內地漫畫家夏達為電玩雜誌影了輯訪問相,即時紅遍網絡世界,夏達驚現 15歲童顏樣,但實質已 29歲的她,個個估佢唔到。夏達成為中港台網絡紅人後,連 o架仔 fans都大讚保養得好好
有人讚,但更多人 O嘴,懷疑夏達童顏幼齒樣係經電腦後期加工,甚至有人話係替身,根本非夏達本人。講到謎女郎咁神秘,《 FACE》專程飛到杭州,零距離與杭州動漫節都要搵佢做大使嘅童顏漫畫家夏達專訪,為宅男解開夏達幼齒之謎
採訪當日,當夏達穿回自己衣服拍照即面露笑容,她說:「穿回自己的衣服,感覺好很多,我不是平面模特兒,其實我不喜歡做宣傳。」1 ]9 K' K' v( L' H, F5 c5 D: X

還以為跟漫畫家約專訪比藝人容易,誰知訪問足足約了一整月,夏達所屬漫畫公司夏天島公關劉小姐稱:「夏達正趕稿,最少要等一個月,訪問地點一定要 5星級酒店。」此外還附帶訪問時不能問有關美少女及太私人的問題,連發問內容都要先審批,最後還問記者:「你有沒有文學根底?怕訪問時夏達老師說文學內容你會不明白!」訪問關卡重重,嚴過入世博。. O- z) P" B$ k6 d- [
+ _2 A6 b. a- G) F' w+ u) z
童顏爆網5 a/ f) e- }* n! a
網上流傳嘅照片以這張最為經典,此照片於幾年前拍攝,但出嚟效果十足十幾歲細路女,更有網友估只有 10歲,果然氧氣美女。! D+ e6 @2 F8 b3 H
# _1 E) v" b6 V4 s" o
穿上我們為她準備的連身裙,夏達即刻拘謹晒,身邊公關即遞上畫簿畀佢,希望佢邊畫畫邊拍照會感覺自然啲。8 R# B8 s, ^3 I8 H
$ E0 N9 t7 L) G( L. L
17歲換乳齒' `' ~0 V5 F( o& h- G
千辛萬苦成功相約夏達於杭州郊區 5星級酒店訪問,夏達一見記者即時李英愛演《大長今》嘅陰聲細氣打招呼:「記者先生,你好!」確實夏達真人點都唔似 15歲,最多似 20歲,對於記者及眾人對佢幼齒外表疑惑,夏達大方說:「我平時很少護理皮膚,從小到二十幾歲都不懂化妝,其他孩子幾個月學講說話,我兩歲多才懂,家人還以為我是啞巴!還有我的乳齒 17歲才換完呢,所以我都是自然的!」: ~; N/ q3 \8 G, [: s
夏達強調唔想別人太注重佢外表:「夏達是我本名,是爺爺改的,我 29歲,從來沒有隱瞞過,希望大眾專注我的漫畫!」9 _( ^. p# Z+ }2 Q3 m* u
夏達成名作品《子不語》風格甚有中國風,夏達表示都因父母所影響,「我爸是修葺國家古代建築物專家,媽就是古畫修補專家,所以自小文學修養特別重,我在長沙科技大學讀傳體傳播藝術,還好之後父母知道我當漫畫家都沒有反對,不過我一定不讓他們知道我工作常常熬夜。」如夏達所說每天中午五、六點先開工,到清晨六時下班,之後瞓到下午三、四點先起身,絕對是傷身又傷肝,咁仲 keep到童顏相,真係犀利喎!

; b4 ^! ~- S- R  L: ]
中日狂迷
09年 10月就係呢輯替朋友影嘅電影雜誌相,隨即有網友將佢嘅相放上網,唔少網友激讚超索,不過夏達表示好不情願。她說:「如果因為看了我照片才喜歡我,我才不想呢!」
動漫節大使
本來記者借咗多套衫畀夏達拍照時穿着,不過最後經多番要求,才穿了一套,但影唔夠幾個甫士又要求穿回自己衫,夏達不好意思說:「希望你明白,我不是平面模特兒,我不明白為什麼要拍照,我覺得好像小丑,穿回自己衣服會自然得多!」而佢喺博客亦強調不愛拍照亦不是平面模特兒,但夏達又好肯為雜誌狂影靚相訪問,「少女心」真難測!2 r2 ~) p- l+ y0 A
咁有性格,其實全因佢作品受歡迎,成為職業漫畫家唔夠 4年,已經攞過多個漫畫家大獎,亦係中國第 1位被日本漫畫雜誌《 Ultra Jump》連載漫畫家,上週連杭州政府都搵佢做當地動漫節大使,家陣同國寶級訪問,梗多要求多啲啦!

水手服最索
夏達至今只替傳媒拍過兩輯相,不過已經令網友喺網上廣泛傳閱,難怪佢話唔鍾意宣傳,當中一輯着住日本水手校服最受網友歡迎,話佢成個 o架妹咁喎!

08年夏達奪得第 5屆金龍獎中少女獎,揚威杭州。

夏達小檔案
年齡: 29  {$ T7 E& `+ K6 L$ ~
身高: 158cm
體重: 42kg
高中畢業後已經開始畫漫畫, 4年前被杭州漫畫公司夏天島賞識邀請加盟,入行 4年曾獲「中日青少年交流漫畫新人獎」、「中國連環漫畫短篇故事優秀獎」及「青龍少女獎」,更被杭州政府邀請做動漫節大使,連中央台都要訪問佢,喺內地漫畫界好有名氣。

夏達作品《子不語》
09年 2月夏達著作《子不語》,被日本暢銷漫畫雜誌《 Ultra Jump》中邀請連載,係第一位中國漫畫家登陸日本,她說:「日本雜誌社指因為我的畫風好代表中國,所以邀請我刊登!」所以夏達喺中國漫畫界係一姐嚟 o架。; C% w# F% ]" H$ I% d
# E9 l. A6 p$ l* G- ^+ k

& `# l# G9 [' i  o2 C
7月殺入香港: l; K3 c! M7 W" s
夏達表示佢同香港漫畫家黃玉郎經常交流漫畫心得,她說:「兩年前第 1次見黃玉郎老師,他對我說以為我是童工;今年再見到我已經成熟了不少,我都希望有機會可以來港作漫畫交流。」據知今屆香港動漫節主辦單位有意請夏達做嘉賓,夏達亦承認考慮中。咁一眾動漫迷要霸定凳仔睇女神。
0 \6 {. c' u; k" a7 l* v6 i

漫畫皇后
杭州市政府當夏達係寶,除咗動漫節搵佢做大使,連畀老外睇、介紹杭州嘅旅遊雜誌都搵夏達做封面,並以「漫畫皇后」稱呼佢,真係杭州之寶。


《子不語》想表達什麼?
\我們應尊敬及順應自然,對萬物應以並存心,並不是以征服心態對待。
, u. Z! r7 |6 i4 _
日本雜誌刊登你作品的原因?
日本漫畫編輯三井先生說,請保留你原有嘅風格,因為這是我們刊登你漫畫嘅原因。! k( Y8 u! L7 O4 g$ P& P( v4 ^5 n0 S
1 m+ l7 J; ], t+ l4 i3 y
除了漫畫家,你還有什麼志願?6 `0 ]% G  {" i
漫畫係一門好有趣及好多變數嘅工作,所以要我揀都一定揀番佢。

夏達繪本《 PROZZ》下期獨家連載
話晒夏達喺漫畫界 hit到咁,我哋《 PROZZ》梗係唔放過佢,由下期起,將獨家刊登夏達個人繪本,想睇女神靚畫一定唔可以錯過。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()