麥浚龍(Juno)的家庭背景,讓他甫入行已被標籤成「有錢仔」、「二世祖」,即使他在娛樂圈這9個年頭內,如何努力也好,外界亦只會將他分類為「用金錢堆砌出來的藝人」,令Juno不得不澄清:「我出道以來都係用緊自己賺返嚟嘅錢!」


經常作潮人打扮的Juno,一直被歸納為「有錢仔」,他對此作出大控訴,表示一向是「自己搵自己使」。

入行9年的Juno,在娛樂圈的定位愈來愈清晰,歌曲貴精不貴多,成功爭取外界對他的認同。不過Juno坦言他的背景仍惹來不少誤解,經常被歸納為「有錢仔」,他謂:「試過有記者朋友問我,覺唔覺得因為我同何超儀都來自特別嘅家庭,會令觀眾投入唔到《維多利亞壹號》個故事,我聽到之後真係有啲唔開心。在我眼中演員只有分演得投唔投入、神唔神似,如果要係嗰種人先可以演,你只係做番你自己,唔係演繹緊一個角色。如果真係要係角色本身嗰種人先可以演到的話,咁做《癲佬正傳》係咪等於要我真係癲?唔通做殺人犯嘅,全部都要殺過人?」

缺乏安全感

家庭背景看似是他的負擔,但Juno卻是個非典型少爺,不反叛不專橫,是個有禮孝順仔,更享受家庭生活。今年26歲的他直言有意組織家庭:「我想有自己家庭,仲成日講笑想今年內生BB,因為我爸爸都係26歲生我!」緋聞女友鍾欣桐可是他的理想對象?他答得很玄:「拍拖同結婚都好講緣分,暫時緣分仲未到。」早前Juno就被拍得與中美混血女模Janine撐枱腳,他直認對對方有好感,似乎緣分已悄悄走近,但Juno直言不心急拍拖:「都唔可以講係恨,我覺得拍拖要由朋友開始,我都信一見鍾情,不過會去認識佢先,可能因為我個人冇乜安全感。」

他又表示自己是個浪漫系男生:「我嘅浪漫唔係轟轟烈烈嗰種,而係好淡淡然,朋友話因為我係雙魚座,不過我冇研究過,所以我唔知道係唔係。」問他做過最浪漫的事?Juno笑謂:「我覺得好多嘢都可以好浪漫,我唔係嗰種同女朋友手拖手行沙灘嘅人,我鍾意兩個人留喺屋企。」戀家的Juno又指因缺乏安全感,因此很喜歡「大大件」的東西。他說:「我好鍾意被包圍嘅感覺,我依家住緊嗰間屋,四面牆嘅其中三面都有好大個架,放晒漫畫、DVD同書,我好鍾意好多嘢嘅感覺。」



麥浚龍跟何超儀同樣來自富貴家庭,二人合拍《維多利亞壹號》引起不少話題。


跟阿嬌的戀情疑幻似真,但Juno表示未搵到結婚對象。

出碟創紀錄

Juno去年底曾表示要向電影發展,但近日就推出新曲加精選,他笑言是為了「破紀錄」:「我想造一個紀錄,好似上次《雌雄同體》攞獎就造咗一隻精選,今次係為咗《弱水三千》。好多人都覺得Juno係個另類歌手,你問我,我覺得自己係個Pop Song Singer,可能係香港先會分得咁細,外國好多歌都可以係Pop,對我嚟講歌冇分商唔商業,只有好聽同唔好聽。我仲刻意將新歌放喺最後,我想聽眾同我一齊經歷。造呢隻碟嘅期間,我拍緊兩齣電影,我唔想呃鍾意聽我的歌的朋友,如果真係有人期待的話,我希望做到啲真係值得人哋期待嘅歌出嚟,所以都刻意唔做太多歌。」他自爆喜歡親自向音樂人邀歌:「都算係度身訂造,不過我好鍾意儲埋啲歌,好似《弱水三千》我都收咗兩年先拎出嚟用,我想喺最適合嘅時候先用。」

望紅館開唱

Juno表示愈來愈清楚自己定位,但初出道時亦曾演繹不適合自己的歌:「我知道自己唔適合唱好甜、好浪漫嘅情歌,雖然最後都有唱過,好似《天台晚餐》同《如果可以待你好》。」他坦言《雌雄同體》是個很大的轉捩點:「當時都有人話我唔應該唱呢種題材,講變性,好彩最後得咗,呢首歌真係幫咗我好多。」

明年即將是入行10年的大日子,Juno直言想舉行首個紅館演唱會,電影方面他亦想有新嘗試:「我之前三齣戲都係三級片,嚟緊想拍啲輕鬆嘅戲。(笑片?)咁又唔可以搞笑,幽默就得!」

感謝填詞人

「我好想多謝林夕、黃偉文、周耀輝同馮穎琪。上次做《天生地夢》隻碟先係第一次同林夕合作,今次係第二次,我自己好欣賞佢嘅詞;黃偉文由我出道已經好幫我,真係要好多謝佢;周耀輝就係三位填詞人之中同我感情最好,係無所不談的好朋友。我兩次上台攞獎都唔記得多謝馮穎琪,所以我要喺度多謝番佢。」


(右)林夕


Juno新碟MV找來蒼井空合作。

撞正犀利哥

Juno在剛剛推出的新曲加精選《Nothing Lasts Forever》中,繼續大玩麥氏的浪漫曲風:「我好鍾意《紙箱國》個故事,我知道流浪漢呢個話題好沉重,我想用個浪漫的方法講呢個故事,唔係想忽略呢個社會問題,只係唔想太沉重,好多人都問係唔係因為『犀利哥』,其實我哋上年底已經開始構思,只係咁啱啫!」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()