地點:奧海城/時間:4月6日

徐淑敏嫁人上岸後,要數電視台「新咪神」,定非高海寧莫屬,「乳」不驚人誓不休嘅佢,每次出現都唔會令人失望,好似呢日同姚子羚、張嘉兒現身奧海城為「2010 TVB最受歡迎電視廣告大獎」進行第二站公投活動嗰陣,高海寧雖然明知姚子羚同張嘉兒根本唔係佢對手,但為咗搏見報,佢都搏到盡唔會留手,身穿白色 LowCut短裙嘅佢,喺活動上面仲頻頻向現場觀眾飛吻,又大放生電,真係殺人唔使本呀!

咁都未算,飛吻同電眼都不過係熱身,去到遊戲部份先係精髓,「新咪神」竟然在眾目睽睽之下「烏」低身,即時出現咗兩個奇景,波濤洶湧就唔使講喇,最爆笑係打出嚟隻肥美燒鵝髀,唔係咁露一露都唔知原來高小姐咁好肉地,假若他日打仗,拉埋佢上山一定冇死,肚餓都有隻燒鵝髀頂肚呀!


三大美女姚子羚、張嘉兒同高海寧排排企,為咗搶鏡,「新咪神」忽然向現場觀眾大派飛吻。


到遊戲部份,高海寧亦唔怕羞,主動幫細孖周志文遮眼,細孖真係好艷福喇!


細孖真係鬼馬喇,以為遮住對眼就冇人知佢偷摸「新咪神」秀髮,睇吓高海寧個樣幾風騷!


輪到張嘉兒畀人摸喇,一眾男士嘅興奮度明顯大減,象徵式模兩吓就算!


嘩,明知自己着低胸仲要烏低身,顧到上又顧唔到下,結果春光乍洩不特止,仲打出對燒鵝髀,真失禮。


「新神」出巡,現場男子即刻拎定相機,對準高海寧性感部位狂影,認真瘋狂。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()