當今世代,要愛情定麵包?無論是否貪心,女生從來都想魚與熊掌兼得!諸葛梓岐與楊秀惠是幸運的一群,在香港男女比例嚴重失調下,她們仍能箍掂有米Mr. Right,若要釐定價值,她們知道愛情一定貴過麵包!

感情篇:「我唔憧憬做婚禮女主角」

諸葛梓岐(Marie)自言小時候總會令父母擔心,如果這刻有一個白馬王子出現,而他又肯照顧公主一生的話,豈不令父母安心?似乎Marie的真命天子出現了,他就是Neway二公子薛嘉麟,可惜他若有若無,分手傳言傳個沒完沒了!正當大家為公主擔心,原來她另有看法:「媽咪從來冇叫我快啲嫁人,我哋都知一切講緣分,順其自然啦!我同佢(薛嘉麟)感情從來冇變過!不過大家仲後生,點解唔以工作行先?我有好多新工作,佢工作又忙,我承認好少時間拍拖,不過我哋會互相支持,有時仲鬥邊個工作勁啲,都係樂趣!」



放大圖片


Marie不再執着,一切抱隨緣態度。
Marie不再執着,一切抱隨緣態度。



對於屢傳分手,Marie慨嘆摸不着頭腦:「可能近排好少見,記者又成日問我幾時結婚生B,我唔知點答,傳傳吓就畀人傳分手啦!我要澄清,我同男朋友冇問題,因為大家早已有默契!」縱使她與男友一周不見一次,每次見面只得半小時,就算吃一頓趕得要命的午餐,她也覺得開心,當然要享受真正的二人世界,辦法只得一個:「真係去旅行,離開香港先可以享受二人世界,總之一定要離開香港!就算結婚,我都希望去一啲靜嘅地方,我唔想搞大龍鳳擺幾百圍!我行得婚紗騷多,亦唔憧憬做一個婚禮女主角,如果要做呢啲嘢,可能只係為咗老人家,最後亦逃離唔出香港呢個框框!」


Marie拍過不少婚紗廣告。
Marie拍過不少婚紗廣告。


諸葛梓岐堅稱與男友薛嘉麟感情穩定,與陳法拉亦有偈傾。
諸葛梓岐堅稱與男友薛嘉麟感情穩定,與陳法拉亦有偈傾。



放大圖片




出來社會工作後,諸葛梓岐明白成功需苦幹,不敢再做大花筒!
出來社會工作後,諸葛梓岐明白成功需苦幹,不敢再做大花筒!

是非篇:「我同法拉有偈傾」

Marie的未來妯娌陳法拉,盛傳早已秘密與Neway大公子薛世恒有一紙婚約,但Marie是一個很難隱瞞自己的人,就算結婚也希望低調進行,但不願意瞞婚:「喺香港秘密結婚好難,因為香港傳媒真係好勁!況且結婚唔係壞事,外國好多星結婚生埋仔都依然好紅,我結婚係想得到大家嘅祝福,隱瞞係好辛苦!」



法拉與Marie這對Neway「大小新抱仔」的冤家事迹,確實聽得令人打呵欠,究竟她們是別人眼中的敵人,還是本身是Friend底?她說:「因為大家嘅男友關係,我先認識法拉,我同佢嘅認識係講緣分!其實我同佢嘅性格、樣貌同工作都好唔同,佢有佢嘅好處,我有我嘅缺點,唔明點解成日畀人攞嚟比較?雖然我哋唔係真係好熟,不過大家相處冇問題,我哋有偈傾o架!」



公主篇:「搵錢真係咁難」

公主也是凡人,何況諸葛公主只是被人張冠李戴?為擺脫公主惡名,Marie近年發憤自強,做了廿幾年人後,半年前終於不用攤開手板問父母攞錢:「出嚟做嘢,先知搵錢真係咁難!真係好辛苦!每一蚊都係有血有汗!以前我用錢嘅態度係應使則使,唔應使而我又鍾意嘅都會使,依家就真係我需要嘅先會買,真係量入而出o架!」被譽為全港「公主病」佼佼者的Marie,竟會吐出「量入而出」的四字真言,莫非她遇到神醫?從她所說的一字一句,從前的她根本以為錢是變出來的!



憶起往時的嬌生慣養,Marie不禁臉上一紅:「細個真係想要乜就有乜!父母會用盡辦法幫我完成心願,要買大公仔就有更大嘅公仔;我鍾意乜傢俬就有乜傢俬,我話要一間好似白雪公主咁嘅房,佢哋即刻搵師傅幫我訂造,嗰時我只知幸福係必然!」幸福在她身上似是絕對的必然,縱使身份神秘,除了知道她是諸葛亮的後人外,她只肯講母親是北京政府公務員,爸爸是一個生意人,加上雙親只得她一粒女,名副其實的掌上明珠。



「一嬲就玩失蹤」

生活富裕,不過父母因工作太忙,未能親自照顧Marie:「11歲父母就踢我去加拿大,當時除咗自己,就只有工人,隔幾個月先可以見佢哋一面!當時我好掛住屋企人,一嬲就玩失蹤,我要父母搵唔到我,專登要佢哋擔心,嚇到佢哋呢……後來媽咪同我解釋、想我獨立,話我大個自然會明,當時點明啫?我只識得喊,不斷講唔明唔明,我開始知道真正嘅幸福唔係必然!」



做了廿多年公主,工人成為Marie最親近的人,父母的愛不是沒有,但一刻相處已彌足珍貴,在她眼中,媽媽是一個易溝通的朋友,爸爸卻是一個嚴肅的大男人:「爹哋係典型嘅山東大男人:嚴肅、極有威嚴、講一唔會話二,所以我有少少驚佢!不過如果冇佢哋,我又點會有錢使,點會成為諸葛梓岐呢?」出來工作後,深明錢不是從多啦A夢的百寶袋隨意拿出來,她知道要孝敬雙親:「依家唔會亂用錢,要養家孝順父母,我半年前冇再問佢哋攞錢喇!仲會請佢哋去旅行添!」



後記:有情煲粥飽



諸葛公主衣食無憂,雖話麵包重要,但她更深信有情飲水飽!跟她做訪問,正值午飯時間,她只顧跟電話中人講不停,完全忘卻醫肚,她笑說:「我飲水已經夠飽!」明晒!

專案組
Marie對愛情固然有憧憬,對事業亦有番衝勁!
Marie對愛情固然有憧憬,對事業亦有番衝勁!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()