邨派傳單,希望大家搞清楚我講乜先!其實o靚模畀人撕爛件衫、噴濕自己、擒高擒低、擘一字馬就唔係侮辱女性?有啲組織會唔會太敏感?不如先搞清楚我講嘅內容。」

此外,秋生又再插o靚模:「我講嘅係個個人都可以有自己生存空間,但要搵個恰當地方進行,佢哋千方百計搞完一樣又一樣,諗住入書展,仲上網去話人打壓你,唔好成日話呢種係販賣青春,青春唔係單指胴體,佢哋咁做根本就係冇青只有春!」問到為何針對周秀娜?他說:「我睇報道佢係度橋,係帶頭角色囉!」

網友斥侮辱性工作者

黃秋生狂踩o靚模的言論,令網民議論紛紛,有網友贊同其說法,認為o靚模道德淪亡睇到厭,不過反對聲音亦十分多,覺得他的言論是一種侮辱,不明他為何變得這麼重道德,又指出他亦曾拍三級片,根本沒有資格批評別人,更認為其「妓女」言論是侮辱所有性工作者。

杜汶澤廁所撞正水着娜姐

自稱是「娜迷」的杜汶澤,在戲院的洗手間「遇上」周秀娜身穿泳衣攬水泡的海報,還拍下照片放上微博,他留言:「上廁所,遇見周秀娜,好開心呀!我是娜迷,全電影圈都知,周秀娜,加油!」其太太田蕊妮即抵死地回應:「小娜迷,那你就待在廁所不要出來好了!」此外,阿澤與王祖藍等昨日宣傳新片《人間喜劇》,到旺角鬧市派發10蚊優惠券,阿澤揚言若票房達1,600萬,將聯同台前幕後每人包十圍狂歡。對於黃秋生的「妓女論」,他說:「任何人都有選擇職業自由,要尊重人哋嘅職業,我好支持周秀娜,係娜迷(唔怕老婆鬧咩?)鬧咗啦!」

 


杜汶澤(左)與王祖藍到旺角鬧市宣傳。
杜汶澤(左)與王祖藍到旺角鬧市宣傳。

「撕」暴女Debby含淚受教

因「撕暴」宣傳片遭全城狂插的「撕」模Debby(曾麗儀)避世上海,她欣然接受黃秋生批評o靚模的言論,並在網誌寫道︰「連日來因為我為我哋嘅寫真做嘅宣傳拍嘅短片有好多回響,首先好多謝一眾前輩畀嘅意見,我全部都一定會接受。」她又藉此感謝關心她的好友,承諾會更努力工作。此外,她在YouTube上載新一段短片宣傳寫真,內容不算大膽,講到拍攝感受時更不禁流下眼淚。而新八模成員江怡(Betrys)則在微博表達不滿:「建議藝人們不要穿泳衣、Deep V或任何可露出事業線的衣服,否則會被標籤以妓女作比喻。」她續說被不公平對待及打壓,認為以前都可接受拍三級片,但現在卻說她們的寫真意識不良,反問時代是否退步中。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()