Mia唔知錢景峰結新歡

郭秀雲昨日出席馮美基新書發布會時,踢爆與模陳靜儀(Mia)甩拖不久的兒子錢景峰已另結新歡:「佢之前分手唔開心,但即刻搵到另一個,如果Mia唔開心,可以打畀我。」她不清楚Mia是否知道此事:「點都好,我依然覺得(兒子新歡)唔係最後一個。(新女友係咪離婚或有仔女?)吓!有邊個會有?咁難中都畀我個仔中咗,就算係都唔係壞事。」

至於Mia昨日坦言不知道舊愛已有新歡,問到是否因第三者而分手,她說:「唔係,起碼同我一齊咁耐係專一。」她自爆有不少男士追求,但不敢再跟知名人士拍拖。不過,Mia在微博對舊愛流露不捨之情:「你的事,原來我要在別人口中才知道……愛情就像棉花冰一樣,甜蜜過後很快就甚麼也沒有,這就是你所謂的愛嗎?」


郭秀雲踢爆兒子與Mia甩拖後不開心,但很快已投入新戀情。
郭秀雲踢爆兒子與Mia甩拖後不開心,但很快已投入新戀情。


郭秀雲
郭秀雲



至於身在美國的錢景峰卻否認拍拖:「邊有咁快呀!可能有日媽咪打畀我,我話同個女仔睇緊戲,咁就以為我拍拖。阿媽好鍾意我拍拖,因為佢擔心我係Gay好多年。」


Mia不知道舊愛已結新歡,在微博感慨一番。
Mia不知道舊愛已結新歡,在微博感慨一番。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()