歌唱比賽齋靠唱功好難突圍,加埋特別造型先夠爆,英國村姑 Susan Boyle同台灣小胖林育群就係人辦!
所以今年湖南衛視舉辦嘅《快樂男聲》特別多打扮騎呢參賽者,扮犀利哥、小丑乜都有,不過最 hit一定係 19歲成都賽區參賽者、人稱「偽娘」嘅劉著,男兒身嘅佢竟然化行 smoky eye、短裙絲襪加高踭,外形女性化夠晒綽頭,開口唱仲十足王菲,唔講冇人知佢係仔,連評判都要求即時查佢身份證及驗明正身。參賽短片最近網上熱播,連高登仔都大讚劉著勁似女人,睇嚟《超級巨聲 2》可以偷吓師, Miss Chan Chan隨時加分喎!

新朵偽娘︰我沒有造假,謝謝!身份證在外面!  ^& E4 ^' {; w7 l9 z' R( z# s2 H
今屆《快男》特別多偽娘,不過面試當日著姐自彈自唱自家作品〈飄〉,唱得幾好評委都唔關心,只係不斷追問佢性別,甚至要睇身份證。
. }; P  H  A4 g
湖南衛視的《 2010快樂男聲》,話明係男聲,只限男性參賽,但成都賽區驚見易服男,一名着住連身裙、長頭髮大大眼嘅 0237號劉著以嬌俏女聲自我介紹:「評委你們好,我是劉著!」全場 O嘴唔識反應,當佢以王菲腔唱創作歌〈飄〉時,評委多度打斷並質問他性別說:「你想我們找男還是女來驗你?」

著姐自稱好鍾意女性打扮,見佢眉清目秀,仲識 mix& match,靚過唔少真女人。" z8 a6 x, t- P& Y$ H8 e' y

激讚!本地變性人阿 Mo; L% ?  d  ]- z# ~% Y# I3 ]
我知道《快樂男聲》有偽娘參加者,難得有咁多人支持,都好安慰,希望佢哋唔好放棄理想!% Z* n/ |( i& l! P: c, l
/ O  f8 h7 j: d
晉身 120強* S* V8 I8 Z3 i+ f
來自四川南充嘅劉著一夜成名,大陸叫男扮女嘅人為「偽娘」,除咗因為佢男生女相夠晒話題而爆紅,仲因為佢喺後台受訪時敢言:「我從小到大都是這樣子,如果為了參加比賽專門打扮成男的,我覺得很假!」# m5 T3 \; f- d
之後更對記者說:「我是男孩子,否則不可能報名,我從小就喜歡女孩打扮,這是我個人化的選擇,我選擇女方並沒有妨礙任何人,做男做女有什麼不同呢!」唔少網民同觀眾成為佢支持者,喺佢開咗冇耐嘅博客已經有廿幾萬人瀏覽,網民仲尊稱劉著為著姐,結果著姐成功晉身全國 120強,向全國冠軍挑戰。6 \" c8 ~5 k. s

晒玉照) r  s3 E) J, f# W
著姐博客勁多靚女相,見佢全部 set行晒頭兼低胸性感甫士,做唔成《快男》,都有潛質做 model。8 v7 ^/ y3 n3 _3 q

王菲腔
除咗參賽片段網上熱播,著姐去 KTV唱王菲嘅〈紅豆〉片段亦一樣多人睇,由於佢把聲似足王菲咁嬌嗲,所以傳媒封佢做男版王菲。

全女裝
著姐透露甚少男裝打扮,內地傳媒即時刮到佢讀四川音樂學院嘅班相,見到佢都係長頭髮、女裝返學,證明冇講大話。

可以出示你身份證嗎?我始終對你的性別很懷疑。你想我們找男還是女來驗你?
評委狂插︰《快男》三位評委驚見一身女裝嘅著姐,即時反應係忍住笑,其中評委安妮玫瑰即刻發火質疑對方性別,結果被網友狂插,要公開道歉!
4 M/ W3 L' M* W
知衰道歉
+ d; a' ~" y) g$ `2 g$ q

「我喜歡男生」
著姐爆紅,內地傳媒爭住追訪,當然最關心佢性取向,著姐坦白說:「小時候媽媽買什麼,我就穿什麼,到初中我就開始女性打扮,剛開始家人不理解,後來也慢慢接受,其實我喜歡男生,你不覺得我跟女性談戀愛會很奇怪嗎?不過現在完全不想戀愛,反正沒有未來,最好就不要開始,也就沒有那麼多麻煩。」: d3 i% x* r( h! O' d) r
同好多易服男或人妖一樣,著姐從來唔敢去公廁,堅持返屋企解決,對於會唔會做變性手術,著姐好清楚咁話:「不做,那個是很傷身體的,做了壽命也不長,而且我生來就是男生!」坦白到咁,「偽娘」確係討好過「偽」人!! P- A) U: b7 F- h! @- K8 t1 a. }
) J& b9 U. k8 H; N) ]% {' W+ C
著姐博客開咗一星期多,已有近 30萬人瀏覽。有不少人對於著姐有冇隆胸好有興趣,不過敢言嘅佢就點都唔回應。

! q% I9 J/ m4 N" E! {2 I2 _2 x
) J4 i- T6 F, b. S# e- g
網友撐. _& @. E% Q3 v' q

今屆《快男》多反串
上屆( 07年)《快男》專攻靚仔,好似陳楚生 sell憂鬱、張杰眼神夠煞,不過今年就多易服男參賽,被內地新稱為「偽娘」,但質素非常參差,除咗著姐叫做索啲之外,其他幾位都幾嚇人 o架!( i. x! ~# p6 a" N
% f5 {# ~7 Z/ j+ S7 ^% b( u$ [
醜版欣宜
早前喺內地因扮女人而超紅嘅遼大二姐都報名參加瀋陽賽區《快男》,佢一到現場傳媒即狂影,可惜歌藝奇差,不被取錄。

男版 Lady Gaga, x$ ^; Z3 V; Y% S$ _* L
成都賽區參賽者賴川一身 Lady Gaga誇張打扮面試,希望博搶鏡,不過評委唔多 buy,結果被叮走。
台灣有變性模/ A2 k/ O9 ?. f/ u7 o
宅男只要靚,唔介意係咪變性人,台灣變性 model小愛自爆 18歲有男友畀錢變性,雖然係變性人,但係工作愈撈愈多,佢嘅上圍隆到 34C,唔少宅男讚佢身材正, 08年仲做埋金曲獎歌王李玖哲《蒼天》 MV女主角,性別嘅嘢,宅男真係唔 care?$ ?0 T6 I" f3 b7 ]7 F+ f5 R  i  I" i0 J

騷 34C
小愛工作多數係內衣騷,不過佢好滿意自己 34C上圍,所以騷吓身材絕對唔介意。
5 l6 U, n8 N3 u3 L% b# K
變性前. Y& W3 v. W5 R, \
變性前小愛男性校服 look都勁似女仔,所以佢話讀緊書時已經有唔少男同學追求。
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()