藝高人膽大就聽得多,波大人膽大真係第一次見。
話說 FBI呢排同啲星一樣鍾意微博,前兩日就見到 Wyman晒自己啱啱喺倫敦買返嚟嘅 Marc By Marc Jacobs唇膏形原子筆。呢頭親手試寫鋪上網、嗰頭趙碩之( Wylie)就回覆 Wyman,話佢寫錯咗個「唇」字。 Wyman即刻反問 Wylie錯喺邊?擺明有火。話晒填咗十幾年詞,玩字玩到出神入化,俾人抽秤唔嬲就假,更何況對方會考得 5分?5 @$ O+ Y6 |$ j
  X8 _- I' ?" r! }- O5 `0 y
我咪大冇腦!設計對白
讀名校聖保祿學校嘅趙碩之會考得 5分,但竟然夠膽糾正 Wyman錯字,仲要係 Wyman根本冇寫錯字,真係笑大人個口。《蘋果日報》圖片2 f: j" i6 y2 |( S2 c1 p1 e3 O7 A

FBI 研究過, Wyman的確冇寫錯「唇」字, Wylie同 FBI話佢絕對冇話 Wyman寫錯字喎:「我見我喺電腦打出嚟個『唇』字同 Wyman手寫嘅『唇』字唔同,我中文好差,係想問 Wyman個唇字應該點寫!佢冇嬲我,仲喺私人訊息教咗我添!」原來 Wylie係好學啫!


趙碩之話 Wyman個「唇」字寫錯, Wyman即刻寫咗 16個發音都係或近似「唇」嘅字叫 Wylie指教,擺明想陰 Wylie唔識字。5 a2 c' r6 N& x1 ~2 h

隻字不提
被 Wyman「兇」完, Wylie喺佢微博度隻字不提呢單瘀事,只係講自己隻貓有幾得意。- q7 f4 F- ?2 u

我老婆有腦 o架喎!設計對白7 i- H% f- t) ]( |
教精你咋!設計對白! D- P9 j: {: X2 i; [! B) Q
上星期三, Wyman出席 izzue活動,仲同邱淑貞老公、 I.T老闆沈嘉偉排排坐笑口騎口騎,好彩當晚沈嘉偉冇請趙碩之做嘉賓,否則佢未必笑得出喎!
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()